تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۸
کد خبر : 67086

همه چیز درباره غلیظ پاش

همه چیز درباره غلیظ پاش

فهرست۱ پمپ غلیظ پاش چیست؟۲ انواع پمپ غلیظ پاش۲.۱ برندسازی با غلیظ پاش۳ چرا پمپ غلیظ پاش داخلی بخریم؟۴ قیمت غلیظ پاش با سلام و درود امیدوارم شما یک تولید کننده مواد آرایشی و بهداشتی یا محصولات مایعی باشید که برای استفاده راحت مشتریان خود به جای استفاده از بطری یا تیوپ های ساده به …

با سلام و درود امیدوارم شما یک تولید کننده مواد آرایشی و بهداشتی یا محصولات مایعی باشید که برای استفاده راحت مشتریان خود به جای استفاده از بطری یا تیوپ های ساده به فکر استفاده از پمپ هایی باشید که کرم تولیدی شما، مایع ضدعفونی کننده یا لایه بردار تولیدی شما یا هر محصول دیگری را راحت به دست مشتری برساند.

چون در این صورت این مقاله برای شما نوشته شده است این مقاله با هدف آشنایی بیشتر شما با محصولی تحت عنوان پمپ غلیظ پاش و بر اساس اطلاعاتی که از یکی از شرکت های تولید کننده داخلی این محصول به دست آمده نوشته شده است برعکس بسیاری از محصولات، در این محصول تولید داخل بودن یک مزیت بزرگ است در این مورد نیز صحبت خواهیم کرد.

پمپ غلیظ پاش چیست؟

پمپ غلیظ پاش به‌طور عمده برای محصولات آرایشی و بهداشتی استفاده می‌شود البته ممکن از واژه پمپ اسپری غلیظ پاش هم در بازار استفاده شود، در واقع این پمپ‌ها، ظرفی هستند که به شما کمک می‌کنند با سهولت و با رعایت بهداشت از صابون مایع یا هر مایع غلیظ دیگری استفاده کنید. این پمپ‌ها صابون را با استفاده از عملکرد مکانیکی ذخیره و توزیع می‌کنند. در اسپری‌های غلیظ پاش معمولاً از یک پمپ و بطری برای ذخیره صابون و یا سایر محصولات استفاده می‌شود البته این پمپ به نازلی متصل است که بر روی دهانه بطری نصب گردیده.

انواع پمپ غلیظ پاش

این پمپ ها انواع مختلفی دارند و در طرح های مختلف ارائه می شوند اما نکته مهم در انتخاب پمپ غلیظ پاش تاثیر آن در برندسازی شماست. برای مثال اگر شما هر روز که به مغازه برای خرید مایع دستشویی گلرنگ می روید با یک طرح جدید روبرو شوید احتمال اینکه مشتری گلرنگ باقی بمانید بسیار کم خواهد شد در واقع ظاهر و کیفیت پمپ غلیظ پاش در محصولات آرایشی و بهداشتی بخشی از هویت بصری محصول است.

در انتخاب خود باید رنگ، جنس و طرح مناسب برند خود را انتخاب نمایید، پیشنهاد شرکت سپیدار پمپ یک تولید کننده عمده و داخلی پمپ غلیظ پاش مشاوره و هماهنگی بخش طراحی شرکت و طراح هویت بصری محصول شما بود.

برندسازی با غلیظ پاش

در مصاحبه ای که با شرکت سپیدار پمپ انجام شد مهندس اسحاقی معتقد بودند باید قبل از انتخاب پمپ بین طراحان و مشاورین کسب و کار شرکت سپیدار پمپ و همتایان آن ها در شرکت هدف یک جلسه برگزار شود تا طرح مناسب برند انتخاب شود به عقیده ایشان حسی که پمپ غلیظ پاش طلایی منتقل می کند با پمپ کلاسیک برابر نیست و در عین حال پمپ طلایی برای همه کسب و کارها مناسب نیست.

غلیظ پاش

چرا پمپ غلیظ پاش داخلی بخریم؟

به دلایل گفته شده زیر شما باید پمپ داخلی خریداری نمایید:

پاسخگویی مستقیم تولید کننده: اگر شما پمپ خود را از یک شرکت تولید کننده عمده پمپ غلیظ پاش داخلی مانند سپیدار پمپ خریداری نمایید شرکت هر لحظه پاسخگوی شما خواهد بود اما شما دسترسی به یک شرکت تولید کننده چینی نخواهید داشت و در مقابل با یک شرکت واردکننده طرف هستید که شاید هیچ آشنایی نیز با محصولی که به شما فروخته ندارد!

تولید مستمر: همانطور که بیان شد تجربه مصرف کننده بزرگترین دارایی تولید کننده است شما نمی توانید هر روز طرح و رنگ محصول خود را تغییر دهید حس آشنایی و راحتی با محصول به راحتی به دست نمی آید که به آن چوب حراج بزنید اگر امروز محصول شما آبی رنگ و روز دیگر قرمز باشد اگر امروز محصول شما پلاستیکی و فردا فلزی باشد اولین حسی که به مشتری منتقل می شود بی ثباتی و عدم کیفیت محصول شما خواهد بود.

در انتخاب محصول خارجی با توجه به مخاطرات صادرات و واردات و مسائلی همچون تحریم ها که هر روز شرایط آن ها تغییر می کند، شما با خطر موجود نبودن محصول انتخابی خود روبرو هستید اگر طرح و رنگ انتخابی شما که به بخشی از پرفورمنس محصول شما تبدیل شده از امروز توسط وارد کننده تامین شود شما یک مشکل بزرگ در بیزینس خود خواهید داشت!

در انتخاب یک تولیدکننده داخلی این مشکل حل می شود شما طرح و رنگ انتخابی خود را برای تولید درخواست میدهید و شرکت در سریعترین زمان ممکن و با بالاترین کیفیت تعداد مورد انتظار شما را تولید خواهد کرد بدون وابستگی به صنعت واردات و صادرات!

 

کیفیت محصول: برعکس بسیاری از محصولات در تولید پمپ های غلیظ پاش بهترین دستگاه ها و علم روز و همین طور مواد اولیه با کیفیت در ایران موجود است و با کیفیت ترین و معتبرترین شرکت های تولید کننده لوازم آرایشی و بهداشتی مانند شرکت گلرنگ از پمپ های غلیظ پاش ایرانی در محصولات خود استفاده می کنند.

تنوع محصول: در استفاده از محصول داخلی شما با تنوع محصول روبرو هستید برای مثال با مراجعه به صفحه محصول شرکت سپیدار پمپ بیش از ۹ طرح مختلف برای پمپ های غلیظ پاش مشاهده می کنید از پمپ غلیظ پاش طلایی تا پمپ های کلاسیک

کارایی پمپ غلیظ پاش: در مبحث کارایی این پمپ ها ماده ای که میخواهید پمپ شود پمپ مناسب شما را مشخص می کنند البته ظاهر هم ممکن است برای شما مهم باشد توصیه می کنیم برای خرید پمپ غلیظ پاش و آگاهی از قیمت پمپ های غلیظ پاش مختلف می توانید با بخش فروش تماس حاصل نمایید و از راهنمای های مشاوران هر محصول استفاده کنید.

قیمت غلیظ پاش

هزینه ها در یک کسب و کار امری بسیار مهم است شاید باید به این عنوان در بخش علت خرید پمپ غلیظ پاش می پرداختیم اما اهمیت این موضوع موجب ایجاد پاراگرافی مجزا شد، حتما در انتخاب پمپ ها قیمت را البته بعد از کیفیت در نظر داشته باشید چون تعداد استفاده شما از پمپ ها به اندازه محصول شماست! در تعداد بسیار بالا و در هنگام تولید انبوه هزینه پمپ غلیظ پاش عدد قابل قبولی خواهد بود و استفاده از محصول خارجی و هزینه های گمرگ و واردات دلاری میتواند هزینه را به شدت افزایش دهد مگر اینکه از کیفیت کم شده باشد

برقرار و پر سود باشی تولید کننده عزیز

منبع

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.