تاریخ انتشار: چهارشنبه ۲۴ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۱

پرچمدار جدید گوشی های هواوی در ۲۹ مهر معرفی خواهد شدپرچمدار جدید گوشی های هواوی در ۲۹ مهر ساعت ۱۷:۳۰ به وقت ایران معرفی خواهد شد. انتظار می‌رود در این رویداد از نسخه جهانی گوشی‌های سری پی ۵۰ این شرکت ..

پرچمدار جدید گوشی های هواوی در ۲۹ مهر معرفی خواهد شد

پرچمدار جدید گوشی های هواوی در ۲۹ مهر ساعت ۱۷:۳۰ به وقت ایران معرفی خواهد شد. انتظار می‌رود در این رویداد از نسخه جهانی گوشی‌های سری پی ۵۰ این شرکت نیز پرده‌برداری شود.

هواوی برای معرفی محصولات جدید خود به دلیل تنوع بالای آنها طی سال چندین رویداد را برگزار می‌کند. در همین راستا طی رویداد جدیدی که در تاریخ ۲۹ مهر ساعت ۱۷:۳۰ به وقت ایران با میزبانی درک یو، رئیس بخش اروپای شرقی میانه، اسکاندیناوی و کانادا کسب و کار محصولات رده مصرف‌کننده هواوی برگزار می‌شود، این شرکت چینی از محصولات و گوشی پرچمدار جدید خود پرده‌برداری خواهد کرد.

پرچمدار جدید گوشی های هواوی در راه است

بر اساس دعوتنامه‌ای که برای رسانه‌ها ارسال شده و پوستر تبلیغاتی که هواوی برای این رویداد منتشر کرده نشان می‌دهد در مراسم آینده این شرکت چینی محصولی مشابه با گوشی‌های سری پی ۵۰ این شرکت که حدود یک ماه قبل رونمایی شدند، معرفی خواهد شد. گفتنی است هواوی در مراسم ۷ مرداد خود فقط از نسخه چینی گوشی‌های پرچمدار سری پی ۵۰ پرده برداشت، از این رو انتظار می‌رود در مراسم آینده این شرکت نسخه گلوبال یا جهانی این گوشی‌ها نیز معرفی شوند.

همچنین با توجه به این که خبرهایی در خصوص لغو تولید سری پرچمدار میت ۵۰ هواوی منتشر شده است، احتمال دارد هواوی عرضه گوشی های پرچمدار سری پی ۵۰ را افزایش دهد. البته همچنان احتمال معرفی این سری گوشی نیز وجود دارد و به همین دلیل باید تا اعلام نهایی هواوی منتظر بمانیم.

گوشی های هواوی سری پی ۵۰ مدتی قبل در دو نسخه پایه و پرو برای بازار چین رونمایی شدند که نمایشگر ۶.۶ اینچی با رزولوشن ۲۷۰۰ در ۱۲۲۸ پیکسل به عنوان مهم‌ترین ویژگی‌های برجسته این گوشی‌ها به ویژه در نسخه پرو محسوب می‌شوند. همچنین این گوشی از نرخ تازه‌سازی تصویر ۱۲۰ هرتز و نرخ پایش لمس صفحه ۳۰۰ هرتز نیز بهره می‌برد.

هواوی برای این پرچمداران خود سیستم عامل هارمونی ۲ را نیز در نظر گرفته است، اما انتظار می‌رود این گوشی برای عرضه در بازارهای جهانی به جدیدترین نسخه رابط‌ کاربری یعنی EMUI 12 مبتنی بر اندروید نیز مجهز شوند. این گوشی از حافظه رم ۸ یا ۱۲ گیگابایتی در کنار تراشه Kirin 9000 نیز بهره می‌برد که انتظار می‌رود نسخه جدید آن به تراشه قدرتمند اسنپدراگون ۸۸۸ مجهز شود.

گفتنی است گوشی های هواوی سری پی به دلیل دوربین‌های باکیفیت توانستند نگاه بسیاری را به خود جلب کنند که نسخه پی ۵۰ پرو این سری نیز با کسب بالاترین امتیاز دوربین در تست‌های DxOMark توانسته در رتبه نخست حوزه دوربین موبایل در جهان جای بگیرد. البته در این رویداد فقط نسخه جهانی گوشی های هواوی سری ۵۰ معرفی نخواهد شد و هواوی محصولات دیگری چون سری میان رده نوا ۹ را نیز برای عرضه در این رویداد آماده کرده است که به عنوان قاتل پرچمدار جدید هواوی به بازار عرضه خواهد شد.

منبع گجت نیوز

خروج از نسخه موبایل