تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۱ فروردین ۱۴۰۰ - ۵:۳۸
کد خبر : 41073

هوای پایتخت در محدوده قابل قبول

هوای پایتخت در محدوده قابل قبول

هوای پایتخت در محدوده قابل قبول بنابر اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، کیفیت هوای پایتخت هم‌اکنون (۱۱ فروردین ماه) در محدوده قابل قبول است و تداوم این شرایط تا فردا دور از انتظار نخواهد بود.
به گز..

هوای پایتخت در محدوده قابل قبول

هوای پایتخت در محدوده قابل قبول

بنابر اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، کیفیت هوای پایتخت هم‌اکنون (۱۱ فروردین ماه) در محدوده قابل قبول است و تداوم این شرایط تا فردا دور از انتظار نخواهد بود.

به گزارش ایسنا، پیش‌بینی‌های انجام‌شده در شرکت کنترل کیفیت هوای تهران حاکی از آن است که صبح امروز (۱۱ فروردین ماه) کیفیت هوا در محدوده قابل‌قبول قرار خواهد گرفت که ناشی از حاکمیت ناپایداری جوی است.

به‌تدریج با افزایش ناپایداری جوی طی روز تا حدودی از غلظت آلاینده‌ها کاسته خواهد شد. با استمرار این شرایط جوی تا اواخر وقت برقراری وضعیت قابل‌قبول در بیشتر مناطق دور از انتظار نخواهد بود.

افزایش تندی باد تا صبح فردا (۱۲ فروردین ماه) از تجمع آلاینده‌ها جلوگیری خواهد کرد و برقراری وضعیت قابل‌قبول در بیشتر مناطق پیش‌بینی می‌شود. افزایش ناپایداری جوی، رشد ابر و وزش باد مؤثر طی روز شرایط مناسب جهت پراکندگی آلاینده‌ها را فراهم خواهد کرد.

شایان‌ذکر است تداوم این شرایط جوی تا ساعات پایانی فردا (۱۲ فروردین ماه) همراه با وزش باد مؤثر و احتمال رگبار پراکنده برقراری وضعیت قابل‌قبول در بیشتر مناطق را به دنبال خواهد داشت.

به گزارش ایسنا، آلاینده شاخص هوای پایتخت طی ۲۴ ساعت گذشته «ذرات معلق کمتر از ۲.۵ میکرون» با میانگین ۵۵ بود و هوای پایتخت در شرایط ‌قابل قبول قرار داشت. آلاینده شاخص هم‌اکنون «ذرات معلق کمتر از ۲.۵ میکرون» با میانگین ۶۷ است و هوا در محدوده قابل قبول قرار دارد.

انتهای ‌پیام

منبع خبر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.