تاریخ انتشار : سه شنبه ۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۸
کد خبر : 596481

پروژه الهیه سپاشهر

پروژه الهیه سپاشهر

مشخصات، تاریخ شروع، امکانات و موقعیت مکانی یا سایر ویژگی های پروژه الهیه سپاشهر در ادامه برای کاربران و سرمایه گذاران علاقه مند به خرید امتیاز واحدهای آن لیست شده اند. پروژه الهیه تعاونی توسعه و عمران انصار سپاشهر پروژه الهیه یکی از پروژه های آماده برای عرضه است که امتیاز آن را می توان

مشخصات، تاریخ شروع، امکانات و موقعیت مکانی یا سایر ویژگی های پروژه الهیه سپاشهر در ادامه برای کاربران و سرمایه گذاران علاقه مند به خرید امتیاز واحدهای آن لیست شده اند.

پروژه الهیه تعاونی توسعه و عمران انصار سپاشهر

پروژه الهیه یکی از پروژه های آماده برای عرضه است که امتیاز آن را می توان با پرداخت هزینه نقد و اقساط خریداری کرد. این پروژه در بیش از 30 طبقه و صدها واحد آپارتمانی برای عرضه و فروش آماده شده است.

موقعیت مکانی پروژه الهیه تعاونی

موقعیت قرار گرفتن این پروژه در یکی از بهترین مراکز رو به رشد منطقه 22 تهران و در ناحیه مرواریدشهر واقع شده است که به بزرگراه هایی مانند همت و حکیم یا اتوبان آزادگان نزدیک است.

دسترسی به جاذبه های گردشگری و امکانات رفاهی و تفریحی در نزدیکی دریاچه خلیج فارس نیز یکی از مزایای این پروژه است.

متراژ و تیپ واحدهای پروژه الهیه

پروژه الهیه سپاشهر

متراژ هر واحد مسکونی در این پروژه حدود 140 متر مربع است. واحدها به صورت 3 خواب هستند. البته برخی از واحدها 124 متری بوده و دارای متراژ کمتر از 140 متر هستند و برخی از آن ها نیز بیشتر 142 متر می باشند.

تعداد طبقات و واحد پروژه الهیه

تعداد کل طبقات این پروژه 31 طبقه است که از این میزان 5 طبقه زیر زمین و یک طبقه لابی است. 25 طبقه باقی مانده نیز روی زمین هستند.

در این طبقات حدود 300 واحد آپارتمانی برای اعضا ساخته شده است. به گونه ای که در هر طبقه 6 واحد مسکونی با متراژ متفاوت قرار دارد.

امکانات پروژه الهیه تعاونی سپاشهر

این پروژه دارای امکانات رفاهی، خدماتی و تفریحی متفاوتی است که از جمله می توان به سالن اجتماعات، نگهبانی، پارکینگ و آسانسور اشاره کرد.

سایر امکانات آن عبارت هستند از:

  • سیستم اطفا حریق
  • شوتینگ زباله
  • راه پله اضطراری
  • هلی پد
  • فضای سبز
  • سالن بازی کودکان
  • ….

سازنده پروژه الهیه چیتگر

شرکت تعاونی سپاشهر، سازنده پروژه الهیه و یکی از تعاونی های معتبر منطقه 22 تهران است که در مدت زمان کوتاهی ده ها هزار متر مربع واحد مسکونی را در قالب صدها واحد آپارتمانی آماده کرده است.

شماره ثبت تعاونی سپاشهر 543223 است و شناسه ملی آن نیز 14007585777 است. این تعاونی در سال 1397 تاسیس شده است و علی رغم سابقه نه چندان طولانی خود توانسته است چندین پروژه موفق را مدیریت کند.

از جمله می توان به پروژه های زیر اشاره کرد که توسط تعاونی سپاشهر اجرا شده اند:

  • پروژه بانک ملی ایران (بلوار علوم و فنون)
  • پروژه کامرانیه (k2)
  • پروژه سفیر (مرواریدشهر)
  • پروژه دیپلمات (میدان ساحل)

موعد تحویل پروژه الهیه

این پروژه بنا بر پیش بینی های صورت گرفته قرار بود که تا سال 1403 برای تحویل آماده شود. زمان شروع پروژه نیز سال 99 و یک بازه زمانی 4 ساله بوده است.

پروژه الهیه سپاشهر

میزان پیشرفت پروژه الهیه تعاونی

پیشرفت پروژه با توجه به آخرین تغییرات تا پایان سال 1401  تا طبقه 12 آن بوده است. برای همین با توجه به آخرین یشرفت صورت گرفته در پروژه به نظر می رسد تا سال 1404 (یا پس از آن) برای تحویل آماده شود.

شرایط پرداخت و پیش فروش پروژه الهیه

مجموع قیمت کل امتیاز واحدهای پروژه الهیه 3080000000 است. البته قیمت به روز امتیاز آن 1700000000 است. مبلغ واریزی به روز آن نیز 1380000000 (معادل یک میلیارد و سیصد و هشتاد میلیون تومان) می باشد.

لازم است اشاره شود امتیاز واحدهای آن به صورت 3 دانگ و 6 دانگ قابل خریداری بوده است. ارقامی که در بالا ذکر شده است برای واریزی 6 دانگ است.

برای همین در صورت نیاز به محاسبه واریز 3 دانگ باید آن ها را بر 2 تقسیم کنید. برای مثال، واریز یه روز پروژه الهیه برای 3 دانگ مبلغ 690 میلیون تومان است.

اقساط پروژه الهیه در سال 1402

سررسید اقساط شماره یک برای سال 1402 بیش از صد میلیون است. به گونه ای که برای هر امتیاز باید 120 میلیون در اردیبهشت ماه سال 1402 برای پروژه الهیه واریز می شد.

البته سررسید اقساط 3 دانگ آن تقسیم بر دو و معادل 60 میلیون تومان برای 10 ام اردیبهشت ماه بوده است.

حق امتیاز پروژه الهیه چیست؟

حق امتیاز مبلغی است که در زمان خرید 3 یا 6 دانگ از واحدهای پروژه الهیه تعاونی سپاشهر به فروشنده داده می شود. برای همین حق امتیاز با مبالغ واریزی اولیه یا اقساط پرداختی متفاوت است.

رتبه بندی و امتیاز پروژه الهیه

شما می توانید برای آگاهی از رتبه بندی یا امتیاز پروژه الهیه با کارشناسان تماس بگیرید تا اطلاعات جامع تری در ارتباط با این پروژه و سایر پیش فروش های منطقه 22 در اختیار شما قرار دهند.

فروش امتیاز پروژه الهیه

انتقال سهام و فروش امتیاز به خریدار باید در دفتر تعاونی و به صورت رسمی پس از بررسی مالکیت حقوقی و به صورت قطعی انجام شود.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.