تاریخ انتشار: سه شنبه ۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۳

چکیده : اگر می‌خواهید با پرمتقاضی ترین لوازم یدکی جیلی آشنا شوید، در این مقاله با ما همراه باشید. خودروهای برند جیلی (Geely) یکی دیگر از برندهای چینی پرطرفدار و پرفروش در کنار ام وی ام، برلیانس، چری و لیفان در کشور چین، خاورمیانه و ایران است که در چند سال گذشته، بازار فروش بسیار

چکیده : اگر می‌خواهید با پرمتقاضی ترین لوازم یدکی جیلی آشنا شوید، در این مقاله با ما همراه باشید.

خودروهای برند جیلی (Geely) یکی دیگر از برندهای چینی پرطرفدار و پرفروش در کنار ام وی ام، برلیانس، چری و لیفان در کشور چین، خاورمیانه و ایران است که در چند سال گذشته، بازار فروش بسیار خوبی را در ایران به دست آورده است.

بازار لوازم یدکی جیلی در ابتدای فروش این خودرو در ایران تعریف چندانی نداشت و همین موضوع یکی از دلایل انصراف مشتریان از خرید این خودروها به شمار می‌رفت. هرچقدر هم که خودروی موردنظر از کیفیت ساخت و مونتاژ بالایی برخوردار باشد، بازهم روزی به لوازم یدکی و لوازم مصرفی نیاز پیدا خواهد کرد. بازار لوازم یدکی جیلی در چند سال گذشته اوضاع خوبی را در ایران تجربه می‌کند و نمایندگی‌های فروش خودروهای ایران برند، لوازم یدکی جیلی اورجینال و باکیفیت را در اختیار مصرف‌کنندگان قرار می‌دهند.

لیست برخی از خودروهای پرفروش و پرطرفدار برند جیلی در بازار ایران

لیست برخی از خودروهای پرفروش و پرطرفدار برند جیلی در بازار ایران به شرح زیر است:

خودروی جیلی Emgrand 7

مدل Emgrand 7 احتمالاً معروف‌ترین خودروی برند جیلی است که در ایران نیز فروش خوبی را تجربه کرده است. این خودرو در دو نوع دستی و اتوماتیک در بازار ایران مونتاژ شده و در اختیار مصرف‌کنندگان قرار می‌گیرد. این خودرو با دریافت امتیاز بالا و چهار ستاره ایمنی از موسسه‌ی معتبر یورو NCAP، یکی از خودروهای مطمئن برای رانندگی به شمار می‌رود.

ظاهر بسیار زیبا و به‌روز، امکانات فنی و رفاهی متعدد و متنوع در کنار قیمت مناسب، این خودرو را به یکی از خودروهای پرطرفدار تبدیل کرده است. موتور این خودرو ۴ سیلندر ۱۷۹۲ سی‌سی و ۱۶ سوپاپ CVVT DOHC از نوع JLY – 4G18 است. این موتور حداکثر توان ۱۳۷ اسب بخار و حداکثر گشتاوری ۱۷۲ نیوتن‌متر را برای شما فراهم می‌کند.

لوازم یدکی جیلی امگرند ۷ به‌راحتی در بازار ایران پیدا می‌شود و همچنین شما میتوانید برای خرید لوازم یدکی جیلی می‌توانید به فروشگاه اینترنتی حقی پارت مراجعه کنید.

خودروی جیلی Emgrand 7-RV

خودروی جیلی Emgrand 7-RV از بسیاری جهات فنی و رفاهی شبیه به خودروی امگرند ۷ است، با این تفاوت که خودروی جیلی امگرند RV، به‌صورت کوپه طراحی شده است و از ظاهر بسیار لوکس و جوان‌پسندی برخوردار است. خودروی جیلی امگرند RV توانسته هر ۵ ستاره ایمنی تست مؤسسه چینی CNCAP را دریافت کرده و یکی از ایمن‌ترین خودروهای چینی لقب بگیرد. لوازم یدکی جیلی امگرند RV نیز در یاران به‌راحتی پیدا می‌شود.

 

پرمتقاضی ترین لوازم یدکی جیلی چه قطعاتی هستند؟

خودروی جیلی Emgrand X7

خودروی جیلی امگرند X7 نیز همانند جیلی امگرند RV تست‌های مؤسسه یورو NCAP را پشت سر نگذاشته است؛ اما در تست مؤسسه چینی CNCAP توانسته هر ۵ ستاره ایمنی و کیفیت را دریافت کند. این خودرو از لحاظ فنی و امکانات رفاهی شباهت‌های بسیاری به نسخه جیلی امگرند دارد، با این تفاوت که این خودرو تقریباً در دسته خودروهای شاسی بلند قرار گرفته و جثه بزرگی دارد.

خودروی جیلی Emgrand X7 به یک موتور ۴ سیلندر و ۱۶ سوپاپ CVVT DOHC از نوع JLD – 4G24 مجهز شده است که گنجایشی معادل ۲۳۷۸ سی‌سی داشته و می‌تواند قدرتی معادل با ۱۶۲ اسب بخار را در ۵۷۰۰ دور در دقیقه و گشتاور ۲۲۰ نیوتن‌متر را در دور موتور ۴۲۰۰ در اختیار راننده قرار دهد.

خودروی جیلی GC6

خودروی جیلی GC6 یکی دیگر از خودروهای برند جیلی است که در بازار ایران حضور دارد. ای خودرو مورد استقبال عمومی کاربران ایرانی قرار گرفته است و دلیل آن، امکانات رفاهی مناسب، ظاهر به‌روز و اسپرت، لوازم یدکی مناسب و قیمت معقول است.

موتور خودروی جیلی GC6 یک موتور تنفس طبیعی ۴ سیلندر و ۱۶ سوپاپ است که گنجایش ۱۴۹۸ سی‌سی داشته و می‌تواند قدرت ۱۰۵ اسب بخار را در دور موتور ۶۰۰۰ و حداکثر گشتاور ۱۴۶ نیوتن متر را در دور موتور ۴۰۰۰ در اختیار راننده قرار دهد.

لیست پرمتقاضی ترین لوازم یدکی جیلی

لیست پرمتقاضی‌ترین لوازم یدکی جیلی به شرح زیر است:

  • پیچ مهره، خار، دیاق و بست
  • سگدست و سیستم فرمان
  • قطعات جلوبندی و سیستم تعلیق
  • سپر جلو و عقب
  • چراغ جلو و عقب
  • تسمه‌ها، بلبرینگ‌ها و چرخ‌ها
  • دریچه گاز، استپر، دینام و باتری
  • رادیاتور، فن و سینی زیر موتور
  • لنت‌ها و فیلترها
  • کلید شیشه بالابر و برف‌پاک‌کن
  • واترپمپ و اویل پمپ
  • جعبه فرمان، دیسک و صفحه

 

خرید لوازم یدکی جیلی از فروشگاه حقی پارت

فروشگاه حقی پارت با سال‌ها تجربه و فعالیت تخصصی در زمینه تهیه و پخش لوازم یدکی جیلی، ام وی ام، چری، نیگو، برلیانس، چانگان و لیفان، لوازم یدکی جیلی اورجینال و شرکتی را با تضمین قیمت و اصالت قطعه در اختیار مشتریان قرار می‌دهد. اگر قصد خرید لوازم یدکی جیلی اورجینال را دارید، به فروشگاه اینترنتی حقی پارت اعتماد کنید.

 

برچسب ها : خودرو,لوازم یدکی

خروج از نسخه موبایل