تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۲ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۸
کد خبر : 585215

والپیپرهای رسمی آیفون 14 و 14 پرو را از اینجا دانلود کنید

والپیپرهای رسمی آیفون 14 و 14 پرو را از اینجا دانلود کنید

والپیپرهای رسمی آیفون 14 و 14 پرو را از اینجا دانلود کنید والپیپرهای رسمی آیفون 14 و آیفون 14 پرو منتشر شدند. در ادامه این مطلب می‌توانید تصاویر پس زمینه گوشی های جدید آیفون را با کیفیت و وضوح اصلی دانلود کنید. آی او اس 16 از روز گذشته برای همه کاربران گوشی های آیفون

والپیپرهای رسمی آیفون 14 و 14 پرو را از اینجا دانلود کنید

والپیپرهای رسمی آیفون 14 و آیفون 14 پرو منتشر شدند. در ادامه این مطلب می‌توانید تصاویر پس زمینه گوشی های جدید آیفون را با کیفیت و وضوح اصلی دانلود کنید.

آی او اس 16 از روز گذشته برای همه کاربران گوشی های آیفون منتشر شد. این نسخه از سیستم عامل iOS ویژگی‌های متنوعی دارد و طیف وسیعی از والپیپرهای جدید را نیز ارائه می‌کند. با این حال اپل تعدادی والپیپر یا تصویر پس زمینه جدید را نیز معرفی کرده است که به طور انحصاری برای آخرین مدل‌های آیفون 14 و آیفون 14 پرو در دسترس هستند. اما اگر می‌خواهید بدون نیاز به خرید گوشی های جدید آیفون، از این والپیپرهای جدید بهره ببرید، می‌توانید آنها را در ادامه این مطلب با بهترین کیفیت دانلود کنید.

همانطور که احتمالا از قبل مطلع شده‌اید، آی او اس 16 یک سیستم تصویر پس زمینه جدید را به دلیل طراحی مجدد صفحه قفل معرفی کرده است. متاسفانه در حالی که این سیستم جدید، تصاویر پس زمینه تازه و متنوعی را معرفی کرده است، اپل تقریبا تمام والپیپرهای قدیمی را حذف کرد. در مورد والپیپرهای جدید آیفون 14، برای هر رنگ از این گوشی‌ها یک تصویر پس زمینه جدید وجود دارد. برای آیفون 14 و آیفون 14 پلاس، اپل تصاویر خاصی را برای رنگ‌های آبی، مشکی، بنفش، قرمز و سفید ایجاد کرده است. والپیپرهای آیفون 14 پرو و آیفون 14 پرو مکس نیز در چهار رنگ مختلف این گوشی‌ها یعنی بنفش تیره، طلایی، نقره‌ای و مشکی فضایی وجود دارند.

درست مانند سایر تصاویر پس زمینه آی او اس 16، این والپیپرهای جدید و رسمی آیفون 14 نسخه خاصی برای حالت تاریک یا دارک مود ندارند. خوشبختانه به تازگی والپیپرهای رسمی آیفون 14 با وضوح اصلی مستقیما از سیستم عامل آی او اس 16 استخراج شده و برای دانلود در دسترس همگان قرار گرفته است.

دانلود والپیپرهای رسمی آیفون 14

در ادامه می‌توانید والپیپرهای جدید آیفون 14 را با وضوح کامل و کیفیت اصلی دانلود کنید. حتما مطمئن شوید که روی این تصاویر کلیک کرده و تصویر پس زمینه را با وضوح کامل دریافت کنید. سپس اگر از گوشی آیفون استفاده می‌کنید می‌توانید آن را از طریق برنامه Photos یا قسمت تنظیمات به عنوان تصویر پس زمینه گوشی خود تنظیم کنید. البته اگر از گوشی های اندرویدی استفاده می‌کنید هم امکان استفاده از این تصاویر را خواهید داشت.

گفتنی است این والپیپرها برای تنظیم تصویر پس زمینه گوشی به صورت عمودی طراحی شده‌اند و به همین دلیل در دستگاه‌هایی مثل مک، آیپد و در کل تبلت‌ها و لپ تاپ‌ها خوب به نظر نمی‌رسند.

برای دانلود و مشاهده هرکدام از تصاویر در ابعاد اصلی، ابتدا بر روی عکس کلیک کرده و سپس تصویر را دانلود یا ذخیره نمایید

والپیپرهای رسمی آیفون 14
والپیپرهای رسمی آیفون 14
والپیپرهای رسمی آیفون 14

والپیپرهای رسمی آیفون 14
والپیپرهای رسمی آیفون 14
والپیپرهای رسمی آیفون 14

والپیپرهای رسمی آیفون 14
والپیپرهای رسمی آیفون 14
والپیپرهای رسمی آیفون 14

مقاله اصلی

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.