ویدیو تست تصادف تویوتا لندکروز جدید منتشر شد؛ ایمنی لندکروز اتاق ۳۰۰ چقدر است؟ ویدیو تست تصادف تویوتا لندکروز جدید توسط موسسه ایمنی ANCAP استرالیا منتشر شد. لندکروز اتاق ۳۰۰ چقدر ایمنی دارد..

ویدیو تست تصادف تویوتا لندکروز جدید منتشر شد؛ ایمنی لندکروز اتاق ۳۰۰ چقدر است؟

ویدیو تست تصادف تویوتا لندکروز جدید توسط موسسه ایمنی ANCAP استرالیا منتشر شد. لندکروز اتاق ۳۰۰ چقدر ایمنی دارد؟

تویوتا مدتی قبل نسل جدید لندکروز را به بازارهای جهانی عرضه کرد و به همین دلیل موسسه‌های ایمنی معتبر مختلف سطح ایمنی این شاسی بلند ژاپنی را مورد بررسی قرار دادند. در همین راستا موسسه انکپ (ANCAP) استرالیا به تازگی ویدیو تست تصادف تویوتا لندکروز ۲۰۲۲ اتاق ۳۰۰ را منتشر کرد که در ادامه می‌توانید آن را تماشا کنید:

ویدیو تست تصادف تویوتا لندکروز جدید

تویوتا لندکروزر ۲۰۲۲ از موسسه انکپ ۵ ستاره کامل ایمنی را از آن خود کرد. این شاسی بلند ژاپنی برای حفاظت از سرنشینان بزرگسال امتیاز ۸۹ درصد و برای ایمنی کودکان نیز امتیاز ۸۸ درصد را اخذ کرد. همچنین امتیاز این خودرو برای محافظت از عابران پیاده و دوچرخه سواران ۸۱ درصد اعلام شد. در مجموع سیستم‌های ایمنی این خودرو امتیاز ۷۷ درصد را به خود اختصاص دادند.

شرکت تویوتا مدل ۲۰۲۲ لندکروزر را با ترکیب کاملی از کیسه‌های هوا به بازار استرالیا و نیوزیلند عرضه کرد که سیستم‌های ایمنی آن مواردی چون کروز کنترل تطبیقی، هشدار خروج از خط، نگهدارنده بین خطوط و ترمز اضطراری خودکار را شامل می‌شود.

تویوتا نسل جدید لندکروزر را به بازار آمریکا عرضه نخواهد کرد، اما رقیب آن یعنی لکسوس LX با آپشن‌ها و قیمتی بیشتر در این بازار به فروش خواهد رسید. لکسوس LX600 مانند تویوتا لندکروزر به یک پیشرانه ۳.۵ لیتری ی V6 توئین توربو مجهز شده که می‌تواند قدرتی برابر با ۴۰۹ اسب بخار را به تولید برساند. یک گیرکس ۱۰ سرعت اتوماتیک نیز قدرت تولیدی را به چرخ‌ها منتقل خواهد کرد.

منبعmotor1منبع گجت نیوز

خروج از نسخه موبایل