تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۹
کد خبر : 39298

وان پلاس ۹ پرو از فناوری شارژ سریع ۵۰ واتی پشتیبانی می‌کند

وان پلاس ۹ پرو از فناوری شارژ سریع ۵۰ واتی پشتیبانی می‌کند

وان پلاس ۹ پرو از فناوری شارژ سریع ۵۰ واتی پشتیبانی می‌کندپیش از این شایعه شده بود که وان پلاس ۹ پرو از فناوری شارژ سریع ۴۵ واتی پشتیبانی می‌کند. البته مشخصات واقعی اعلام شده توسط سازندگان معمولاً از شایعات بهتر نیستند، اما واقعیت این است که وان پلاس ۹ پرو از شارژ بی‌سیم ۵۰ وات پشتیبانی می‌کند که سریعتر از شایعات ۴۵ واتی است که اوایل امسال گزارش کردیم. ما توانسته‌ایم تلفن را قبل از معرفی رسمی در ۲۳ مارس آزمایش کنیم و می‌توانیم تأیید کنیم که وان پلاس ۹ پرو شارژ بی‌سیم بسیار سریع ۵۰ واتی را ارائه می‌دهد.
پیش از این، شایعاتی که در مورد وان پلاس ۹ پرو که آینده معرفی خواهد شد، منتشر شده بود شامل فناوری شارژ سریع بی‌سیم ۴۵ وات بود. طبق گفته اندروید اتوریتی، انتظار می‌رود وان پلاس ۹ که به‌عنوان نسخه پایه این سری به حساب می‌آید، دارای صفحه‌نمایش تخت ۶٫۵۵ اینچی با نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز و رزولوشن ۱۰۸۰ پیکسل باشد، در حالی که وان پلاس ۹ پرو دارای صفحه‌نمایش ۶٫۷۸ اینچی با نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز و رزولوشن ۱۴۴۰ پیکسل خواهد بود. انتظار می‌رود هر دو گوشی از پردازنده اسنپدراگون ۸۸۸ کوالکام استفاده کنند..

وان پلاس ۹ پرو از فناوری شارژ سریع ۵۰ واتی پشتیبانی می‌کند

پیش از این شایعه شده بود که وان پلاس ۹ پرو از فناوری شارژ سریع ۴۵ واتی پشتیبانی می‌کند. البته مشخصات واقعی اعلام شده توسط سازندگان معمولاً از شایعات بهتر نیستند، اما واقعیت این است که وان پلاس ۹ پرو از شارژ بی‌سیم ۵۰ وات پشتیبانی می‌کند که سریعتر از شایعات ۴۵ واتی است که اوایل امسال گزارش کردیم. ما توانسته‌ایم تلفن را قبل از معرفی رسمی در ۲۳ مارس آزمایش کنیم و می‌توانیم تأیید کنیم که وان پلاس ۹ پرو شارژ بی‌سیم بسیار سریع ۵۰ واتی را ارائه می‌دهد.

پیش از این، شایعاتی که در مورد وان پلاس ۹ پرو که آینده معرفی خواهد شد، منتشر شده بود شامل فناوری شارژ سریع بی‌سیم ۴۵ وات بود. طبق گفته اندروید اتوریتی، انتظار می‌رود وان پلاس ۹ که به‌عنوان نسخه پایه این سری به حساب می‌آید، دارای صفحه‌نمایش تخت ۶٫۵۵ اینچی با نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز و رزولوشن ۱۰۸۰ پیکسل باشد، در حالی که وان پلاس ۹ پرو دارای صفحه‌نمایش ۶٫۷۸ اینچی با نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز و رزولوشن ۱۴۴۰ پیکسل خواهد بود. انتظار می‌رود هر دو گوشی از پردازنده اسنپدراگون ۸۸۸ کوالکام استفاده کنند. طبق گزارشات دریافت شده از اندروید سنترال، شایعاتی وجود دارد مبنی بر اینکه گوشی سوم وان پلاس با نام ۹ آر یا وان پلاس ۹ لایت شناخته می‌شود و همچنین به پردازنده قدیمی اسنپدراگون ۸۶۵ مجهز خواهد شد.

شارژر وان پلاس ۹ پرو درون جعبه موجود است

طبق گفته پیت لائو، مدیرعامل شرکت، سری گوشی وان پلاس ۹ که قرار است در روز ۲۳ مارس (۱ فروردین) عرضه شود، شامل شارژر در داخل جعبه خواهد بود. تا حدود یک سال گذشته، تمامی گوشی‌های هوشمند عرضه شده دارای شارژر در جعبه خود بودند، اما اپل تصمیم گرفت که سری آیفون‌های ۱۲ را بدون شارژر عرضه کرد و بعد از آن، بعضی دیگر از شرکت‌های گوشی‌سازی مانند سامسونگ نیز این کار را انجام دادند. وان پلاس ادعا می‌کند که این تلفن از شارژ بی‌سیم (با استفاده از فناوری شارژ جدید وارپ چارج ۵۰) در ۴۳ دقیقه از ۱ درصد به ۱۰۰ درصد می‌رسد و آزمایش‌های خود ما این موضوع را تأیید می‌کند.

این یک پیشرفت بزرگ در مقایسه با شارژ بی‌سیم وان پلاس ۸ پرو است که ۳۰ واتی است و می‌تواند ۵۰ درصد از انرژی را در ۳۰ دقیقه تأمین کند. البته این پیشرفت‌ها محدود به شارژ بی‌سیم وان پلاس ۹ پرو نیست. وان پلاس ۹ و وان پلاس ۹ پرو دارای سرعت شارژ سیمی ۶۵ وات هستند که می‌تواند در طی ۲۹ دقیقه باتری را از خالی تا کامل شارژ کند. مدل اصلی وان پلاس ۹ نمی‌تواند چنین سرعت بی‌سیم زیادی را ارائه دهد، اما می‌توان با شارژر جدید تا ۱۵ وات نیز از آن استفاده کرد. علاوه بر این، هر دوی وان پلاس ۹ و وان پلاس ۹ پرو از شارژ بی‌سیم کیو‌ای استاندارد ۱۵ وات پشتیبانی می‌کنند.

بازخورد کاربران از فناوری شارژ سریع وان پلاس ۹ پرو مثبت بوده است

شارژ سریع همیشه یکی از ویژگی‌های وان پلاس بوده است. طبق گفته کیندر لیو، مدیر ارشد عملیاتی و رئیس تحقیق و توسعه این شرکت، این مورد بین مشتریان بسیار محبوب است.

از آنجا که وان پلاس ۳ اولین فناوری شارژ سریع خود را معرفی کرده است، ما بازخورد‌های مثبت زیادی شنیده‌ایم و بسیاری از کاربران وان پلاس اظهار داشتند که این روش نحوه شارژ دستگاه‌های آن‌ها را به طور اساسی تغییر داده است. آن‌ها می‌توانند صبح هنگام آماده شدن این کار را انجام دهند. ، بدون نیاز به شارژ گوشی در شب.

وان پلاس ۹ پرو از باتری دوگانه بهره می‌برد

شارژ وان پلاس 9 پرو
سری وان پلاس ۹ از طراحی باتری دوتایی برای اولین بار توسط ۸ تی استفاده کرده است، که بخشی از فرمول ۹ پرو برای دستیابی به چنین سرعت شارژ بی‌سیم سریع است: هر باتری همزمان ۲۵ وات شارژ می‌شود. وان پلاس از منبع تغذیه ولتاژ بالاتر استفاده می‌کند که نسبت به منبع تغذیه با آمپر بالاتر گرمای کمتری تولید می‌کند و برق را از طریق آداپتور شارژ اختصاصی هدایت می‌کند. بنابراین، از سرخ شدن تلفن جلوگیری می‌شود.

طراحی باتری دوگانه وان پلاس ۹ پرو همچنین به کاهش گرمای تولید شده توسط شارژ بی‌سیم و برخی دیگر از تنظیمات طراحی کمک می‌کند تا گرما را از بین ببرد، مانند فویل مس ضخیم‌تر و خنک‌کننده‌های بزرگتر. در تستی که انجام شد، ما از عملکرد مهم خود شارژر بسیار راضی هستیم. منظور ما فن این دستگاه است. اگر شارژر را روی میز کنار تخت قرار دهید، افزایش صدای فن انتخاب‌ایده آلی نیست، اما برای دارندگان وان پلاس پرو ۹ که می‌خواهند شارژ شبانه را در روز انجام دهند، از شارژ بی‌صدا در حالت خواب پشتیبانی می‌کند.

شارژر تازه طراحی شده شامل دو سیم پیچ شارژ نیز می‌باشد که می‌توانند تلفن را به صورت افقی یا عمودی شارژ کنند. این ویژگی درصورتی مفید است که بخواهید چندین بار شارژ را انجام دهید و همزمان فیلم تماشا کنید و وان پلاس معتقد است که این تاثیری در سرعت شارژ نخواهد داشت. ما نمی‌توانیم این را در آزمون اولیه تأیید کنیم، اما پیگیری را ادامه خواهیم داد. در مورد قیمت شارژر، ما هنوز قیمتی نداریم، اما شارژر وارپ چارج ۳۰ سال گذشته ارزان نبوده است چراکه نسخه پد آن ۶۹٫۹۵ دلار آمریکا و نسخه پایه آن ۷۹٫۹۵ دلار آمریکا قیمت دارد.

۰

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.