تاریخ انتشار : شنبه ۶ آذر ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۷
کد خبر : 62219

پنجمین دوره جشنواره اندیشمندان و دانشمندان جوان به پایان راه خود نزدیک می شود

پنجمین دوره جشنواره اندیشمندان و دانشمندان جوان به پایان راه خود نزدیک می شود

کافه دانش: آیین پایانی پنجمین دوره جشنواره اندیشمندان و دانشمندان جوان، روز سه‌شنبه ۹ آذر ماه ۱۴۰۰، در دانشگاه تهران برگزار می‌ شود. به گزارش خبرنگار حوزه دانشگاه و فناوری کافه دانش، اختتامیه جشنواره اندیشمندان و دانشمندان جوان از سوی دانشگاه تهران و در راستای حمایت از ایده‌های جوانان در پنج حوزه علوم پایه (ریاضی، …

کافه دانش: آیین پایانی پنجمین دوره جشنواره اندیشمندان و دانشمندان جوان، روز سه‌شنبه ۹ آذر ماه ۱۴۰۰، در دانشگاه تهران برگزار می‌ شود.

به گزارش خبرنگار حوزه دانشگاه و فناوری کافه دانش، اختتامیه جشنواره اندیشمندان و دانشمندان جوان از سوی دانشگاه تهران و در راستای حمایت از ایده‌های جوانان در پنج حوزه علوم پایه (ریاضی، آمار، علوم کامپیوتر، فیزیک، شیمی، زمین شناسی و علوم زیستی) برگزار می‌شود.

این جشنواره با ۲ رویکرد ویژه ویروس کرونا و هوش مصنوعی برنامه ریزی شد که با حمایت بنیاد نیکوکاری جمیلی، ستاد خیرین وزارت علوم و دانشکده‌های علوم دانشگاه تهران، معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و بنیاد حامیان دانشگاه تهران برگزار شده است.

ابراهیم جمیلی رئیس بنیاد نیکوکاری جمیلی

مراسم از طریق سایت دانشگاه تهران به آدرس http://r.ut.ac.ir/live و آپارات جشنواره اندیشمندان و دانشمندان جوان به آدرس aparat.com/ysfpersia/live پخش خواهد شد.شایان ذکر است؛ برگزیدگان جشنواره علاوه بر دریافت اعتبار حمایتی بنیاد نیکوکاری جمیلی، از شرایط همراهی تا تجاری‌سازی ایده برای ورود به اکوسیستم کارآفرینی و اقتصادی کشور نیز بهره‌مند می‌شوند.

گفتنی است، آیین اختتامیه پنجمین دوره جشنواره اندیشمندان و دانشمندان جوان روز سه‌شنبه ۹ آذر ماه از ساعت ۱۵ تا ۱۹ در تالار علامه امینی کتابخانه مرکزی دانشگاه تهران برگزار می‌شود.

انتشار خبر: کوروش جم

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.