تاریخ انتشار: یکشنبه ۸ آبان ۱۴۰۱ - ۲۲:۲۱

قیمت سرخ کن فیلیپس سرخ کن فیلیپس ارائه دهنده روشی فوق العاده آسان برای پختن تقریباً هر چیزی است. شما غذا را در یک سبد سرخ‌ کن قرار می‌ دهید و هوای گرم به سرعت در اطراف غذا می‌ چرخد و غذا را ترد می‌ کند – دقیقاً مانند سرخ کردنی، اما بدون روغن. شما می توانید هر

قیمت سرخ کن فیلیپس

سرخ کن فیلیپس ارائه دهنده روشی فوق العاده آسان برای پختن تقریباً هر چیزی است. شما غذا را در یک سبد سرخ‌ کن قرار می‌ دهید و هوای گرم به سرعت در اطراف غذا می‌ چرخد و غذا را ترد می‌ کند – دقیقاً مانند سرخ کردنی، اما بدون روغن. شما می توانید هر چیزی را که می خواهید در فر بپزید. قیمت سرخ کن فیلیپس هم یکی از عواملی است که باعث شده تا این سری محصولات فیلیپس طرفداران زیادی داشته باشند.

نکاتی درباره سرخ کن ها

بزرگترین مشکلی که بیشتر دوستداران سرخ کن با آن مواجه هستند، یافتن روغن و اسپری روغن پاش مناسب برای استفاده در غذا های پخته شده در سرخ کن است. پاشش ریز روغن به ترد شدن کل تکه غذا کمک می کند، بنابراین بسیار مهم است.

ترجیح شخصی ما استفاده از روغن کانولا، روغن زیتون فوق بکر یا روغن آووکادو است. همچنین هم از یک بطری اسپری قابل شارژ مجدد و هم از روغن زیتون فوق بکر غیر فراوری شده استفاده می کنیم که آئروسل یا مواد شیمیایی مضر ندارد.

برای تمیز کردن سرخ کن فیلیپس خود، فقط آب و مایع ظرفشویی را به سبد سرخ کن اضافه کنید و از یک اسفنج بدون خش برای تمیز کردن داخل و خارج استفاده کنید. برخی از سبد های سرخ کن حتی می توانند در ماشین ظرفشویی قرار گیرند.

شما همچنین باید یک یا دو بار در ماه، بسته به دفعات استفاده از آن، کل دستگاه، از جمله کویل پخت و پز را عمیق تر تمیز کنید. اگر به طور منظم این کار را انجام می دهید، مانند تمیز کردن اجاق، فرآیند دشوار یا خسته کننده ای نیست.

درباره سرخ کن فیلیپس

قبل از بررسی قیمت سرخ کن فیلیپس، بهتر است ابتدا با جزئیات و طرز کار آن آشنا شویم. سرخ کن بدون روغن یا هواپز فیلیپس تبدیل به جدیدترین ابزار ضروری برای سرآشپز خانه امروزی شده است. این دستگاه وعده می‌ دهد که غذا های مورد علاقه شما را به سبک رستورانی و بیشتر با حداقل تلاش، مقدار کمی از روغن و آشفتگی کمتر از سرخ کردن در خانه به روش قدیمی تولید کند. سرخ کن یک دستگاه پخت و پز رومیزی است که ترکیبی از یک عنصر گرمایش و یک فن قدرتمند برای گردش هوای گرم، شبیه به اجاق همرفتی یا کانوکشن است. سرخ کن های بدون روغن غذا هایی را تولید می کنند که در بیرون ترد و در داخل مرطوب و لطیف بدون سرخ کردن واقعی هستند. فیلیپس سرخ کن هوای اصلی را اختراع کرد و آن را در یک نمایشگاه لوازم الکترونیکی مصرفی اروپا در سال 2010 معرفی کرد. از آن زمان، این دسته منفجر شده است. بر اساس برخی برآورد ها، بیش از 25 میلیون سرخ کن در ایالات متحده طی دو سال گذشته فروخته شده است. نام تجاری اصلی فیلیپس، Airfryer، اکنون به اصطلاح عمومی برای این دسته تبدیل شده است. سرخ کن ها در بازار امروزه به دو سبک اصلی عرضه می شوند: سرخ کن های دارای سبد پخت و پز و آن هایی که مانند اجاق های توستر با ویژگی همرفت سرخ کن هواپز هستند. آنها در اندازه ها، شکل ها، رنگ ها و وزن های مختلف وجود دارند. آنها همچنین با قیمت ‌های مختلفی در دسترس هستند، برخی از مدل‌ های کوچک با قیمت کمتر و مدل ‌های بزرگ‌تر چند منظوره با قیمت بالایی در دسترس هستند. ازدیاد مدل‌ ها و تولیدکنندگان طیف وسیعی از ویژگی‌ ها را ایجاد کرده است، با بسیاری از مدل های چند منظوره که گزینه‌ های پخت و پز فراتر از سرخ کردن با هوا، از جمله برشته کردن، پخت، آب‌پز، جوجه‌گردانی و غیره را ارائه می‌ دهند. برخی از مدل ها دارای قطعاتی هستند که برای تمیز کردن آسان در ماشین ظرفشویی قابل شستشو هستند.

پر فروش ترین سرخ کن های بدون روغن فیلیپس در بازار

طرز کار سرخ کن فیلیپس

ملاحظات مهم هنگام انتخاب سرخ کن هوا شامل نحوه استفاده از آن، غذا هایی که می خواهید در آن بپزید، چند نفر را که قصد تغذیه آن را دارید، میزان فضای پیشخوان در دسترس و حساسیت شما به صدا و گرما و قیمت سرخ کن فیلیپس را شامل می شود. از آنجایی که احتمالاً روی میز شما زندگی می کند، زیبایی شناسی عامل دیگری است که باید در نظر بگیرید. سرخ کن ها از گرمای همرفت برای پختن غذا ها استفاده می کنند به طوری که مواد غذایی از بیرون قهوه ای و ترد می شوند اما از داخل مرطوب و لطیف باقی می مانند. پخت و پز با سرخ کن هواپز زمان کمتری می برد و در مقایسه با سرخ کردن عمیق یا کباب کردن در فر سنتی باعث آشفتگی کمتری می شود. مزیت دیگر این است که سرخ کردن نیز از حداقل روغن استفاده می کند. سرخ کن‌های هواپز فیلیپس دارای سبد های سوراخ‌ دار، قفسه‌ های سیمی و/یا صفحات سرامیکی با سوراخ‌ هایی هستند که به هوای گرم از بالا اجازه می‌ دهد تا در دمای حدود 400 درجه فارنهایت در اطراف غذا گردش کند. این کار ابتدا بیرون غذا را می پزد و رطوبت را می پوشاند. اگر به دنبال راحتی هستید، متوجه می‌ شوید که برخی از مدل‌ ها با برنامه‌ های از پیش تعیین شده برای طبخ غذا های معمولی با لمس یک دکمه ارائه می‌ شوند. همچنین ممکن است برای کنترل زمان و دما، کنترل‌ های دیجیتال را ترجیح دهید – به LED و صفحه‌نمایش لمسی فکر کنید – در مقابل صفحه‌ های آنالوگ. مدل‌ های سبک سبد یا تک منطقه‌ای دارای سبد های پخت و پز مشابه سبدهایی هستند که در سرخ‌کن‌های سنتی پیدا می‌کنید. سرخ کن هوای 2 سبدی، دارای گزینه های پخت و پز در کنار هم است. به این سرخ کن‌های هوای دو منطقه‌ای گفته می‌ شود که به شما امکان می‌ دهد دو غذا را با دما ها و زمان‌های مختلف طبخ با استفاده از فناوری Smart Finish آماده کنید تا از کامل شدن همزمان آن‌ها اطمینان حاصل کنید. برخی از این مدل ها همچنین دارای قفسه‌ هایی برای استفاده در مواقعی هستند که می‌ خواهید بین اقلام تفکیک بیشتری داشته باشید، مانند هنگام پختن سینه مرغ یا خشک کردن میوه ‌ها.

عوامل موثر روی قیمت سرخ کن فیلیپس

عوامل متعددی بر قیمت سرخ کن فیلیپس تأثیر می گذارند، از جمله مواردی که در ادامه ذکر شده اند.

سه نوع اصلی سرخ کن وجود دارد و نوع آن نه تنها بر ظاهر و نحوه کارکرد سرخ کن تأثیر می گذارد، بلکه بر قیمت آن نیز تأثیر می گذارد. سرخ کن های سبدی پرطرفدارترین نوع سرخ کن ها هستند. آنها یک سبد قابل جابجایی دارند که غذا هایی را که قصد دارید در هوا سرخ کنید نگهداری می کند. سبد به راحتی تمیز می شود و از آنجایی که سبد دارای سوراخ هایی مانند آبکش است، مواد غذایی داخل آن در معرض هوا قرار می گیرند و می توانند سریعتر سرخ شوند.

سرخ کن های با سینی ترکیبی از سرخ کن هواپز و آون توستر هستند. سینی های قابل جابجایی برای غذای شما وجود دارد، بنابراین ظرفیت آن معمولاً بیشتر از سرخ کن سبدی است. سرخ کن های سینی دارای عناصر گرمایشی در پایین و فن های همرفتی هستند که به پخت سریع و یکنواخت غذا کمک می کند. سرخ کن های پارویی چندان رایج نیستند زیرا بسیار گران هستند. آنها یک پارو دارند که دائما غذا را برای یکنواخت ترین، سریع ترین و نچسب ترین غذا به هم می زند. آنها همچنین تمایل به خروجی توان بالاتری دارند.

ظرفیت سرخ کن تعیین می کند که چقدر غذا می توانید در یک دسته بپزید. سرخ کن های سبد کمترین ظرفیت را دارند زیرا فضای پخت و پز شما محدود به سبد است. سرخ کن های سینی دارای قفسه های متعددی هستند که فضای پخت و پز را در بر می گیرد. سرخ کن های بادی که ظرفیت کمی دارند (یک لیتر یا بیشتر) قیمت کمتری نسبت به سرخ کن هایی با فضای بیشتر دارند.

هرچه سرخ کن قدرتمندتر باشد، سریعتر می تواند پخته شود. متداول ترین وات برای سرخ کن های هواپز معمولاً در محدوده 1200-1500 وات قرار می گیرد. سرخ کن‌ ها ارزان‌تر معمولاً توان خروجی کمتری دارند و مدل‌ های بالاتر قدرتمندتر هستند.

 

دیگر مزیت های سرخ کن فیلیپس

سرخ کن فیلیپس یک ابزار عالی برای میان وعده های سریع و آسان است. چه برای مهمانی و چه بعد از مدرسه، روشن کردن آن، ریختن میان وعده مورد علاقه خود و پختن آن در عرض چند دقیقه بسیار آسان است. نه تنها می توانید بیشتر چیز ها را در سرخ کن فیلیپس بپزید، گرم کردن مجدد غذا در سرخ کن راهی برای مفیدتر کردن آن است. چند دلیل وجود دارد که ممکن است بخواهید از سرخ کن برای گرم کردن مجدد غذا استفاده کنید.

این یک راه سریع و آسان برای گرم کردن مجدد غذا است.

از پختن یا سوختن بیش از حد غذا جلوگیری می کند.

آسان است.

غذا را ترد و تازه نگه می دارد و مهمتر از همه قیمت سرخ کن فیلیپس هم مناسب است.

مانند سرخ کن فیلیپس 9270

آیا کسی در دنیا هست که از تمیز کردن بعد از آشپزی متنفر نباشد؟ حقیقت این است که این کار ناخوشایند می تواند مقدار زیادی از لذت یک وعده غذایی عالی را از بین ببرد. بنابراین، از دیدن اینکه یک سرخ کن خوب نیز پس از استفاده به طرز باورنکردنی تمیز می شود، خوشحال خواهید شد. البته اگر بعد از هر بار پختن در آن به تمیز کردن آن بپردازید.

خروج از نسخه موبایل