تاریخ انتشار: شنبه ۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۰

واتساپ کوتاه آمد؛ می توانید با قوانین جدید موافقت نکنیدحدود یک ماه پیش بود که واتساپ اعلام کرد افرادی که با قوانین و شرایط جدید این شرکت موافقت نکنند نمی‌توانند از همه امکانات واتساپ استفاده کنند. حالا در اقدامی جدید، فیسبوک (مالک واتساپ) از تغییر برنامه این شرکت گفت و بیان کرد که افرادی که با قوانین جدید موافق نکنند، با محدودیت مواجه نخواهند شد.
سخنگوی واتساپ در گفتگویی با وبسایت ورج گفت:
با توجه به گفتگوهای زیاد با کارشناسان حریم خصوصی در هفته‌های اخیر، به این نتیجه رسیدیم که هیچ‌گونه محدودیت جدیدی برای کاربران اعمال نکنیم و اجازه دهیم واتساپ مطابق قبل به کار خود ادامه دهد.
مطالب مرتبط:واتساپ روی ویژگی انتقال چت بین پلتفرم ها کار می کندتلگرام یا واتساپ؟ کدام بهتر است؟۶ پیام‌رسان امن برای جایگزینی واتساپاین به‌روزرسانی بخش حریم خصوصی واتساپ صدای بسیاری را درآورده بود و باعث هرج‌و‌مرج‌هایی در فضای مجازی شده بود. در واقع با سیاست‌های جدید، واتساپ می‌توانست بیشتر به اطلاعات کاربران دسترسی داشته باشد و آن‌ها را با شرکت مادر، فیسبوک، به‌اشتراک بگذارد. البته واتساپ بعداً بیان کرد که اصلاً چ..

واتساپ کوتاه آمد؛ می توانید با قوانین جدید موافقت نکنید

حدود یک ماه پیش بود که واتساپ اعلام کرد افرادی که با قوانین و شرایط جدید این شرکت موافقت نکنند نمی‌توانند از همه امکانات واتساپ استفاده کنند. حالا در اقدامی جدید، فیسبوک (مالک واتساپ) از تغییر برنامه این شرکت گفت و بیان کرد که افرادی که با قوانین جدید موافق نکنند، با محدودیت مواجه نخواهند شد.

سخنگوی واتساپ در گفتگویی با وبسایت ورج گفت:

با توجه به گفتگوهای زیاد با کارشناسان حریم خصوصی در هفته‌های اخیر، به این نتیجه رسیدیم که هیچ‌گونه محدودیت جدیدی برای کاربران اعمال نکنیم و اجازه دهیم واتساپ مطابق قبل به کار خود ادامه دهد.

مطالب مرتبط:

  • واتساپ روی ویژگی انتقال چت بین پلتفرم ها کار می کند
  • تلگرام یا واتساپ؟ کدام بهتر است؟
  • ۶ پیام‌رسان امن برای جایگزینی واتساپ

این به‌روزرسانی بخش حریم خصوصی واتساپ صدای بسیاری را درآورده بود و باعث هرج‌و‌مرج‌هایی در فضای مجازی شده بود. در واقع با سیاست‌های جدید، واتساپ می‌توانست بیشتر به اطلاعات کاربران دسترسی داشته باشد و آن‌ها را با شرکت مادر، فیسبوک، به‌اشتراک بگذارد. البته واتساپ بعداً بیان کرد که اصلاً چنین چیزی نیست، ولی عقب‌نشینی این شرکت از به‌روزرسانی حریم خصوصی نشان از ترس آن از کاربران و موج به‌وجود‌آمده علیه خود دارد.

واتساپ می‌گوید بسیاری از کاربران شرایط جدید را قبول کرده‌اند و به آن‌هایی که این کار را نکردند، هرچندوقت یک‌بار پیامی با مضمون قوانین حریم خصوصی جدید داده و یادآوری خواهد شد تا بتوانند از ویژگی‌های مرتبط با کسب‌وکار استفاده کنند.

منبع: The Verge

۰

خروج از نسخه موبایل