تاریخ انتشار : جمعه ۱۲ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۷
کد خبر : 55794

هواوی پتنت مربوط به گوشی رولی میت ایکس را ثبت کرد

هواوی پتنت مربوط به گوشی رولی میت ایکس را ثبت کرد

هواوی پتنت مربوط به گوشی رولی میت ایکس را ثبت کردهواوی ایده‌های نابی برای گوشی‌های جدید خود دارد. آخرین مورد نیز مربوط به گوشی رولی میت ایکس – Mate X می‌شود که شرکت چینی پتنت آن را به ثبت رسانیده است…

گوشی رولی میت ایکسهواوی پتنت مربوط به گوشی رولی میت ایکس را ثبت کرد

هواوی ایده‌های نابی برای گوشی‌های جدید خود دارد. آخرین مورد نیز مربوط به گوشی رولی میت ایکس – Mate X می‌شود که شرکت چینی پتنت آن را به ثبت رسانیده است.

هواوی اخیرا پتنت مربوط به یک گوشی هوشمند دیگر با نمایشگر رولی را ثبت کرده است. پیشتر در گجت نیوز اخبار مربوط به یک گوشی نوآورانه هواوی به نام میت ایکس رولبل را پوشش داده بودیم و حالا نوبت به دستگاه دیگری از سری میت ایکس با نمایشگر رولی و دوربین سه‌گانه رسیده است.

گوشی رولی میت ایکس هواوی

به گزارش وب‌سایت LetsGoDigital، پتنت ثبت شده توسط غول فناوری چینی به یک دستگاه رولی جدید مربوط می‌شود که نمایشگر آن تا بخش زیادی از پشت گوشی نیز کشیده شده است؛ اما ویژگی جذاب این گوشی امکان بزرگ شدن نمایشگر و تبدیل شدن دستگاه به یک تبلت کوچک است. در این ویژگی صفحه نمایش از سمت راست گسترش می‌یابد و نمایشگر پشت گوشی نیز به سمت جلو حرکت می‌کند.

گوشی رولی میت ایکس

خوشبختانه کانال یوتیوب Ts Designr ویدیویی از رندر مفهومی سه بعدی این گوشی رولی را منتشر کرده است. در این ویدیو گوشی نوآورانه هواوی در سه حالت مختلف دیده می شود. در حالت اول دستگاه به صورت کامپکت است و به شیائومی می میکس آلفا شباهت دارد و در دو حالت دیگر نمایشگر رولی باز شده است.

در حالت دوم نمایشگر حدود ۳۵ درصد بزرگ شده است که نیمی از ظرفیت این گوشی است. در حالتی که نمایشگر کاملا باز شود، ۷۰ درصد بزرگتر از حالت اولیه خواهد شد. به بیانی دیگر نمایشگر ۶.۵ اینچی می تواند در حالت تبلت به ۱۱ اینچ برسد. گوشی‌های تاشو امروزی نیز همین اندازه را ارائه می دهند.

دانلود ویدیو

طراحی ارائه شده از سوی Huawei کاملا عملی است. نبود لولا و مکانیزم تاشو نیز خیالمان را بابت چروک روی نمایشگر راحت می‌کند. هواوی می‌تواند در بدنه پشتی دستگاه از دوربین سه‌گانه استفاده کند و برای تصویر برداری سلفی نیز به دوربین زیر نمایشگر رو بیاورد. البته این را در نظر داشته باشید که گوشی رولی هواوی میت ایکس در حال حاضر تنها یک پتنت است و شاید هیچ وقت عرضه نشود.

منبع :Gizmochinaمنبع گجت نیوز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.