تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۶ آبان ۱۴۰۱ - ۴:۰۵
کد خبر : 587730

وزارت صمت تاریخ ورود خودروهای وارداتی به ایران را اعلام کرد

وزارت صمت تاریخ ورود خودروهای وارداتی به ایران را اعلام کرد

وزارت صمت تاریخ ورود خودروهای وارداتی به ایران را اعلام کرد نایب رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس با اعلام تاریخ ورود خودروهای وارداتی به ایران گفت نمایندگان بر ضرورت واردات خودرو در سال جاری تاکید دارند. علی جدی، نایب رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس با اشاره به برگزاری نشست مشترک اعضای این کمیسیون

وزارت صمت تاریخ ورود خودروهای وارداتی به ایران را اعلام کرد

نایب رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس با اعلام تاریخ ورود خودروهای وارداتی به ایران گفت نمایندگان بر ضرورت واردات خودرو در سال جاری تاکید دارند.

علی جدی، نایب رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس با اشاره به برگزاری نشست مشترک اعضای این کمیسیون با وزیر صمت، گفت در این جلسه موضوع خودرو، سازوکار واردات آن و آیین‌نامه مربوط به عرضه ماشین در بورس را مورد بررسی قرار دادیم. همچنین در این جلسه تاکید شد قیمت کارخانه‌ای خودرو افزایش پیدا نکند؛ چرا که دولت بر این باور است نرخ ارز کاهشی خواهد شد و به همین دلیل نباید شاهد رشد قیمت‌ها باشیم.

زمان ورود خودروهای وارداتی به ایران مشخص شد

نایب رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس در ادامه گفته‌های خود با اعلام این که نمایندگان بر ضرورت واردات خودرو در سال جاری تاکید کردند، گفت وزیر صنعت، معدن و تجارت نیز با توجه به این تاکیدات وعده داده تا خودروهای وارداتی تا اواخر بهمن و اوایل اسفند 1401 وارد ایران شوند. وی خاطرنشان کرد در این جلسه سامانه جامع تجارت نیز مورد بررسی قرار گرفت؛ سامانه‌ای که با آن مسیر تولید، توزیع و واردات قابل رصد خواهد بود.

مقاله اصلی

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.