تاریخ انتشار: یکشنبه ۱۳ آذر ۱۴۰۱ - ۰:۳۳

پابجی از گیم‌های محبوب موبایلی است که کاربران زیادی از سراسر دنیا به‌ویژه ایران، مشغول انجام این بازی هستند. با توجه به اینکه یوسی ارز رایج و اصلی این بازی محسوب می‌شود و دسترسی به بسیاری از امکانات نظیر اسلحه، لباس و غیره به این ارز وابسته است، بسیاری از کاربران به روش‌های مختلف اقدام

پابجی از گیم‌های محبوب موبایلی است که کاربران زیادی از سراسر دنیا به‌ویژه ایران، مشغول انجام این بازی هستند. با توجه به اینکه یوسی ارز رایج و اصلی این بازی محسوب می‌شود و دسترسی به بسیاری از امکانات نظیر اسلحه، لباس و غیره به این ارز وابسته است، بسیاری از کاربران به روش‌های مختلف اقدام به خرید یوسی می‌کنند تا بتوانند ابزارها و تجهیزات موردنیاز خود را برای حضور قوی‌تر در بازی فراهم کنند و از سایر رقبا پیشی بگیرند.

از آنجایی‌ که سایت‌ها و مجموعه‌های مختلف اقدام به عرضۀ یوسی پابجی موبایل کرده‌اند، خرید یوسی ارزان اهمیت فراوانی دارد تا علاوه‌بر صرفه‌جویی در هزینه‌ها، از انجام بازی بتوان نهایت بهره را برد. در این راستا فروشگاه اینترنتی واریا شاپ، یوسی و ترفند پابجی را با ارزان‌ترین قیمت به دست کاربران می‌رساند. به همین سبب در ادامه قصد داریم شما را با نحوۀ خرید یوسی از این فروشگاه معتبر و به‌روز آشنا کنیم.

یوسی پابجی چیست؟

ارز رایج بازی پابجی که کاربران به‌وسیلۀ آن می‌توانند تمام چیزهای موجود در فروشگاه بازی را تهیه کنند، یوسی نام دارد. این ارز در ابتدای بازی نیز به میزان محدود به کاربران داده می‌شود و پس از طی مراحل مختلف و رویارویی با دشمنان نیز مقداری به‌عنوان پاداش در اختیار کاربران برنده قرار داده می‌شود. البته این مقدار برای پیشرفت سریع و افزایش قدرت در مدت زمان کوتاه اصلاً کافی نیست و به همین سبب خرید یوسی برای ارتقا سطح کیفی بازی و افزایش قدرت گیمرها لازم و ضروری است. به همین سبب خرید یوسی بازی پابجی موبایل از طریق سایت‌های مختلف نظیر واریا شاپ انجام می‌شود. البته در این فروشگاه اینترنتی معتبر، علاوه‌بر UC، ترفند پابجی و ست پابجی نیز با قیمت مناسب به معرض فروش گذاشته شده‌است، ازاین‌رو با خرید آنی به‌وسیلۀ موبایل یا کامپیوتر در اختیار گیمرها قرار می‌گیرد.

 

افزایش لذت بازی پابجی با خرید یوسی از واریاشاپ

در تمامی بازی‌ها به‌ویژه سبک‌های اکشن و رقابتی، تا زمانی‌که گیمر به بالاترین حد از نظر اسلحه، لباس و غیره نرسد، نمی‌تواند مانند یک جنگ‌آور واقعی به دشمنان حمله کند و پیروزی‌های پی‌درپی به‌دست بیاورید. بازی PUBG موبایل نیز به همین صورت است که گیمرها برای افزایش توان دفاعی و تهاجمی خود، اقدام به خرید یوسی می‌کنند. البته علاوه‌بر خرید یوسی ارزان، روش‌های دیگری نظیر آشنایی با ترفند پابجی نیز وجود دارد تا با استفاده از این ترفندها بتوانید از امکانات کامل بازی بهره‌مند شوید.

از همه مهم‌تر اینکه در بسیاری از موارد، آشنایی با ترفندهای بازی محبوب پابجی یک مزیت محسوب می‌شود و علاوه‌بر بهبود کارایی و قدرت کاربر، موجب افزایش لذت بازی می‌گردد. بدین ترتیب فرصت را از دست ندهید و هم‌اکنون به سایت واریاشاپ مراجعه کنید و ضمن خرید UV PUBG، از انجام این بازی با قابلیت دسترسی به تمام امکانات نهایت بهره را ببرید. قطعاً خرید یوسی و ست پابجی از این فروشگاه، هیجان‌انگیر است و لذت بازی PUBG را دو چندان خواهد کرد و شما را ساعات طولانی پای این بازی اکشن و مهیج میخکوب می‌کند.

خرید یوسی PUBG و تحویل آنی از واریاشاپ

در صورتی‌ که به دنبال یک فروشگاه معتبر و باکیفیت به‌منظور تهیۀ یوسی موردنیاز برای انجام بازی PUBG هستید، پیشنهاد می‌کنیم به وب‌سایت واریا شاپ مراجعه کنید. در این سایت انواع یوسی با قیمت‌های مختلف فراهم شده‌است و کاربران می‌توانند متناسب با نیازشان اقدام به خرید کنند. البته ارائه خدمات در این فروشگاه اینترنتی صرفاً به خرید یوسی محدود نمی‌شود و کاربران می‌توانند ترفند و ست پابجی را نیز از این سایت تهیه کنند. در رابطه با دسترسی به UC و سایر امکانات خریداری‌شده نیز هیچ‌گونه نگرانی‌ای نداشته باشید، زیرا پس از پرداخت به‌صورت آنی، می‌توانید به آیتم‌ها دسترسی پیدا کنید و آن‌ها را در طول بازی به‌کار ببرید.

خاطرنشان می‌شود که قیمت کلیۀ خدمات در این سایت، به‌نسبت کمتر از سایر سایت‌هاست و با خیال آسوده از بابت قیمت، می‌توانید یوسی ارزان تهیه کنید. بدین ترتیب فرصت را از دست ندهید و هم‌اکنون با مراجعه به سایت فروشگاه اینترنتی واریا شاپ، آیتم‌های موردنیاز و دلخواه‌تان را خریداری کنید.

واریا شاپ خرید یوسی ارزان پابجی موبایل واریز آنی

کاربردهای اصلی UC PUBG

اکنون که با مفهوم یوسی، نحوۀ خرید و قیمت آن آشنا شدید، می‌بایست نسبت به کاربردهای اصلی و اساسی آن نیز شناخت داشته باشید تا در زمان و موقعیت مناسب، از آن استفاده کنید و نسبت به سایر رقبا برتری پیدا کنید. بدین ترتیب بعضی از مهم‌ترین کاربردهای یوسی در بازی پابجی موبایل به قرار زیر است:

  • خرید و استفاده از آیتم‌های مختلف بازی پابجی

یکی از کاربردهای اصلی و مهم یوسی در بازی پابجی، به تهیۀ آیتم‌ها و امکانات متنوع در این بازی اختصاص یافته‌است. به همین سبب بسیاری از کاربران با خرید یوسی و استفادۀ صحیح و به‌موقع از آن، لذت و هیجان بازی را تا حد زیادی افزایش می‌دهند.

  • حضور در مسابقات رویال پس

در روند بازی پابجی، یک‌سری مسابقات و رقابت‌ها در قالب رویال پس تعریف شده‌است. برای حضور در این رقابت‌ها، به ارزش یوسی نیاز است که تهیۀ آن صرفاً از فروشگاه‌های اینترنتی و سایت‌های معتبر امکان‌پذیر است.

قیمت یوسی پابجی

با توجه به اینکه سایت‌های مختلف اقدام به تهیه و عرضۀ UC PUBG کرده‌اند، به‌نسبت قیمت خرید یوسی نیز متفاوت است. بر همین اساس گیمرها همواره به دنبال خرید یوسی ارزان هستند تا با یافتن سایت‌های معتبر، مقدار یوسی موردنیازشان را با قیمت مناسب تهیه کنند. در این‌ خصوص نیز واریاشاپ به‌عنوان یکی از سایت‌های به‌روز، فعال و پیشگامان عرضۀ گیم‌های آنلاین اقدام به فروش ارزان‌ترین یوسی PUBG کرده‌اند و تابه‌حال نیز کاربران از نحوۀ عملکرد این فروشگاه اینترنتی رضایت کامل دارند، بنابراین اگر به دنبال یک مرکز معتبر و مناسب برای خرید یوسی با قیمت ارزان و مناسب هستید، توصیه می‌کنیم حتماً به واریا شاپ مراجعه کنید.

خرید پرایم prime و پرایم پلاس prime plus پابجی موبایل از واریا شاپ

مزیت های خرید یک پرایم معمولی :

  • دریافت 150 یوسی
  • بازی شدن قیمت BP بازی و خرید بسته های بازی
  • دریافت وچری از وپرهای هفتگی به ارزش 50 یوسی

جوایز خرید یک پرایم پلاس شامل :

  1. دریافت 320 uc بعد از فعال شدن
  2. دریافت 20 یوسی روزانه جمعا 600 یوسی
  3. دریافت یک عدد کریت کارت نقره ای
  4. دریافت یک عدد کارت جعبه طلایی
  5.  قابلیت خرید کلیه آیتم های داخل شاپ با بی پی (BP)
  6. دریافت کارت ادونس رووم
  7. دریافت تعداد زیادی کوپن تخفیف برای خرید لباس و باز کردن جعبه با یوسی
  8. دریافت 900 یوسی در کل
  9. زمان فعال بودن ۳۰ روز کامل

خرید اول سفارش شما با ورود به اکانت شما انجام میشه

اما دفعه دوم فقط و فقط با آیدی اکانت پرایم پلاس برای شما واریز میشه قیمت هم تغیری نمی کند شما با همان قیمت قبل خرید می کنید و 10 دقیقه ای شارژ می شود مثل واریز یوسی با ایدی تنها تغییر لازم اینه که وقتی دارید سفارش برای بار دوم ثبت می کنید اسم و ایدی اکانت رو هم داخل سفارش بنویسید.

سخن آخر

یوسی ارز اصلی و مهم در بازی پابجی موبایل است. به‌طوری‌که بدون آن دسترسی به هیچ یک از امکانات و تجهیزات بازی ممکن نخواهد بود. به همین جهت گیمرها همواره به دنبال خرید یوسی و استفاده از آن در روند بازی هستند. در این راستا نیز فروشگاه‌های متعددی مشغول فعالیت هستند و با تهیه و عرضۀ یوسی ارزان، زمینۀ مناسبی برای انجام این بازی اکشن و مهیج فراهم ساخته‌اند. واریا شاپ ازجمله این فروشگاه‌هاست و تابه‌حال نیز عملکرد عالی و قابل قبولی از خود نشان داده‌است. به‌طوری‌که بسیاری از گیمرها UC PUBG موردنیازشان را از این سایت تهیه می‌کنند. شما نیز می‌توانید با مراجعه به این فروشگاه اینترنتی، از خدمات و امکانات موجود در راستای افزایش لذت و کیفیت بازی پابجی استفاده کنید.

خروج از نسخه موبایل