تاریخ انتشار : یکشنبه ۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۰
کد خبر : 37561

ویژگی مورد علاقه کاربران به گوشی آیفون ۱۳ پرو اضافه خواهد شد

ویژگی مورد علاقه کاربران به گوشی آیفون ۱۳ پرو اضافه خواهد شد

ویژگی مورد علاقه کاربران به گوشی آیفون ۱۳ پرو اضافه خواهد شدگوشی آیفون ۱۲ توسط اپل در سال ۲۰۲۰ میلادی وارد بازار شد و حالا تمام توجه‌ها به سمت گوشی بعدی این شرکت یعنی آیفون ۱۳ جلب شده است. قرار است این گوشی در سال جاری میلادی عرضه شود. گفته می‌شود که این گوشی شبیه نسخه‌‌ی قبلی آیفون است و صفحه نمایش آن نیز به همان اندازه خواهد بود. بنابراین صفحه نمایش آیفون ۱۳ مینی ۵٫۴ اینچ، آیفون ۱۳ و ۱۳ پرو ۶٫۱ اینچ و آیفون ۱۳ پرو مکس ۶٫۷ اینچ خواهد بود. بر اساس گزارش‌ها، شرکت اپل تولید آیفون ۱۲ مینی را به دلیل نبود تقاضا متوقف خواهد کرد؛ این گوشی در نیمه‌ی اول دی‌ماه (ژانویه) تنها ۵ درصد از فروش گوشی‌های آیفون ۱۲ را به خود اختصاص داده بود. با این حال، گفته می‌شود که ۱۱ میلیون دستگاه گوشی آیفون ۱۲ پرو مکس به بازار عرضه خواهد شد.
با وجود شباهت آیفون ۱۳ با نسخه‌ی قبلی آیفون، تفاوت‌هایی نیز بین این دو دستگاه وجود خواهد داشت. برای مثال، آیفون ۱۳ پرو به احتمال زیاد از نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز استفاده خواهد کرد که تجربه‌ی روان‌تر و بهتری را در اختیار کاربر قرار می‌دهد. این قابلیت بر روی آیپد پرو نیز استفاده ..

ویژگی مورد علاقه کاربران به گوشی آیفون ۱۳ پرو اضافه خواهد شد

گوشی آیفون ۱۲ توسط اپل در سال ۲۰۲۰ میلادی وارد بازار شد و حالا تمام توجه‌ها به سمت گوشی بعدی این شرکت یعنی آیفون ۱۳ جلب شده است. قرار است این گوشی در سال جاری میلادی عرضه شود. گفته می‌شود که این گوشی شبیه نسخه‌‌ی قبلی آیفون است و صفحه نمایش آن نیز به همان اندازه خواهد بود. بنابراین صفحه نمایش آیفون ۱۳ مینی ۵٫۴ اینچ، آیفون ۱۳ و ۱۳ پرو ۶٫۱ اینچ و آیفون ۱۳ پرو مکس ۶٫۷ اینچ خواهد بود. بر اساس گزارش‌ها، شرکت اپل تولید آیفون ۱۲ مینی را به دلیل نبود تقاضا متوقف خواهد کرد؛ این گوشی در نیمه‌ی اول دی‌ماه (ژانویه) تنها ۵ درصد از فروش گوشی‌های آیفون ۱۲ را به خود اختصاص داده بود. با این حال، گفته می‌شود که ۱۱ میلیون دستگاه گوشی آیفون ۱۲ پرو مکس به بازار عرضه خواهد شد.

با وجود شباهت آیفون ۱۳ با نسخه‌ی قبلی آیفون، تفاوت‌هایی نیز بین این دو دستگاه وجود خواهد داشت. برای مثال، آیفون ۱۳ پرو به احتمال زیاد از نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز استفاده خواهد کرد که تجربه‌ی روان‌تر و بهتری را در اختیار کاربر قرار می‌دهد. این قابلیت بر روی آیپد پرو نیز استفاده شده است. به دلیل استفاده از پنل پشتی LTPO نرخ تازه‌سازی در این گوشی با توجه به محتوای تصویر، تغییر می‌کند. بدون شک بازی‌های ویدیویی از این نرخ تازه‌سازی نهایت استفاده را خواهند کرد و برنامه‌های ثابت‌تر برای حفظ عمر باتری گوشی، استفاده کمتری از این قابلیت خواهند داشت. استفاده از LTPO به اپل اجازه می‌دهد تا از قابلیت “نمایشگر همیشه روشن” (AOD) نیز بهره‌مند شود.

انتظار می‌روذ که اپل دوربین‌های گوشی جدید خود را دستخوش تغییر کند و حتی شاید قابلیت عکس‌برداری نجومی (Astrophotography) را نیز به آیفون ۱۳ اضافه کند؛ این قابلیت به کاربران اجازه می‌دهد تا از آسمان عکس بگیرند. ویژگی احتمالی دیگر آیفون ۱۳ ضبط ویدیو در حالت پرتره است که کابران به کمک آن می‌توانند عمق میدان را در مراحل پس‌پردازش تغییر دهند. همچنین شایعات زیادی مبنی بر تغییر لنز دوربین‌های فوق‌عریض آیفون ۱۳ از لنز ۵ المانه به لنز ۶ المانه، شنیده می‌شود.

آیفون 13

این گوشی از پردازنده‌ی بایونیک A15 استفاده خواهد کرد و به احتمال زیاد، شاهد استفاده از مگنت‌های جدیدتر برای استفاده‌ی بهتر از مگ‌سیف (MagSafe) خواهیم بود چرا که گوشی آیفون ۱۳ پرو مکس بدون هیچ درگاهی عرضه خواهد شد و تنها راه شارژ کردن آن، استفاده از قابلیت شارژ بی‌سیم مگ‌سیف خواهد بود. همچنین گوشی‌های آیفون ۱۳ از سیستم عامل iOS 15 استفاده خواهند کرد.

اخیراً LetsGoDigital رندرهایی از گوشی آیفون ۱۳ پرو را به نمایش گذاشت که در آن تصاویر ویژگی تاچ‌آیدی و فناوری تشخیص چهره‌‌ی این گوشی به چشم می‌خورد. بسیاری از کاربران خواستار بازگرداندن تاچ آیدی بودند و به‌نظر می‌رسد اپل با درخواست آن‌ها موافقت کرده است.

آیفون ۱۳ از تکنولوژی ۵G بهره می‌برد و احتمالاً در شهریورماه (سپتامبر) از آن رونمایی خواهد شد.

۰

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.