همکاری ۱۰ گروه جهادی با پویش رمضانی ۱۴۴۱ برای کمک به نیازمندان+عکس پویش ۱۴۴۱ هم‌افزایی فعالیت ۱۰ گروه جهادی و مؤسسه بین‌المللی و خیریه است که به محرومانِ آسیب‌دیده از بحران کرونا کمک می‌کند. – اخبار فرهنگی – به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، پویش ۱۴۴۱ هم‌افزایی فعالیت ۱۰ گروه جهادی و مؤسسه بین‌المللی و خیریه است که در نظر دارد تا در طول ماه مبارک رمضان با توسل بر تجربه فعالیت‌های جهادی، خانواده‌های نیازمند و محرومانِ آسیب‌دیده از بحران کرونا را شناسایی کند و تعداد ۱۴۴۱ بسته ارزاق و اقلام بهداشتی به دست آنان برساند. این کار به موجب هم‌افزایی فعالیت‌های جهادی، جلوگیری از پراکندگی توزیع بسته‌های ارزاق و در نتیجه کمک به تعداد بیشتری از نیازمندان حاشیه شهرها صورت گرفته است. نام پویش هم با توجه به ماه رمضان سال ۱۴۴۱ هجری قمری انتخاب شده است.
فعالین این پویش از مدت‌ها قبل در تدارک آماده‌سازی و تهیه بسته‌های حمایتی بودند که با توصیه اکید مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه :«خوب است که در ماه مبارک رمضان یک رزمایش گسترده برای مواسات، همدلی و کمک مؤمنانه به نیازمندان و فقرا در جامعه شکل بگیرد»،..

همکاری ۱۰ گروه جهادی با پویش رمضانی ۱۴۴۱ برای کمک به نیازمندان+عکس

پویش ۱۴۴۱ هم‌افزایی فعالیت ۱۰ گروه جهادی و مؤسسه بین‌المللی و خیریه است که به محرومانِ آسیب‌دیده از بحران کرونا کمک می‌کند.

– اخبار فرهنگی –

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، پویش ۱۴۴۱ هم‌افزایی فعالیت ۱۰ گروه جهادی و مؤسسه بین‌المللی و خیریه است که در نظر دارد تا در طول ماه مبارک رمضان با توسل بر تجربه فعالیت‌های جهادی، خانواده‌های نیازمند و محرومانِ آسیب‌دیده از بحران کرونا را شناسایی کند و تعداد ۱۴۴۱ بسته ارزاق و اقلام بهداشتی به دست آنان برساند. این کار به موجب هم‌افزایی فعالیت‌های جهادی، جلوگیری از پراکندگی توزیع بسته‌های ارزاق و در نتیجه کمک به تعداد بیشتری از نیازمندان حاشیه شهرها صورت گرفته است. نام پویش هم با توجه به ماه رمضان سال ۱۴۴۱ هجری قمری انتخاب شده است.
فعالین این پویش از مدت‌ها قبل در تدارک آماده‌سازی و تهیه بسته‌های حمایتی بودند که با توصیه اکید مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه :«خوب است که در ماه مبارک رمضان یک رزمایش گسترده برای مواسات، همدلی و کمک مؤمنانه به نیازمندان و فقرا در جامعه شکل بگیرد»، با عزمی راسخ‌تر به دعوت نیمه شعبان مقام معظم رهبری لبیک گفتند و با اتحاد بیشتر، پویش را پیش بردند تا در ماه مبارک رمضان مرهمی بر دل‌های محرومین شهر باشند.

این پویش بزرگ مردمی شامل همکاری ۱۰ گروه جهادی و مؤسسه و خیریه فعال جهادی از جمله گروه جهادی خادمان حضرت زهرا(س)، مؤسسه بین‌المللی دیدبان عدالت، گروه جهادی شهید شریف واقفی، موکب دانشجویان جهان اسلام، گروه جهادی مدافعان ولایت، هیئت زمینه‌سازان ظهور، قرارگاه جهادی محیا، گروه جهادی معراج، گروه جهادی همنوا و خیریه شهید ابراهیم هادی است.

پویش ۱۴۴۱ با شعار «باز با هم»، با درک شرایط خاص موجود در کشور که بسیاری از خانواده‌ها را تحت تأثیر قرار داده و با مشکلات جدی مواجه کرده است، از مردمی که قصد شرکت در امور خیر اینچنینی را دارند، خواسته تا این پویش را یاری کنند. پویش قصد تهیه بسته‌های ۲۰۰ هزار تومانی برای ۱۴۴۱ خانواده نیازمند دارد و مردم می‌توانند مبالغ هدیه و کمک خود را به شماره کارت و لینک کاملاٌ معتبر اعلام شده از سوی این گروه‌های جهادی واریز کنند. شماره کارت:۵۰۲۲۲۹۷۰۰۰۰۰۴۳۵۳ به نام مؤسسه بین‌المللی دیدبان عدالت.


پویش مردمی ۱۴۴۱ در مرحله نخست اقدامات خود، ۱۱۰ بسته حمایتی را با آغاز ماه مبارک رمضان میان خانواده‌های نیازمند گلحصار باقرشهر توزیع کرد. این ۱۱۰ بسته به ارزش ۴۰۰ هزار تومان توزیع شد. مرحله‌های بعدی فعالیت پویش با تهیه بسته‌هایی به ارزش ۲۰۰ هزار تومان ادامه پیدا خواهد کرد.

توزیع ۱۰۰۰ بسته افطاری «امام حسنی‌ها» برای خانواده‌های نیازمند

خادمان این پویش مردمی با درک درست از شرایط معیشتی نیازمندان در بحران کرونا و به دنبال آن شناسایی جامعه هدف دقیق در حومه شهر تهران اقدام به توزیع این بسته‌های حمایتی خواهند کرد. بیش از ۱۰۰۰ بسته حمایتی دیگر هم شامل حبوبات، برنج، روغن، تن ماهی، خرما، رب، شکر و…در روزهای پیش روی ماه مبارک رمضان در بین سایر نیازمندان شناسایی شده توسط ۱۰ گروه جهادی؛ توزیع خواهد شد. مهم‌ترین بخش از برنامه رمضانی این پویش در مرحله دوم و با بسته‌بندی ۶۰۰ سبد ارزاق در روز پنجشنبه ۱۱ اردیبهشت ماه اجرا می‌شود.
انتهای پیام/

– تسنیم نیوز

خروج از نسخه موبایل