تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۶
کد خبر : 4254

وزارت خارجه رابطه سیاسی و دیپلماتیک با روباه مکار را قطع کند

وزارت خارجه رابطه سیاسی و دیپلماتیک با روباه مکار را قطع کند

وزارت خارجه رابطه سیاسی و دیپلماتیک با روباه مکار را قطع کند در بیانیه شبکه ملی ایثارگران آمده است: از وزارت خارجه می‌خواهیم که برای یک‌بار هم که شده شروع کننده قطع رابطه سیاسی و دیپلماتیک با روباه مکار باشد. – اخبار فرهنگی – به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، شبکه ملی ایثارگران به مناسبت سقوط هواپیمای اوکراین و حوادث جاری کشور بیانیه‌ای صادر کرد. همچنین نامه سرگشاده‌ای به همین مناسبت خطاب به فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نگاشته است.متن بیانیه به شرح زیر است:
“بسم الله الرحمن الرحیم”
با اطلاع از سقوط هواپیمای اوکراین و جان باختن ۱۷۶ نفر از مسافران از جمله تعداد ۱۴۴ نفر از هموطنان عزیز، غمی جانکاه و کشنده سراسر وجودمان را فرا گرفت و همه ایرانیان را به سوگ خود نشاند. مطمئناً این واقعه به هر دلیلی که اتفاق افتاده باشد چیزی از سختی باور آن نمی‌کاهد.
شبکه ملی ایثارگران متشکل از هفت انجمن مستقل و بزرگ ایثارگران کشور ضمن شریک دانستن خود در این مصیبت بزرگ، به نوبه خود از دست دادن تعدادی از هموطنان را اولاً به خانواده‌های داغدار و ثانیا ًبه آحاد مردم عزیز ایران تسلیت عرض نموده و برای..

وزارت خارجه رابطه سیاسی و دیپلماتیک با روباه مکار را قطع کند

در بیانیه شبکه ملی ایثارگران آمده است: از وزارت خارجه می‌خواهیم که برای یک‌بار هم که شده شروع کننده قطع رابطه سیاسی و دیپلماتیک با روباه مکار باشد.

وزارت خارجه رابطه سیاسی و دیپلماتیک با روباه مکار را قطع کند – اخبار فرهنگی –

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، شبکه ملی ایثارگران به مناسبت سقوط هواپیمای اوکراین و حوادث جاری کشور بیانیه‌ای صادر کرد. همچنین نامه سرگشاده‌ای به همین مناسبت خطاب به فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نگاشته است.متن بیانیه به شرح زیر است:

"بسم الله الرحمن الرحیم"

با اطلاع از سقوط هواپیمای اوکراین و جان باختن ۱۷۶ نفر از مسافران از جمله تعداد ۱۴۴ نفر از هموطنان عزیز، غمی جانکاه و کشنده سراسر وجودمان را فرا گرفت و همه ایرانیان را به سوگ خود نشاند. مطمئناً این واقعه به هر دلیلی که اتفاق افتاده باشد چیزی از سختی باور آن نمی‌کاهد.

شبکه ملی ایثارگران متشکل از هفت انجمن مستقل و بزرگ ایثارگران کشور ضمن شریک دانستن خود در این مصیبت بزرگ، به نوبه خود از دست دادن تعدادی از هموطنان را اولاً به خانواده‌های داغدار و ثانیا ًبه آحاد مردم عزیز ایران تسلیت عرض نموده و برای بازماندگان از خداوند متعال صبر جمیل خواهان است.

به همین مناسبت نکاتی را به استحضار مردم شریف ایران می‌رساند:

۱- گرچه این حادثه به ظاهر نتیجه اشتباه انسانی بوده است، لکن از آنجا که لایه‌های پنهان این واقعه هنوز پیدا و مشخص نشده است، انگشت اتهام به سوی فرماندهان بلند پایه نظامی کشور با آن همه رشادت‌ها، جان‌فشانی و از خود گذشتگی قریب به ۴۰ سال و خصوصاً هشت سال دفاع مقدس برای حفظ مرزها و امنیت کشور روا نمی‌باشد.

۲- مردم شریف ایران باید هوشیار باشند که این حادثه تلخ، بر ترور سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و تشییع با شکوه و کم نظیر آن عزیز سایه فراموشی و ابهام نیفکند، که این خواسته دشمن قسم خورده ایران عزیز است، زیرا این شکل از تشییع ماندگار آن سردار معزز جهان اسلام نقطه عطفی در تاریخ ایران بوده و هست.

۳- این اتفاق کمرشکن در شرایط امنیتی‌ای بوقوع پیوست که آمریکای جنایتکار آن را به‌وجود آورده بود، حداقل آن است که به لحاظ حقوقی از باب سبب اقوی، مقصر اصلی این حادثه دردناک شیطان بزرگ است.

۴- از مردم عزیز خصوصاً دانشگاهیان و جوانان غیور می‌خواهیم که با هرگونه موج سواری و سوء استفاده از این واقعه غمناک مقابله نمایند، زیرا این خواسته استکبار جهانی و صهیونیست‌ها است. آنان که به هواپیمای مسافری ما بر فراز خلیج فارس عمداً شلیک کرده و سپس به فرمانده جنایتکار ناو مدال جنایت اعطا کردند و اکنون نیز در ادامه شیطنت‌های خود در دفاع از خانواده‌های داغدار اشک تمساح می‌ریزند تا از آب گل آلود ماهی بگیرند.

۵- به دشمنان اقماری آمریکا از جمله انگلیس(روباه پیر) که رذالت و پستی را تا بدان جا کشانده که سفیر منحوس آن به طور میدانی در میان تجمع کنندگان حضور پیدا می‌کند، اخطار می‌دهیم که دست از شرارت خود بردارد و از تاریخ گذشته میان خود و ایران عزیز درس بگیرد، در این راستا از وزارت خارجه می‌خواهیم که برای یک بار هم که شده شروع کننده قطع رابطه سیاسی و دیپلماتیک با روباه مکار ایران باشد.

شبکه ملی ایثارگران ۲۳ دیماه ۹۸

تجمع ۱۰ تشکل جانباز و ایثارگر در اعتراض به جنایات آمریکا+عکسنامه شبکه ملی ایثارگران به سردار حاجی‌زاده: سپر بلای اشتباهات دیگران شدید

متن نامه سرگشاده شبکه ملی ایثارگران به فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مناسبت سقوط هواپیمای اوکراین و حوادث جاری کشور نیز در ادامه می‌آید:

"بسمه تعالی"

برادر گرامی و معزز سرلشکر پاسدار حسین سلامی

فرمانده محترم سپاه پاسداران انقلا ب اسلامی

سلام علیکم:

با احترام باستحضار می‌رساند، شبکه ملی ایثارگران متشکل از هفت انجمن مستقل ثبت شده کشوری از قشرهای مختلف ایثارگری(جانبازان بصیر، قطع نخاع ، قطع عضو، شیمیایی، آزادگان، فرزندان معزز شهداء و همسران شهداء و ایثارگران)، شهادت مظلومانه سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی را به حضور حضرت بقیه الله الاعظم(عج) و مقام معظم رهبری و مردم شهید پرور ایران بویژه جنابعالی که همسنگر و همرزم آن عزیز آسمانی بوده‌اید، تبریک و تسلیت عرض نموده و بر این باور است که سنگینی این داغ بیش از همه بر دوش آن فرمانده معزز می‌باشد.

در شرایطی که می‌رفت با آثار گرانبهای شهادت آن عزیز و انتقام سختی که برادران ما در سپاه پاسداران از آمریکای جنایتکار گرفتند، طومار جنایات این دشمن قسم خورده اسلام و مسلمانان در منطقه و جهان پیچیده شود، اتفاقی ناگوار(سرنگونی هواپیمای اوکراینی) شیرینی پیروزی‌های بدست آمده را در کام رزمندگان سپاه پاسداران و ملت تلخ نمود.

و تلخ‌تر از آن اینکه ضمن روشن نبودن ابعاد و چگونگی وقوع این حادثه، آمریکای جنایتکار و عوامل داخلی آن با آلوده ساختن فضای سیاسی و نظامی کشور، شرایطی را به‌وجود آوردند که فرماندهان عزیزی هم چون جنابعالی و سردار بزرگوار حاجی زاده که تمام عمر خود را برای عزت و سربلندی ملت عزیز ایران و تامین امنیت کشور فدا نموده‌اید و فرماندهان مطیع ولایت بوده و هستید، ضمن عمل به وظیفه سازمانی به بهترین نحو ممکن بایستی سپر بلای اشتباهات دیگران نیز باشید.

بی‌شک سنگینی تحمل چنین شرایطی سخت‌تر و طاقت فرساتر از شهادت عزیزانی همچون سردار رشید اسلام سپهبد سلیمانی و دیگر شهدای عزیز است. شبکه ملی ایثارگران بر این باور است که حوادث تلخ روزهای اخیر چیزی از عظمت فداکاری‌ها و زحمات و از خود گذشتگی‌های شما فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و مقاومت نمی‌کاهد، و ما ایثارگران با تنی رنجور و زخم خورده از ستم دشمنان کشور اسلامی، همچون گذشته آن عزیز را فرمانده‌ای لایق دانسته و آماده هرگونه فداکاری و جانفشانی در راه تحقق منویات مقام معظم رهبری می‌باشیم.

از خداوند متعال توفیقات روز افزون جنابعالی را خواهانیم.

شبکه ملی ایثارگران ۲۳ دیماه ۹۸

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.