تاریخ انتشار : شنبه ۲۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۰
کد خبر : 587490

پارکت خوب چی بخرم؟ (معرفی بهترین برند های پارکت)

پارکت خوب چی بخرم؟ (معرفی بهترین برند های پارکت)

بهترین برند پارکت با توجه به کیفیت، دوام و قیمت مشخص می‌شود. بسیاری از مشتریان همواره به دنبال این هستند که پارکت خوب چی بخرم؟ به این معنی که چه برندی کیفیت مطلوبی دارد. اما قبل از هر چیز باید بدانیم که پارکت لمینت چیست؟ این پوشش ضدآب برای کف فضاهای مختلف مناسب است و

بهترین برند پارکت با توجه به کیفیت، دوام و قیمت مشخص می‌شود. بسیاری از مشتریان همواره به دنبال این هستند که پارکت خوب چی بخرم؟ به این معنی که چه برندی کیفیت مطلوبی دارد. اما قبل از هر چیز باید بدانیم که پارکت لمینت چیست؟ این پوشش ضدآب برای کف فضاهای مختلف مناسب است و از چندین لایه تشکیل شده‌است. درجه سایش AC بالا در پارکت نشان‌دهنده دوام بالا در برابر ایجاد سایش و خط و خش است؛ در نتیجه موجب می‌شود که از آن در مکان‌های پرتردد استفاده شود. برای تشخیص پارکت خوب باید به نام برند و ویژگی‌های آن دقت شود.

برندهای ایرانی و خارجی در زمینه تولید و فروش پارکت لمینت فعال هستند. از نظر کیفیت و قیمت، محصولات شرکت‌های مختلف با هم تفاوت دارند. به منظور تطبیق این پوشش با سایر عناصر در دکوراسیون داخلی، باید رنگ پارکت متنوع باشد. در این زمینه برندهای معروف پارکت با رنگ‌های متنوعی مانند طرح چوب، رنگ سفید، خاکستری و قهوه‌ای را ارائه کرده‌اند. در این مقاله به عنوان راهنمای خرید پارکت، با برندهای معروف آشنا خواهیم‌شد.

پارکت دنیز

برندهای ایرانی تولید پارکت لمینت نیز تولیدات باکیفیتی را ارائه کرده‌اند. پارکت دنیز (DENIZ FLOOR) به عنوان یکی این برندهای معتبر شناخته‌شده‌است. به منظور خرید پارکت و شناخت بهترین برند پارکت، باید با ویژگی‌های آن‌ها آشنا شد. این محصول ساخت ایران است و دارای کیفیت قابل‌قبولی است. در ادامه برخی از ویژگی‌های آن را ذکر خواهیم کرد.

  • دارای درجه سایش استاندارد AC4
  • مغزی HDF
  • مناسب برای مکان‌های شلوغ و پرتردد
  • دارای ضخامت 8 میلی‌متر
  • 10 عدد تایل پارکت در هر بسته
  • 6 میلیمتر طول
  • 20 میلیمتر عرض هر پارکت لمینت

پارکت دنیز در ایران ساخته‌شده است؛ اما تحت نظارت استاندارد جهانی E1 ارائه می‌شود. در نتیجه از کیفیت بالایی برخوردار است و برای فضاهای مختلف قابل استفاده است. طول عمر این پوشش در حدود 5 الی 10 سال است که با توجه به دوام آن، قیمت پارکت مقرون‌ به صرفه است.

 

پارکت دنیز

پارکت باکستر

یکی از برندهای معروف ایرانی در زمینه فروش پارکت، باکستر است. پارکت باکستر (Baxter) را می‌توان به عنوان بهترین برند پارکت ایرانی معرفی کرد. با رعایت استانداردهای جهانی توسط این برند، کیفیت پوشش کف تولیدشده با محصولات برندهای خارجی رقابت می‌کند. معمولا به منظور مقاومت بیشتر در برابر سایش، این پوشش با درجه و کلاس سایش AC4 تولید می‌شود. به همین دلیل در مکانی نیز که میزان رفت‌وآمد زیاد است نیز، قابل استفاده است. این پوشش دارای ویژگی‌های زیر نیز می‌باشد.

  • عایق صوت و صدا از طریق کف
  • جلوگیری از هدررفت انرژی به ویژه در فصول سرد
  • دارای رنگ‎‌های گرم و صمیمی
  • مناسب برای فضاهای شیک

به منظور ایجاد عایق گرما و سرما از طریق کف، پارکت لمینت بهترین گزینه است. همچنین به دلیل وجود فوم در زیرکاری، به عنوان عایق صدا نیز عمل می‌کند. امروزه از این پوشش در کف استودیوهای موسیقی نیز به همین منظور استفاده می‌شود. می‌توانید از طرح و رنگ متنوع پارکت باکستر برای فضاها با کاربری متنوع استفاده کنید. بهتر است رنگ انتخاب‌شده با نوع طراحی و رنگ‌آمیزی فضا هماهنگ باشد.

پارکت ماتریکس

برند ماتریکس در زمینه تولید و فروش انواع پارکت لمینت فعالیت می‌کند. در لیست بهترین برند پارکت، به معرفی این محصول خواهیم پرداخت. پارکت ماتریکس (MATRIX) به عنوان یک پوشش زیبا برای فضاهای شیک و لوکس، قابل استفاده است. یکی از ویژگی‌های پوشش‌های این چنینی، قابلیت مقاومت در برابر آب است. همانطور که می‌دانید 90 درصد این پوشش کف از چوب تشکیل شده‌است؛ اما به دلیل استفاده از مواد ضدآب، این پوشش در برابر رطوبت مقاوم است. در ادامه به برخی از ویژگی‌های دیگر آن اشاره خواهیم کرد.

  • تنوع بالا طرح و رنگ
  • استفاده از رنگ‌های خاکستری، سفید و قهوه‌ای
  • امکان تعوض قطعات معیوب در هنگام نصب
  • قابل استفاده برای فضاهای لاکچری و لوکس

یکی از ویژگی‌های بسیار مهم این برند، گارانتی 15 ساله محصولات است. همین امر نشان‌دهنده کیفیت پارکت لمینت است و می‌توان با خیال آسوده نسبت به خرید آن اقدام کرد. معمولا از رنگ‌های ملایم و شبیه به طبیعت برای طراحی این پوشش استفاده می‌شود. رنگ‌های سفید، خاکستری و قهوه‌ای با طرح چوب از رنگ‌ای پرفروش برند ماتریکس هستند.

پارکت یشیل

به منظور معرفی بهترین برند پارکت، باید با انواع محصولات ایرانی آشنا شویم. یکی دیگر از این برندهای پرفروش، پارکت یشیل (Yesil) است. این پوشش کف 8 میلی‌متری برای فضاهای مختلف کاربرد دارد. به منظور مقاومت بالاتر، از مغزی اچ دی اف فشرده برای ساخت آن استفاده شده‌است. به همین علت در برابر نفوذ رطوبت کاملا مقاوم است. به منظور جلوگیری از ایجاد خط و خش روی پارکت، لایه رویی دارای استاندارد AC4 می‌باشد. از این رو برای استفاده در مکان‌های پرتردد کاربرد بیشتری دارد. در اینجا برخی از ویژگی‌های آن را خواهیم گفت.

  • قابل استفاده برای فضاهای شلوغ مانند فروشگاه
  • استفاده از مغزی HDF برای جلوگیری از نفوذ رطوبت
  • دارای لایه‌های متنوع برای زیبای و مقاومت بیشتر
  • استفاده از 90 درصد از الیاف چوبی برای ساخت

پارکت لمینت یشیل دارای کیفیت بسیار بالایی است و از این رو قیمت آن نیز مقرون‌به صرفه می‌باشد. زیرا حدود 5 الی 10 سال بدون آسیب خواهدبود. به همین دلیل اغلب این محصولات با گارانتی مدت‌دار ارائه می‌شوند. به منظور پوشش کف فضاهای تجاری و اداری می‌توان از محصول استفاده کرد. یشیل یک برند معتبر است که در راهنمای خرید پارکت به آن اشاره شد.

پارکت یشیل

پارکت مدرن فلور

یکی از بهترین برندهای پارکت لمینت، مدل مدرن فلور است. این پوشش را می‌توانید برای کف فضاهای مختلف به کار ببرید. پارکت مدرن فلور (MODERN FLOOR) یک محصول با کیفیت و درجه یک است. به دلیل تنوع بالا طرح و نقش، از فروش بالایی برخوردار است. برای کاربری‌هایی مانند منازل مسکونی، فضاهای اداری و مکان‌های تجاری پر رفت و آمد می‌توانید از برند مدرن فلور استفاده کنید. نصب سریع و آسان، طول عمر بالا و قیمت مناسب از ویژگی‌های محصولات این برند هستند. این پوشش به همراه ضمانت و گارانتی ارائه می‌شود و دارای مشخصات زیر است.

  • ارائه گارانتی و ضمانت در هنگام خرید پارکت
  • قابل نصب برای کف فضاهای شلوغ و پرتردد
  • امکان انتخاب رنگ‌های متنوع برای پوشش کف
  • جلوگیری از سایش و ایجاد خط و خش

با توجه به درجه و کلاس سایش این پارکت لمینت، 100 درصد ضد خش است و می‌توان برای فضاهای شلوغ نیز از آن استفاده کرد. درجه سایش یا AC یکی از ویژگی‌های اصلی پارکت است که در هنگام خرید باید به آن دقت شود. به همین دلیل در مقاله بهترین برند پارکت، به این موضوع بسیار اشاره می‌شود. به منظور خرید پارکت لمینت می‌توانید از طریق سایت و بدون نیاز به مراجعه حضوری، پوشش مورد نظر را خریداری کنید.

جمع بندی

به طور کلی به منظور انتخاب بهترین برند پارکت باید با شرکت‌های تولید پارکت لمینت آشنا شد. برخی از برندهای ایرانی در این زمینه توانسته‌اند با محصولات خارجی رقابت کنند. در نتیجه بهتر است با حمایت از تولیدات داخلی، این نوع پوشش کف مقاوم را از بین برندهای داخلی انتخاب کنیم. هزینه پرداختی برای خرید پارکت در این روش بسیار کم‌تر خواهدشد. امروزه با توجه به نوع کاربری هر فضا، از پوشش مناسب برای آن استفاده می‌کنند. در خصوص پارکت لمینت باید نکاتی مانند درجه و کلاس سایش را در نظر داشت.

با توجه به راهنمای خرید پارکت، می‌توانیم یک برند معتبر را در این زمینه انتخاب کنیم. اغلب شرکت‌ها سعی می‌کنند که محصولات خود را با بالاترین کیفیت ارائه دهند. بنابراین انتخاب بهترین برند پارکت کار دشواری است و باید از بین برندهای معرفی‌شده، یکی را برای پوشش کف انتخاب کنیم. جهت مشاوره رایگان در زمینه خرید پارکت می توانید با مشاوران دکورآفیس با شماره 09104962527 تماس حاصل فرمایید و یا از سایت دکورآفیس به نشانی decoreoffice.com  دیدن نمایید.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.