تاریخ انتشار: یکشنبه ۳۱ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۸

پویش “حیدرانه” آغاز به کار کرد جمعی از گروه‌های جهادی با راه اندازی پویش “حیدرانه” در راستای کمک مومنانه، فعالیت خود را جهت تهیه سبدهای حمایتی نیازمندان آغاز کردند. – اخبار فرهنگی – به گزارش خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران پویا، جمعی از گروه‌های جهادی با اقتدا به امیرالمومنین (ع) در راستای کمک مومنانه پویش “حیدرانه” را راه اندازی و فعالیت خود را جهت تهیه سبدهای حمایتی نیازمندان برای ماه مبارک رمضان آغاز کردند.
در ادامه می‌توانید پوستر و متن پویش “حیدرانه” را مشاهده کنید.
با توکل به خدا و تحت توجهات مولا و صاحبمان حضرت ولی عصر (عج) و با تاسی از سیره‌ی عملی حضرت امیرالمومنین (ع) و اهل‌بیت عصمت و طهارت (ع)، پویش مردمی حیدرانه آغاز به کار خواهد کرد.
هدف این پویش که با همت جهادگران عزیز، برخی از فعالان اجتماعی و تعدادی از خادمان ایرانی موکب مضیف عتبه علوی (ع) به محوریت گروه‌های جهادی شهید شاطری، فطرس، جامعه صالحین، احرار، قرارگاه جهادی علی ابن ابی طالب (ع)، حاج قاسم سلیمانی، خیریه مهر زیبا، مجموعه فرهنگی فانوس و گروه جهادی دانشگاه علم و صنعت ایران آغاز به کار کرده است؛ در حد وسع و مصلحت اله..

پویش "حیدرانه" آغاز به کار کرد

جمعی از گروه‌های جهادی با راه اندازی پویش "حیدرانه" در راستای کمک مومنانه، فعالیت خود را جهت تهیه سبدهای حمایتی نیازمندان آغاز کردند.

– اخبار فرهنگی –

به گزارش خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران پویا، جمعی از گروه‌های جهادی با اقتدا به امیرالمومنین (ع) در راستای کمک مومنانه پویش "حیدرانه" را راه اندازی و فعالیت خود را جهت تهیه سبدهای حمایتی نیازمندان برای ماه مبارک رمضان آغاز کردند.

در ادامه می‌توانید پوستر و متن پویش "حیدرانه" را مشاهده کنید.

با توکل به خدا و تحت توجهات مولا و صاحبمان حضرت ولی عصر (عج) و با تاسی از سیره‌ی عملی حضرت امیرالمومنین (ع) و اهل‌بیت عصمت و طهارت (ع)، پویش مردمی حیدرانه آغاز به کار خواهد کرد.
هدف این پویش که با همت جهادگران عزیز، برخی از فعالان اجتماعی و تعدادی از خادمان ایرانی موکب مضیف عتبه علوی (ع) به محوریت گروه‌های جهادی شهید شاطری، فطرس، جامعه صالحین، احرار، قرارگاه جهادی علی ابن ابی طالب (ع)، حاج قاسم سلیمانی، خیریه مهر زیبا، مجموعه فرهنگی فانوس و گروه جهادی دانشگاه علم و صنعت ایران آغاز به کار کرده است؛ در حد وسع و مصلحت الهی، مشکل گشایی از مردم نجیب و آبرومندی است که بر اثر بحران‌ها و ابتلائات اخیر ناشی از ویروس منحوس کرونا و نابسامانی‌های اقتصادی دچار آسیب و مشکلات عدیده گردیده‌اند.

خدمات این پویش شامل چهار سبد حمایتی ذیل می‌باشد:

سبد شماره یک : شامل ارزاق که هربسته به ارزش ۲۵۰ هزار تومان و واجد ۱۲ قلم کالا به شرح: برنج، لوبیا، عدس، لپه، قند، شکر، چای، روغن، رب، ماکارونی، سویا، مرغ، خرما می‌باشد.

سبد شماره دو: طبخ و توزیع غذای گرم در بین نیازمندان.

سبد شماره سه: بسته معیشتی اضطراری، ویژه اقشار آبرومند و آسیب دیده‌ی خاص در بحران ویروس کرونا.

سبد شماره چهار : بسته بهداشتی جهت توزیع بین محرومین.

شما می‌توانید جهت هماهنگی‌های لازم با شماره تماس ۰۹۹۰۰۰۴۷۵۲۴ ارتباط برقرار‌ کنید.

خیرین گرامی می‌توانند کمک‌های خود را به شماره حساب ۳۰۲۱_۳۰۰۹_۸۱۱۱_۶۲۷۳ به اسم گروه‌های جهادی واریز کنند.

شهیدی که قاسم سلیمانی او را عامل آزادی شهر مهران می‌دانستعملیات شادی آفرین بسیجیان قرارگاه جهادی شهید سلیمانی در بیمارستان کرونایی‌ها با رمز یا صاحب‌الزمان+عکس

انتهای پیام/

– تسنیم نیوز

خروج از نسخه موبایل