تاریخ انتشار : شنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۸:۲۶
کد خبر : 73171

پویش همراه اول برای ختم سوره یس با استقبال کاربران به پایان رسید

پویش همراه اول برای ختم سوره یس با استقبال کاربران به پایان رسید

پویش همراه اول برای ختم سوره یس با استقبال کاربران به پایان رسیدپویش همراه اول برای ختم سوره یس با استقبال کاربران از طرح آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد به‌ویژه بانوان سرپرست خانوار به پایان رسید.
اپر..

پویش همراه اول برای ختم سوره یس با استقبال کاربران به پایان رسید

پویش همراه اول برای ختم سوره یس با استقبال کاربران از طرح آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد به‌ویژه بانوان سرپرست خانوار به پایان رسید.

اپراتور همراه اول با آغاز ماه مبارک رمضان و در راستای ترویج فرهنگ اسلامی و قرائت قران کریم پویش ختم سوره یس را در نظر گرفت. با توجه به اینکه یکی از اهداف این طرح آزادی زندانیان جرایم غیرعمد به ویژه بانوان سرپرست خانوار اعلام شده بود، هموطنان و روزه‌داران از این پویش به میزان چشمگیری استقبال کردند.

پایان پویش همراه اول برای ختم سوره یس

اپراتور همراه اول در این پویش مردمی امکانی را فراهم کرد تا مشترکان این اپراتور با تماس رایگان با شماره ۹۹۹۸ بتوانند در ثواب ختم سوره یس سهیم شوند. طبق اعلام همراه اول، این اپراتور در راستای مسئولیت اجتماعی خود متناسب با تعداد ختم سوره یس منابع مالی لازم برای آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد به ویژه بانوان سرپرست خانوار را تامین خواهد کرد.

طبق آمار، طی اجرای این پویش بیش از ۱ میلیون و ۱۷۰ هزار تماس با مدت زمان ۳ میلیون و ۳۴۵ دقیقه شنیدن کلام وحی ثبت شد. همراه اول نیز به ازای این مشارکت از محل بودجه مسئولیت اجتماعی خود مبلغی بیش از ۷ میلیارد ریال را از طریق ستاد مردمی رسیدگی به امور دیه و کمک به زندانیان نیازمند برای آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد اعطا می‌کند.

همچنین همراه اول برای تشویق مشترکان به حضور در این پویش طرح قرعه کشی کمک هزینه سفر به مشهد مقدس را در نظر گرفته بود که طبق آن ۳۰ کمک هزینه سفر به مشهد مقدس به ارزش هر نفر ۵۰ میلیون ریال نیز به برندگان به قید قرعه اعطا خواهد شد. همچنین قرار است مراسم اعطای این جوایز به‌زودی برگزار شود.

گفتنی است پرسنل همراه اول طی دو مرحله و در آستانه نوروز سال‌های ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ برای کمک به آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد حدود ۳.۵ میلیارد ریال کمک کردند که معادل همان رقم را نیز همراه اول اعطا کرد تا در مجموع با پرداخت بیش از ۷ میلیارد ریال از سوی مجموعه همراه اول از طریق ستاد دیه کشور شاهد آزادسازی تعدادی از زندانیان باشیم.

منبع گجت نیوز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.