تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۲
کد خبر : 588530

وسایل مورد نیاز برای آشپزی که باید همیشه در آشپزخانه داشته باشید

وسایل مورد نیاز برای آشپزی که باید همیشه در آشپزخانه داشته باشید

موارد مطرح شده در این مطلب آموزش آشپزی آسان، ابزارهایی هستند که شما در آشپزخانه خود به آنها نیاز دارید، ابزارهایی که بیشتر از آنچه فکر می کنید به آنها در دسترس خود نیاز خواهید داشت. چه در حال پختن یک کیک یا له کردن  یک دسته بیسکوییت هستید، قبل از شروع کار مطمئن شوید

موارد مطرح شده در این مطلب آموزش آشپزی آسان، ابزارهایی هستند که شما در آشپزخانه خود به آنها نیاز دارید، ابزارهایی که بیشتر از آنچه فکر می کنید به آنها در دسترس خود نیاز خواهید داشت. چه در حال پختن یک کیک یا له کردن  یک دسته بیسکوییت هستید، قبل از شروع کار مطمئن شوید که این ابزارها را در دسترس دارید.

  1. 1. پیمانه های اندازه گیری و قاشق

پخت همه چیز نیازمند دقت است، بنابراین داشتن یک مجموعه کامل از فنجان ها و قاشق های اندازه گیری در دست ضروری است. فکر نکنید که فقط با یک نوع پیمانه می توانید به نتیجه برسید، برای اندازه گیری دقیق تمام مواد خود به هر دو پیمانه اندازه گیری خشک و مرطوب نیاز دارید. این ابزارها را در مکانی قرار دهید که دسترسی به آن آسان باشد، زیرا همیشه از آنها استفاده خواهید کرد.

  1. 2. قاشق چوبی

یک قاشق چوبی کافی است، اما این ابزار به قدری مفید است که گاهی اوقات می تواند کمک کننده باشد. قاشق های چوبی آنقدر محکم هستند که برای همه نوع هم زدن عالی هستند.

  1. برس شیرینی پزی

این لوازم آشپزی مفید بیشتر از آنچه تصور می کنید کاربرد دارد. می توان از آن برای چرب کردن یک تابه قبل از ریختن خمیر کیک استفاده کرد، خمیر را با کره ذوب شده یا شستشوی تخم مرغ آغشته کرد، یا برای “رنگ آمیزی” شیر استفاده کرد. به خصوص اگر یک نانوا هستید که دائما نان می پزد، این یک ابزار آشپزی ضروری است!

وسایل مورد نیاز برای آشپزی که باید همیشه در آشپزخانه داشته باشید

  1. همزن دستی یا همزن برقی

بله، می توانید از همزن سیمی برای هم زدن چند تخم مرغ استفاده کنید، اما برای چیزهای دیگر هم مفید است. به ویژه، این یکی از بهترین راه ها برای مخلوط کردن کامل مواد خشک با یکدیگر است. همچنین برای هم زدن یک کاسترد خانگی عالی است.

  1. قیچی آشپزخانه

هر زمان که در حال تهیه یک دستور پخت غذا، دسر یا غیره هستیم، همیشه قیچی آشپزخانه مان یک وسیله کارامد است. آنها می توانند از جهات مختلفی مفید باشند، از جمله خرد کردن گیاهان تازه  برای تهیه غذای آسان با سبزیجات، بریدن پوست برای قرار دادن در تابه، یا حتی باز کردن بسته ها و ظروف سرسخت.

  1. الک ریز

شما می توانید یک الک را به روش های مختلف کار کنید. برای نانواها، احتمالاً برای الک کردن مواد خشک یا اضافه کردن پودر قند به ظرف مواد اولیه کلوچه مفید است.

 

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.