تاریخ انتشار : شنبه ۳۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۷:۱۷
کد خبر : 39483

هوای “پاک” تهران در آستانه سال نو

هوای “پاک” تهران در آستانه سال نو

هوای “پاک” تهران در آستانه سال نو براساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای ‌تهران در صبحگاه امروز ۳۰ اسفند ۱۳۹۹ با حاکمیت ناپایداری جوی و وزش باد مؤثر طی ساعات گذشته شرایط مناسب برای پراکندگی آلاینده‌ها فرا..

هوای "پاک" تهران در آستانه سال نو

هوای "پاک" تهران در آستانه سال نو

براساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای ‌تهران در صبحگاه امروز ۳۰ اسفند ۱۳۹۹ با حاکمیت ناپایداری جوی و وزش باد مؤثر طی ساعات گذشته شرایط مناسب برای پراکندگی آلاینده‌ها فراهم خواهد بود و کیفیت هوا در بیشتر مناطق در محدوده قابل‌قبول و پاک قرار خواهد گرفت.

به گزارش ایسنا، ‌ پیش‌بینی‌های انجام‌شده در شرکت کنترل کیفیت هوای شهر تهران حاکی از آن است که در صبحگاه روز شنبه ۳۰ اسفند ۱۳۹۹ با حاکمیت ناپایداری جوی و وزش باد مؤثر طی ساعات گذشته شرایط مناسب برای پراکندگی آلاینده‌ها فراهم خواهد بود و کیفیت هوا در بیشتر مناطق در محدوده قابل‌قبول و پاک قرار خواهد گرفت.

با تداوم وضعیت ناپایدار جو در طول روز همراه با احتمال وزش باد نسبتاً شدید کیفیت هوا در وضعیت مطلوب باقی خواهد ماند. با تداوم این روند و وزش باد مؤثر تا اواخر وقت شنبه، پیش‌بینی می‌شود در بیشتر مناطق کیفیت هوا در محدوده قابل‌قبول قرار بگیرد.

در صبح روز یکشنبه اول فروردین ۱۴۰۰ با کاهش ترافیک صبحگاهی در روز تعطیل برقراری وضعیت قابل‌قبول در بیشتر مناطق دور از انتظار نخواهد بود. حاکمیت جو ناپایدار در طی روز از تجمع آلاینده‌ها جلوگیری خواهد کرد. این وضعیت تا اواخر وقت یکشنبه ادامه داشته و پیش‌بینی می‌شود وزش باد مؤثر برقراری وضعیت قابل‌قبول را در بیشتر مناطق به دنبال داشته باشد.

به گزارش ایسنا، آلاینده شاخص هوای پایتخت طی ۲۴ ساعت گذشته «ذرات معلق کمتر از ۲.۵ میکرون» با میانگین ۸۷ بود و هوای پایتخت در شرایط ‌قابل قبول قرار داشت. آلاینده شاخص هم‌اکنون «ذرات معلق کمتر از ۲.۵ میکرون» با میانگین ۵۵ است و هوا در وضعیت قابل قبول قرار دارد.

انتهای پیام

منبع خبر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.