تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۴ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۱
کد خبر : 43990

پیش بینی توزیع ۲۵ میلیون وعده غذای گرم میان نیازمندان

پیش بینی توزیع ۲۵ میلیون وعده غذای گرم میان نیازمندان

پیش بینی توزیع ۲۵ میلیون وعده غذای گرم میان نیازمندان رئیس ستاد مرکزی “اطعام مهدوی” با اشاره به اینکه در طول ماه رمضان گذشته ۱۲ میلیون پرس غذای گرم میان نیازمندان توزیع شد، گفت: طبق برنامه‌ریزی‌های ان..

پیش بینی توزیع ۲۵ میلیون وعده غذای گرم میان نیازمندان

پیش بینی توزیع ۲۵ میلیون وعده غذای گرم میان نیازمندان

رئیس ستاد مرکزی "اطعام مهدوی" با اشاره به اینکه در طول ماه رمضان گذشته ۱۲ میلیون پرس غذای گرم میان نیازمندان توزیع شد، گفت: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده، پیش‌بینی می‌کنیم در سال جاری این تعداد به ۲۵ میلیون وعده غذای گرم برسد و همچنین مشارکت ۳۰۰ هزار نیروی داوطلب و جهادی را در طرح "اطعام مهدوی" شاهد باشیم.

به گزارش ایسنا، نخستین آشپزخانه طرح اطعام مهدوی و افطاری ساده در استان تهران در مراسمی راه‌اندازی شد. مجید باجلان، رئیس ستاد مرکزی اطعام مهدوی در این مراسم با بیان اینکه سال گذشته ۱۷۰۰ آشپزخانه در طرح اطعام مهدوی با حضور ۱۱۰ هزار نیروی داوطلب مشارکت کردند، گفت: امیدواریم در ماه مبارک رمضان امسال تعداد مراکز اطعام مهدوی و افطاری ساده به سه هزار مرکز برسد.

وی با اشاره به اینکه در طول ماه رمضان گذشته ۱۲ میلیون پرس غذای گرم میان نیازمندان توزیع شد، افزود: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده، پیش‌بینی می‌کنیم در سال جاری این تعداد به ۲۵ میلیون وعده غذای گرم برسد و همچنین مشارکت ۳۰۰ هزار نیروی داوطلب و جهادی را در طرح اطعام مهدوی شاهد باشیم.

باجلان با تاکید بر اینکه تمام مراکز اطعام مهدوی رعایت پروتکل‌های بهداشتی را در اولویت برنامه‌های خود قرار داده‌اند، اضافه کرد: با توجه به شیوع موج چهارم کرونا در کشور، کمک به هموطنان آسیب‌دیده از این ویروس منحوس مورد تاکید کمیته امداد است و به همین منظور از هموطنان نیکوکار دعوت می‌کنیم پرشورتر از سال گذشته در طرح اطعام مهدوی و افطاری ساده مشارکت کنند.

رئیس ستاد مرکزی اطعام مهدوی ضمن دعوت از مردم، خیران و همه نهادها و دستگاه‌های مسئول برای پیوستن به مرحله سوم پویش ایران همدل، تاکید کرد: مردم نیکوکار ایران اسلامی می‌توانند برای ارائه کمک‌های خود به اقشار نیازمند و آسیب‌دیده از کرونا از طریق شمارگیری کد دستوری #۱۴* یا شماره کارت ۶۲۷۷۶۰۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷ اقدام کنند.

وی اظهار کرد: همچنین پایگاه‌ها و مراکز کمیته امداد در سراسر کشور و مراکز نیکوکاری آماده دریافت کمک‌های مردمی در سومین مرحله پویش ایران همدل هستند.

انتهای پیام

منبع خبر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.