تاریخ انتشار : شنبه ۴ دی ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۴
کد خبر : 63856

ورود رسمی گوشی های هایسنس با گارانتی تسک میران به بازار ایران

ورود رسمی گوشی های هایسنس با گارانتی تسک میران به بازار ایران

ورود رسمی گوشی های هایسنس با گارانتی تسک میران به بازار ایران شرکت تسک میران به طور رسمی از واردات گوشی های هایسنس به بازار ایران خبر داد. در ادامه با جزئیات همکاری با برند چینی Hisense آشن..

ورود رسمی گوشی های هایسنس با گارانتی تسک میران به بازار ایران

شرکت تسک میران به طور رسمی از واردات گوشی های هایسنس به بازار ایران خبر داد. در ادامه با جزئیات همکاری با برند چینی Hisense آشنا می‌شوید.

امروز نشست خبری شرکت تسک میران با حضور مدیران این شرکت و اصحاب رسانه برگزار شد. این شرکت که یکی از واردکنندگان بزرگ محصولات شیائومی در ایران محسوب می‌شود، حالا اعلام کرده که گوشی های هایسنس را نیز با گارانتی رسمی وارد کشور خواهد کرد. تسک میران در ابتدا گوشی های هایسنس E50 لایت، E50، E30 لایت و H50 لایت را به بازار ایران عرضه می‌کند. این گوشی‌ها با قیمت اقتصادی ۲ تا ۴.۵ میلیون تومان به بازار می‌آیند.

رویا عباس زاده منتظری، مدیرعامل شرکت تسک میران درباره همکاری با برند چینی هایسنس گفت برای واردات محصولات این شرکت به دو محور توسعه‌ای توجه شده است؛ محور اول، توسعه در بخش واردات، چه در بخش میزان و حجم گوشی‌های وارد شده و چه در بخش تنوع عرضه محصولات معتبر جهانی و رها شدن از دید کوتاه‌مدت به بازار و نیازهای مرسوم، بوده است. محور دوم هم در بخش خدمات پس از فروش با هدف جلب رضایت و به شعف رساندن مشتریان خواهد بود.

گوشی های هایسنس

مدیرعامل تسک میران از محصولات چینی باکیفیت بازار دفاع کرد و گفت تنوع این محصولات بسیار بالا است و قیمت مناسب آنها نیز برگ برنده این محصولات در بازار کشور محسوب می‌شود. به همین دلیل، شرکت تسک میران بعد از تجربه موفقی که از واردات محصولات شیائومی داشت، به دنبال واردات محصولات برند هایسنس رفت. وی در خصوص مولتی برند شدن تسک میران اظهار کرد:

ما با توجه به وضعیت اقتصادی جامعه تلاش می‌کنیم با مولتی برند شدن و عرضه کالاهای باکیفیت از برندهای معتبر جهانی، خدمات مطلوبی را به تمام اقشار جامعه ارائه دهیم. در همین راستا امروز اینجا جمع شدیم تا از برند جدید هایسنس رونمایی کنیم که شرکت ما به طور رسمی و برای نخستین بار وارد بازار کشور می‌کند.

همچنین گفته شد شرکت تسک میران در راستای مولتی برند شدن، در آینده نزدیک محصولات برند چینی ریلمی را نیز وارد بازار ایران خواهد کرد. مرتضی درویش، مدیر بازاریابی شرکت تسک میران هم به سرمایه‌گذاری و تحقیقات شرکت Hisense در زمینه گوشی های هوشمند و خودکفایی این شرکت در ساخت پردازنده و زیرساخت‌های سخت افزاری برای تولید گوشی های هوشمند اشاره کرد و افزود:

هایسنس بخش زیادی از درآمد خود را صرف R&D یا بخش تحقیق و توسعه می‌کند و این کار باعث شده آنها تراشه‌های اختصاصی خود را تولید کنند و هزینه تمام شده محصولاتشان را کاهش دهند. این شرکت امروز با تراشه‌ها و نمایشگرهای ساخت خودش و با تجهیزاتی که به طور اختصاصی تولید می‌کند، گوشی های هوشمندی را به بازار عرضه می‌کند که این امر منجر به کاهش قیمت تمام شده این گوشی‌ها شده است. کاربران ایرانی نیز می‌توانند با گارانتی تسک میران از اصل بودن کالا و قیمت مناسب این محصولات اطمینان داشته باشند.

گوشی های هایسنس

به گفته درویش، افرادی که گوشی های هوشمندی با امکانات بالا در کنار قیمت اقتصادی می‌خواهند، مخاطبان هدف گوشی های هایسنس خواهند بود. به همین دلیل چهار گوشی E50، E50 Lite، E30 Lite و H50 Lite در ابتدا با قیمت ۲ تا ۴.۵ میلیون تومان وارد بازار می‌شوند. در آینده نیز گوشی های پرچمدار این شرکت با گارانتی تسک میران در بازار کشور عرضه خواهند شد.

معرفی گوشی های هایسنس برای بازار ایران

گوشی هایسنس E30 Lite ساده‌ترین گوشی این برند است که وارد بازار ایران می‌شود. این گوشی از ۱ گیگابایت رم، ۱۶ گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی، دوربین اصلی دوگانه ۱۳ و ۲ مگاپیکسلی، نمایشگر ۶.۵ اینچی و باتری ۴۵۰۰ میلی آمپرساعتی بهره می‌برد. گران‌ترین گوشی معرفی شده هم مدل H50 Lite است که با قیمت ۴.۵ میلیون تومان به همراه پردازنده Unisoc Tiger T610، چهار گیگابایت رم، ۶۴ گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی، نمایشگر ۶.۵ اینچی، دوربین چهارگانه ۴۸+۵+۲+۲ مگاپیکسلی و باتری ۵۱۰۰ میلی آمپرساعتی به بازار عرضه می‌شود.

گوشی های هایسنس

Hisense E50

علی طاهری، مدیر خدمات پس از فروش این شرکت هم از تضمین خدمات پس از فروش گوشی های هایسنس در ایران توسط شرکت تسک میران خبر داد و گفت آنها برای ارائه خدمات گارانتی به مشتریان با بیش از ۳۰ نمایندگی در سراسر کشور همکاری می‌کنند و مرکز تماس مشتریان تسک میران هم به صورت ۲۴ ساعته پاسخگوی مشتریان است.

گوشی های هایسنس

Hisense H50 Lite

به گفته علی طاهری، تمام گوشی های مشکل دار هایسنس بدون قید و شرط با گارانتی تعویض خواهد شد. این شرکت در سالی که گذشت برای گوشی های شیائومی، بیش از ۷۷ درصد کالاهای تحویل شده به گارانتی شرکت در تهران را در مدت یک ساعت تعمیر کرد و به مشتری بازگرداند. مدیران تسک میران می‌گویند این شرکت اکنون بیش از ۲۰ درصد واردات محصولات شیائومی در ایران را در اختیار دارد و می‌خواهد تا نیمه دوم سال آینده، ۵ درصد از سهم بازار برند هایسنس را نیز به عهده بگیرد.

گوشی های هایسنس

Hisense H50 Lite

منبع گجت نیوز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.