تاریخ انتشار : پنجشنبه ۳۱ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۱
کد خبر : 585681

هواپز هوشمند شیائومی میجیا با ظرفیت 30 لیتر معرفی شد

هواپز هوشمند شیائومی میجیا با ظرفیت 30 لیتر معرفی شد

هواپز هوشمند شیائومی میجیا با ظرفیت 30 لیتر معرفی شد فروش هواپز هوشمند شیائومی میجیا 30 لیتری، در قالب یک پروژه سرمایه‌گذاری جمعی آغاز شد. از امکانات این دستگاه غذاساز باید به صفحه نمایش اولد، کلیدهای لمسی و دستور پخت اشاره کنیم. هواپز هوشمند جدید شیائومی میجیا دارای 30 لیتر ظرفیت، سه مرحله برشتگی و

هواپز هوشمند شیائومی میجیا با ظرفیت 30 لیتر معرفی شد

فروش هواپز هوشمند شیائومی میجیا 30 لیتری، در قالب یک پروژه سرمایه‌گذاری جمعی آغاز شد. از امکانات این دستگاه غذاساز باید به صفحه نمایش اولد، کلیدهای لمسی و دستور پخت اشاره کنیم.

هواپز هوشمند جدید شیائومی میجیا دارای 30 لیتر ظرفیت، سه مرحله برشتگی و دو مرحله پخت است. حداکثر سرعت گردش هوای آن به 2000 دور در دقیقه می‌رسد و شش لوله حرارتی دارد؛ چهار تا در بالا و دو تا در پایین!

وجود این لوله‌ها، به گردش بهتر هوای گرم در تمام نقاط غذاساز کمک می‌کند. درجه حرارت در قسمت بالا و پایین هم به طور مجزا قابل کنترل است؛ چیزی که مانع سوختن یا خام ماندن غذا می‌شود.

این گجت می‌تواند در حالت هواپخت سریع، روغن‌زدایی را 15 درصد افزایش دهد تا غذایی برشته‌تر، خوش‍‌مزه‌تر و کم‌چرب‌تر داشته باشد. قابلیت‌های دیگری هم برای تسهیل پخت و پز دارد؛ از جمله امکان تخمیر (مثلا برای ماست زدن) و یخ‌زدایی!

هواپز هوشمند شیائومی میجیا

وجود یک نمایشگر اولد 1.32 اینچی روی دستگیره و دو کلید لمسی، تنظیم دستگاه را ساده‌تر می‌سازد. البته برای کنترل آن، می‌توانید از دستیار مجازی Xiao AI نیز استفاده کنید. هواپز جدید MIJIA حتی از NFC هم پشتیبانی و امکان دسترسی به انواع دستور پخت ذخیره شده در فضای ابری را فراهم می‌کند.

بیشتر بخوانید: تصفیه کننده هوای خانگی شیائومی MIJIA 4 Max معرفی شد

قیمت هواپز هوشمند شیائومی میجیا

قیمت اصلی دستگاه، 899 یوان (128 دلار) اعلام شده است؛ ولی کمپانی سازنده به عنوان تخفیف مشارکت در تولید، فعلا آن را از طریق اپ Xiaomi Mall با قیمت 749 یوان (106 دلار) به فروش می‌رساند.

مقاله اصلی

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.