تاریخ انتشار : جمعه ۱۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۵
کد خبر : 608757

ورود به بازار کار حرفه‌ای با شرکت در دوره تخصصی آموزش تعمیرات موبایل

ورود به بازار کار حرفه‌ای با شرکت در دوره تخصصی آموزش تعمیرات موبایل

یادگیری مهارت‌های فنی و صرف وقت و هزینه برای این قبیل از مهارت‌ها باتوجه‌به نیاز بازار و میزان تقاضا، اقدامی مفید و ارزشمند است. در حال حاضر قشر جوان جوامع امروزی از آموزش تعمیر موبایل و گوشی‌های هوشمند استقبال ویژه‌ای داشته و تمایل به یادگیری این حرفه دارند. اگر شما نیز جزء علاقه‌مندان به اموزش

یادگیری مهارت‌های فنی و صرف وقت و هزینه برای این قبیل از مهارت‌ها باتوجه‌به نیاز بازار و میزان تقاضا، اقدامی مفید و ارزشمند است. در حال حاضر قشر جوان جوامع امروزی از آموزش تعمیر موبایل و گوشی‌های هوشمند استقبال ویژه‌ای داشته و تمایل به یادگیری این حرفه دارند. اگر شما نیز جزء علاقه‌مندان به اموزش تعمیرات موبایل هستید، حتماً برای مطالعه این مطلب مفید وقت بگذارید. در ادامه به معرفی بهترین آموزشگاه تعمیرات موبایل پرداخته و اطلاعات جامعی در این زمینه برایتان ارائه می‌دهیم.

 

شرکت در کلاس آموزش تعمیرات موبایل پیش‌نیاز ورود به بازار کار حرفه‌ای

برای اینکه به‌صورت حرفه‌ای و تحت‌عنوان متخصص به تعمیرات گوشی بپردازید، لازم و ضروری است که برای ثبت نام آموزش تعمیرات موبایل اقدام کرده و با شرکت در دوره حضوری تمامی مهارت‌های موردنیاز برای تعمیرات سخت افزاری و نرم افزاری گوشی‌های هوشمند و قدیمی را بیاموزید. در این راستا پیشنهاد ما برایتان شرکت در دوره تخصصی تعمیرات موبایل مجتمع پل در شهر رشت است.

با شرکت در این دوره آموزشی تعمیرات موبایل، ضمن اینکه کلیهٔ سرفصل ‌های آموزش تعمیرات موبایل را آموزش می‌بینید، شانس معرفی به بازار کار نیز برایتان چندین برابر افزایش یافته و با اطمینان خاطر می‌توان گفت که آینده شغلی روشنی در انتظارتان خواهد بود. در ادامه برایتان خواهیم گفت که جهت ثبت‌نام در کلاس آموزش تعمیرات موبایل به چه شرایط و مدارکی نیاز خواهید داشت؟

شرایط شرکت در دوره آموزشگاه تعمیرات موبایل مجتمع پل

برای شرکت در برخی از دوره تعمیرات موبایل داشتن مهارت مقدماتی ضروری است، در صورتی که برای شرکت در دوره آموزش تعمیر موبایل در مجتمع پل گیلان، مهارت آموزان می‌توانند بدون دانش پایه و مهارت تعمیرات گوشی، برای ثبت‌نام اقدام کنند.

ورود به بازار کار حرفه‌ای با شرکت در دوره تخصصی آموزش تعمیرات موبایل

درواقع آموزش تعمیرات موبایل از مبتدی تا حرفه ‌ای بوده و افرادی که دارای مهارت کافی در این زمینه نیستند، کلیه مهارت‌های مقدماتی را آموزش دیده و از آموزش صفر تا صد تعمیرات موبایل بهره‌مند خواهند شد. شرایط شرکت در این دوره تخصصی و آموزشی به شرح زیر است:

  • ازآنجایی‌که دوره‌های حضوری در شهر رشت برگزار می‌شود، برای مهارت آموزانی که قصد ثبت‌نام در دوره آموزش جامع تعمیرات موبایل از سایر استان‌ها را دارند، بستر اسکان در خوابگاه فراهم می‌شود.
  • برای پیش ثبت نام در دوره آموزش تعمیر موبایل مجتمع پل مبلغی معادل 500.000 تومان به‌عنوان پیش‌پرداخت دریافت می‌گردد.
  • ظرفیت کلاس‌های آموزشی دوره بین 10 تا 16 نفر بوده و کلاس‌های خصوصی تعمیرات موبایل نیز با حضور کارآموز و اساتید انجام می‌شود.
  • مهارت آموزان به تجهیزات و لوازم تعمیرات نیاز نداشته و با مشارکت در کارگاه‌های خصوصی صفر تا صد تعمیرات گوشی موبایل را می‌آموزند.
  • ثبت نام در دوره آموزش کامل تعمیرات موبایل به‌صورت حضوری و غیرحضوری انجام می‌شود. اگر در سایر استان‌ها ساکن هستید می‌توانید از طریق وب‌سایت برای پیش ثبت نام در این دوره اقدام کنید.
  • مدت زمان آموزش تعمیرات موبایل چندان طولانی نبوده و از ابتدا سرفصل‌ها به‌صورت واضح در اختیار کارآموزان گذاشته می‌شود.

اگر شما نیز شرایط ثبت نام در آموزش تعمیرات موبایل از صفر تا صد را دارید، توصیه می‌کنیم معطل نکرده و هرچه سریع‌تر به این منظور اقدام نمایید. در ادامه با بررسی مزایای شرکت در این دوره آموزش تعمیرات موبایل برایتان خواهیم گفت که دلیل اصرار ما برای مشارکت در این دوره آموزشی چیست؟!

بررسی مزایای شرکت در دوره آموزش فوق تخصصی تعمیرات موبایل

برای عموم افراد، شرکت در کلاس‌های آموزش تعمیرات موبایل فنی حرفه‌ ای زیر نظر سازمان فنی و حرفه‌ای، از اهمیت بسزایی برخوردار بوده و به دنبال آموزشگاه‌های معتبر و مورد تأیید فنی حرفه ای هستند. در این راستا باید بگوییم که با مشارکت در دوره تعمیرات موبایل مجتمع پل نگرانی از این بابت نداشته و از مزیت‌های زیر بهره‌مند خواهید شد.

آموزش تعمیرات موبایل با مدرک بین‌الملل

اگر دریافت مدرک فنی حرفه‌ای و مدرک بین ‌المللی تعمیرات موبایل برایتان یک امتیاز مثبت تلقی می‌شود، باید بگوییم که با شرکت در دوره آموزش تعمیرات گوشی موفق به دریافت این مدرک شده و می‌توانید برای ترجمه آن جهت مهاجرت کاری نیز اقدام کنید. کلیه مدارکی که بعد از اتمام دوره دریافت می‌کنید به شرح زیر هستند:

  • مدرک بین‌المللی تکنسین مجتمع پل
  • مدرک تعمیرات موبایل بین‌المللی فنی و حرفه‌ای
  • مدرک دانشگاهی زیر نظر وزارت علوم

حضور در کلاس اساتید مجرب و حرفه‌ای

بهترین اساتید ایران در حوزه تعمیرات گوشی در آموزشگاه مجتمع پل حضور داشته و شما عزیزان با آموزش تعمیرات موبایل از مبتدی و حرفه ای، قادر به عیب‌یابی دقیق مشکلات گوشی و تعمیر آن خواهید بود. از طرفی برای شرکت در این دوره آموزشی تئوری و عملی هیچ‌گونه محدودیت سنی وجود نداشته و افراد بالای 12 سال شانس یادگیری مهارت تعمیرات موبایل در حضور برترین اساتید کشور را دارند.

ورود به بازار کار حرفه‌ای با شرکت در دوره تخصصی آموزش تعمیرات موبایل

ارائه سرفصل‌های دقیق دوره آموزشی

ازآنجایی‌که سرفصل‌های دقیق آموزش تخصصی تعمیرات موبایل در اختیار شرکت‌کنندگان دوره گذاشته می‌شود، از بابت کیفیت آموزش و مباحث قابل تدریس نگرانی ندارند. به‌واسطه شرکت در این دوره افراد آماتور قدم در عرصه آموزش و تجربه گذاشته و افراد حرفه‌ای نیز ضمن تقویت مهارت‌های خود، مباحث جدیدی مطابق با تکنولوژی مدرن و مطابق با عصر حاضر خواهند آموخت. به‌صورت کلی سرفصل‌های آموزشی شامل مطالب زیر می‌شوند:

  • آموزش تخصصی تعمیرات سخت افزار موبایل
  • آموزش تخصصی تعمیرات نرم افزار موبایل
  • آموزش‌های مقدماتی تعمیرات آیفون، آی‌پد و انواع گوشی‌های اندروید

بهره‌مندی از پشتیبانی رایگان یک ساله

از دیگر مزایای شرکت در دوره آموزشی تعمیرات موبایل در مجتمع پل می‌توان به امکان استفاده از خدمات پشتیبانی دوره اشاره کرد. چنانچه سؤال خاصی در خصوص تعمیرات داشته باشید، به مدت یک سال بعد از شرکت در دوره می‌توانید در این زمینه با اساتید برتر مشورت کرده و در راستای رفع ابهام مشکلات خود اقدام کنید.

منصفانه‌ترین هزینه آموزش تعمیرات موبایل

اکثر افرادی که موفق به گذراندن دوره‌های قبلی تعمیرات موبایل بوده‌اند، از هزینه دوره راضی بوده و اظهار داشته‌اند که در مقایسه با سایر دوره‌هایی که شرکت کرده‌اند و آموزش‌هایی که در مجتمع پل گیلان دریافت کرده‌اند، هزینه مقرون‌به‌صرفه‌ای را بابت دوره آموزشی پرداخت کرده‌اند. ازآنجایی‌که بعد از اتمام دوره دسترسی کامل به ویدئوهای آموزشی ضبط شده به کارآموزان داده می‌شود، می‌توان گفت این دوره باتوجه‌به هزینه منصفانه و امکان پرداخت قسطی هزینه دوره، یکی از بهترین سکوهای یادگیری و موفقیت برای قشر جوان جامعه است.

امکان معرفی به بازار کار

حسن‌ختام مزایای شرکت در این دوره آموزشی شانس معرفی به بازار کار بوده و نفرات برتر در آموزش و یادگیری مهارت‌ها به‌صورت هم‌تیمی به همدیگر و بازار کار تعمیرات موبایل معرفی می‌شوند. با این اوصاف می‌توان گفت که افراد شانس پیشرفت و موفقیت در بازار کار حرفه‌ای را برای خود دوچندان می‌کنند.

جمع‌بندی و سخن پایانی

در این مطلب برایتان گفتیم که با شرکت در دوره آموزش تعمیرات موبایل می‌توانید ورود به بازار کار حرفه‌ای را تجربه کرده و در حرفه موردعلاقه خود مشغول به کار شوید. در پایان نیز باید اشاره کنیم اگر شرایط شرکت در دوره‌های آموزشی مجتمع پل را ندارید، می‌توانید برای ثبت نام در دوره‌های غیرحضوری و آنلاین اقدام کنید. البته پیشنهاد ما برایتان مشارکت در دوره‌های حضوری است، زیرا ضمن مهارت آموزی تجربه مسافرت به شهر رشت را داشته و از حضور خود در استان گیلان نهایت لذت را خواهید برد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.