تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۹
کد خبر : 59608

ولوو سی ۴۰ ریچارج ۲۰۲۲ ، یک شاسی بلند فول برقی با امکانات جذاب + عکس

ولوو سی ۴۰ ریچارج ۲۰۲۲ ، یک شاسی بلند فول برقی با امکانات جذاب + عکس

ولوو سی ۴۰ ریچارج ۲۰۲۲ ، یک شاسی بلند فول برقی با امکانات جذاب + عکسولوو سی ۴۰ ریچارج ۲۰۲۲ معرفی شد. این شاسی بلند الکتریکی از پیشرانه و کابین دوستدار محیط زیست بهره می‌برد. در ادامه با مشخصات این خود..

ولوو سی 40 ریچارج 2022ولوو سی ۴۰ ریچارج ۲۰۲۲ ، یک شاسی بلند فول برقی با امکانات جذاب + عکس

ولوو سی ۴۰ ریچارج ۲۰۲۲ معرفی شد. این شاسی بلند الکتریکی از پیشرانه و کابین دوستدار محیط زیست بهره می‌برد. در ادامه با مشخصات این خودرو آشنا می‌شویم.

شرکت ولوو از شاسی بلند سی ۴۰ ریچارج ۲۰۲۲ پرده برداشت. این محصول جدید ولوو که بر اساس پلتفرم CMA توسعه پیدا کرده به عنوان دومین خودرو تمام الکتریکی این شرکت سوئدی محسوب می‌شود. همچنین این شاسی بلند الکتریکی از لحاظ پلتفرم به ولوو پولستار ۲ شباهت دارد.

مشخصات ولوو سی ۴۰ ریچارج ۲۰۲۲

ولوو سی 40 ریچارج 2022

ولوو برای این شاسی بلند جمع‌وجور خود طراحی اسپرتی را در نظر گرفته است تا بتواند نگاه مشتریان جوان را به خود جلب کند. همچنین طراحان با ایجاد یک شیب زیبا در بخش ستون آخر این خودرو باعث شدند تا این شاسی بلند شبیه به یک فست بک جوان پسند به نظر برسد.

ولوو سی 40 ریچارج 2022

ولوو سی ۴۰ ریچارج ۲۰۲۲ از دو پیشرانه الکتریکی فعال بهره می‌برد که در مجموع می‌توانند قدرتی برابر با ۴۰۲ اسب بخار را به تولید برساند که چنین قدرتی در این کلاس بسیار مناسب بوده و با استانداردهای کیفی ولوو مطابقت دارد.

ولوو سی 40 ریچارج 2022

یک باتری ۷۵ کیلووات ساعتی انرژی مورد نیاز پیشرانه‌های الکتریکی فعال در سامانه تمام چرخ محرک را تامین خواهد کرد. برد حرکتی این خودرو نیز ۴۲۰ کیلومتر اعلام شده. همچنین این شاسی بلند می‌تواند ظرف مدت ۴.۷ ثانیه از صفر به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت دست پیدا کند.

ولوو سی 40 ریچارج 2022

سیستم مدیریت باتری این خودرو به فناوری شارژ سریع مجهز شده که به کمک آن می‌تواند ظرف مدت ۳۳ دقیقه شارژ باتری را از ۱۰ به ۸۰ درصد برساند. این خودرو علاوه بر این که در بخش پیشرانه یک خودرو سبز محسوب می‌شود، در کابین نیز به دلیل جزئیاتی که ولوو برای آن در نظر گرفته جزو خودروهای دوست‌دار محیط زیست خواهد بود؛ چرا که در کابین این خودرو هیچ نوع چرم حیوانی وجود ندارد.

ولوو سی 40 ریچارج 2022

ولوو سی ۴۰ ریچارج در بخش کابین اکنون از امکانات متعددی چون امکان تنظیم دمای کابین با اپلیکیشن اختصاصی گوشی هوشمند قبل از ورود به خودرو، شیشه‌ای با فیلتر UV، سقف پانورامیک، نورپردازی هوشمند داخلی، سیستم صوتی هارمن کاردون، پشتیبانی از فرمان‌های صوتی، پشتیبانی از نقشه گوگل، شارژر بی‌سیم و نمایشگر دیجیتال اطلاعات کیلومتر بهره می‌برد.

ولوو سی 40 ریچارج 2022

این شاسی بلند در بخش ایمنی نیز به تجهیزاتی چون کروز کنترل تطبیقی، هشدار خروج از خط و دستیار حفظ خودرو بین خطوط، نمایش نقاط کور دید راننده، سنسورهای هشدار برخورد، دوربین ۳۶۰ درجه و هدلایت تطبیقی با ۸۴ لامپ LED اختصاصی در هر چراغ مجهز شده است. ولوو این شاسی بلند جدید تمام الکتریکی خود را با قیمت پایه ۶۰ هزار دلار به بازار عرضه خواهد کرد که بدون شک یکی از بهترین خودروهای الکتریکی در کلاس خود محسوب می‌شود.

منبع گجت نیوز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.