تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۴
کد خبر : 74322

پارکت دنیز _ دکورآفیس

پارکت دنیز _ دکورآفیس

کیفیت، مقاومت در برابر رطوبت و دوام از ویژگی های اصلی انواع پارکت می باشد. یکی از نمونه های پرفروش این محصول، پارکت دنیز (DENIZ) است. تکنولوژی ترکیش در ساخت این محصول ایرانی و گارانتی ۱۰ ساله از دلایل استقبال مشتریان از آن است. یکی دیگر از ویژگی های آن، تنوع رنگ و طرح است …

کیفیت، مقاومت در برابر رطوبت و دوام از ویژگی های اصلی انواع پارکت می باشد. یکی از نمونه های پرفروش این محصول، پارکت دنیز (DENIZ) است. تکنولوژی ترکیش در ساخت این محصول ایرانی و گارانتی ۱۰ ساله از دلایل استقبال مشتریان از آن است. یکی دیگر از ویژگی های آن، تنوع رنگ و طرح است که موجب می شود با تمامی سلیقه های هماهنگ باشد. به دلیل دوام بالا می توان برای کاربری های متنوعی مانند مسکونی و تجاری از آن استفاده کرد. هر کدام از انواع آن نیز دارای ویژگی های متنوعی هستند که در توضیحات هر محصول ذکر می شود.

درجه و میزان مقاومت لازم برای این پوشش کف باید AC4 باشد که خوشبختانه برند دنیز از آن بهره مند است. این میزان مقاومت برای تمامی کاربری ها مناسب است.  مغزی پارکت اغلب از HDF انتخاب می شود. این بخش با دانسیته ۹۰۰ مقاومت بسیار بالایی دارد. لایه های مختلف این محصول موجب شده است که در برابر آب و رطوبت نیز استحکام بالایی داشته باشد. برخی از برندها برای ایجاد مقاومت بالاتر از پارافین استفاده می کنند. با خرید پارکت دنیز می توانید کف بخش های مختلف منزل مانند پذیرایی، نشیمن و … را پوشش دهید.

مشخصات و ویژگی های پارکت دنیز

محصولاتی که برای پوشش کف کاربرد دارند و توسط برندهای مختلف تولید می شوند، دارای ویژگی های متنوعی هستند. این ویژگی ها می توانند روی قیمت پارکت تاثیر بگذارند. همانطور که می دانید برای ساخت و تهیه این محصول از لایه های مقاوم مختلفی استفاده می شود. پارکت دنیز نیز از ۴ لایه تشکیل شده است. در ادامه به ویژگی های هر کدام از این لایه ها خواهیم پرداخت:

  • استفاده از اکسید آلومینیوم در لایه اول پارکت لمینت
  • به کارگیری کاغذ دکوراتیو در لایه دوم
  • مغزی اچ دی اف با دانسیته بالا در لایه سوم
  • به کارگیری کاغذ بالانس شیت در لایه چهارم

در هر کارتن ممکن است تعداد متنوعی از این محصول گنجانده شود. تعداد لته یا تایل در برخی محصولات در حدود ۱۰ عدد در هر کارتن است. در این صورت ممکن است وزن هر کارتن در حدود ۱۵ کیلوگرم باشد. مجموعه دکورآفیس به عنوان یکی از فروشگاه های فروش پارکت، انواع این پوشش کف را با تنوع بالا به مشتریان ارائه می دهد. اغلب محصولات ایرانی به دلیل رقابت با نمونه های خارجی از کیفیت بالایی برخوردار هستند.

رنگ بندی پارکت دنیز

پارکت لمینت دنیز با رنگ بندی متنوعی به بازار ارائه شده است. رنگ های قهوه ای روشن، کرم و خاکستری از رنگ های اصلی این نوع پوشش می باشند. طیف رنگی مورد استفاده در ساخت این محصول به گونه ای است که می توان آن را نوع طراحی فضا هماهنگ کرد و درجه بندی رنگ ها بسیار متنوع می باشد. نوع کلیک این کفپوش، والنگه می باشد و حدود ۱۷ رنگ منحصر به فرد برای این پوشش در نظر گرفته شده است.

انتخاب رنگ کف برای فضاهای مدرن بسیار اهمیت دارد. رنگ هایی که در طبیعت نیز کاربرد بیشتری دارند مانند قهوه ای و کرم، حس گرما را در فضا ایجاد می کنند. اما رنگ های غیر طبیعی انتخاب مناسبی برای این پوشش نیستند. از این طراحان نیز معمولا در هنگام خرید پارکت، به این موضوع توجه می کنند. مقاومت این محصول موجب می شود که رنگ پوشش بر اثر رفت و آمد و گذشت زمان تغییر نکند. این موضوع به دلیل استفاده از لایه های محافظ برای ساخت آن می باشد.

پارکت دنیز _ دکورآفیس

استعلام قیمت پارکت ایرانی دنیز

یکی از ویژگی های محصولات پوشش کف ایرانی، مانند پارکت دنیز قیمت مقرون به صرفه آنها می باشد. در واقع به دلیل اینکه محصول در ایران تولید می شود، مشتری هزینه ی کمتری برای خرید آن می پردازد. شاید تصور کنید که این محصولات ممکن است در مقایسه با برندهای معروف خارجی کیفیت کمتری داشته باشند. اما همانطور که گفته شد این نوع پوشش ها نیز بر اساس تکنولوژی های روز اروپا ساخته می شوند. از این تفاوت چندانی در دوام و پایداری این محصولات وجود ندارد.

در سایت دکورآفیس به عنوان یکی از فروشگاه های آنلاین و فعال در زمینه فروش پارکت، محصولات ایرانی از برندهایی مانند دنیز نیز قرار داده شده است. خوشبختانه مشتریان از نوع محصولات بسیار استقبال کرده اند و بیشترین فروش این پوشش ها نیز مربوط به برندهای ایرانی است. قیمت مقرون به صرفه، کیفیت بالا و … از دلایل فروش بالای آن می باشد. دنیز را می توان به عنوان یکی از مطرح ترین انواع پوشش چوبی برای کف نام برد.

پارکت چوبی رنگ روشن برای پذیرایی

بخش های مهم خانه مانند پذیرایی و نشیمن، باید دارای کفپوش مناسب باشند. به دلیل طراحی ساختمان ها به شیوه مدرن، امروزه در ایران نیز از پوشش هایی مانند فروش کمتر استفاده می شود. گاهی تنها برای چیدمان و زیبایی بیشتر از فرش در ابعاد کوچک استفاده می شود. همین امر موجب شده است که نیاز به یک پوشش مقاوم برای کف بیشتر شود. پارکت دنیز با تنوع رنگی متنوع، دارای طیف های رنگی روشن برای پذیرایی است. این پوشش برخلاف سرامیک در زمستان سرد نمی شود. همچنین در اثر رفت و آمد زیاد، دچار سایش و پوسیدگی نخواهد شد.

یک پوشش روشن برای کف می تواند فضا را بزرگ تر نشان دهد. در صورتی که پذیرایی کوچک باشد این گزینه می تواند بسیار مناسب باشد. رنگ های قهوه ای روشن از رنگ های پرطرفدار برای پوشش کف به وسیله پارکت لمینت هستند. از این پوشش نمی توان برای فضاهایی که در معرض مستقیم رطوبت هستند، مانند سرویس بهداشتی استفاده کرد.

مزایای نصب انواع پارکت دنیز

همانطور که ذکر شد، این پوشش مقاوم برای ساختمان های مدرن بهترین انتخاب است. در واقع پارکت دنیز را می توانیم برای پوشش این نوع فضاها بیشتر استفاده کنیم. دوام بالا موجب می شود که دیگر نیازی به تعویض کف وجود نداشته باشد. لایه های چوبی فرآوری شده در این پوشش موجب مقاومت بالای آن شده اند. در واقع یکی از دلایل استقبال مخاطبان از این نوع محصول، کیفیت بالای آن است. این موضوع موجب می شود تا سال ها نیاز به ترمیم یا تعویض پوشش کف نداشته باشیم. نصب پارکت باید توسط افراد با تجربه انجام شود.

به هیچ عنوان نباید از آب به طور مستقیم برای شستشوی این پوشش استفاده شود. زیرا در این صورت پارکت ممکن است دچار آسیب شود. استفاده از دستمال مرطوب بهترین گزینه برای تمیز کردن پوشش کف می باشد.

پارکت دنیز _ دکورآفیس

انواع پارکت لمینت جدید

برندهای پرطرفدار مانند دنیز، هر ساله طرح های متنوع و جدیدی برای پارکت لمینت ارائه می دهند. این طرح ها با توجه به نوع دکوراسیون داخلی محبوب در هر سال انتخاب می شوند. همانطور که می دانید این پوشش هر ساله با رنگ های خاص به بازار عرضه می شود. با توجه به توضیحات ذکر شده، باری خرید پارکت دنیز، بهتر است از رنگ های طبیعی استفاده شود. این پوشش دارای طرح چوب است و با فضای امروزی هماهنگی کامل دارد.

انتخاب طرح های جدید محصولاتی که برای پوشش کف کاربرد دارند، کاملا سلیقه ای است. در درجه اول مقاومت یک پوشش اهمیت زیادی دارد. زیرا در برخی از فضاها مانند تجاری، در اثر رفت و آمد ممکن است کف دچار پوسیدگی شود. از این رو باید بهترین نوع پارکت لمینت را برای پوشش کف این نوع فضاها انتخاب کنیم. طبیعتا برند دنیز به عنوان یک برند ایرانی شناخته شده می تواند انتخاب مناسبی برای پوشش کف فضاهای مختلف باشد.

 

 

 

 

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.