پویش با هم برای ایران در تلاش است تا با همبستگی برندهای کسب ‌وکار اینترنتی و فضای دیجیتال، بخشی از مشکلات امروز مردم ایران را برطرف نماید.

با توجه به شرایط پیش آمده در طی ۵۰ روز گذشته و اختلال‌های شدید اینترنت، بسیاری از کسب‌وکارهای فضای دیجیتال در ایران به سمت تعطیلی، کاهش میزان درآمد و مشکلاتی بسیار سوق داده شده‌اند. در این شرایط تلخ و روزهای سخت کشورمان، قرار داشتن در کنار یکدیگر و همراهی با هم اهمیت بسیاری دارد.  از همین رو بخشی از جامعه کسب‌وکارهای اینترنتی ضمن اظهار تأسف، مراتب همدردی خود را با مردم عزیز ایران اعلام داشته و تلاش کرده‌اند تا با کمکی هرچند ناچیز، تمامی تلاش خود را برای برطرف کردن مشکلات امروزه مردممان داشته باشند.

امروز نیز با وجود تلخی‌های بسیار که بر ایران عزیزمان سایه افکنده است، نیاز به گذر از شرایط با همدلی و حضور در کنار یکدیگر را داریم تا بتوانیم به خوبی این شرایط را مدیریت و راهبری کنیم. از همین رو برند ژاکت با همراهی جمعی از برندها و کسب‌وکارهای اینترنتی تصمیم به برگزاری پویشی با نام “با هم برای ایران” گرفته است که از تاریخ یازدهم آبان در دسترس مردم عزیزمان قرار گرفته است.

پویش با هم برای ایران، قدمی است که حضور ما به عنوان همراه شما مردم ایران را نشان می‌دهد. ما در این پویش به دنبال آن هستیم تا با کاهشی بر روی میزان هزینه‌های هر کسب‌وکار، خسارات وارد شده به بسیاری از کسب‌وکارهای داخلی را جبران نموده و به این ترتیب کمک کنیم تا گذر از این شرایط راحت‌تر شود.

کمتر کسی است که نداند در این روزها مشکلات عدیده‌ای برای بسیاری از کسب‌وکارها ایجاد شده است. از آنجایی که براساس شرایط پیش آمده در داخل کشور، بسیاری از استارتاپ‌ها و شرکت‌های در حال فعالیت، به سمت کاهش درآمد و مشکلات مالی و حتی تعطیلی کشانده شده‌اند، ما در راستای مسئولیت اجتماعی‌مان و برای حمایت از کاربران و کسب‌وکارهای فضای دیجیتال و همچنین به منظور ایفای نقش خود در این غم و کاهش مشکلات به وجود آمده برای کسب‌وکارهای اینترنتی، خدمات یا محصولات خود را با تخفیف‌های ویژه در پویش با هم برای مردم ایران از طریق لینک foriran.info عرضه‌ نموده‌ایم.

تا به امروز برندهای بسیاری در راستای حمایت از مردم ایران و کسب‌وکارهای اینترنتی تضعیف شده در شرایط کنونی با ما همراه شده‌اند. در کنار برند ژاکت، برندهایی از جمله: لیموهاست، سون‌لرن، mydmc، فرازاس‌ام‌اس، ای‌سمینار، تسمینو، الوکانتنت، هاست‌ایران، ترنسیس، ویرگول، رپورتاژادز و ده‌ها کسب و کار اینترنتی دیگر نیز تا به امروز همراه پویش با هم برای ایران شده‌اند. همراهی ارزشمندی که امید است بتواند بخشی از مشکلات به وجود آمده برای تمامی کسب‌وکارها را در فضای اینترنتی و دیجیتال برطرف نماید.

پویش با هم برای ایران | همبستگی کسب‌وکارهای اینترنتی برای حمایت از کاربران و استارت‌آپ‌های فضای دیجیتال ایران

اگر شما نیز به عنوان بخشی از کسب‌وکارهای اینترنتی و فعال در فضای دیجیتال ایران قصد پیوستن به ما را دارید، بسیار مایل هستیم تا همدلی خود را با شما نیز تقسیم نماییم و از همراهی شما نیز بهره‌مند شویم. به طور قطع، حضور هر یک برند بیشتر در پویش با هم برای مردم ایران، می‌تواند موجب کاهش بخشی دیگر از مشکلات مردم شود و دلگرمی بیشتری را برای مردم آسیب دیده به ارمغان آورد. از همین رو، از تمامی برندهای دارای شرایط، برای همراهی در پویش با هم برای مردم ایران، دعوت می‌شود تا آمادگی خود را برای همراهی در پویش با هم برای مردم ایران به ما اعلام دارند و در کنار ما حضور پیدا کنند.

امید است پویش با هم برای ایران، به وسیله همراهی شما کسب‌وکارهای اینترنتی و فضای دیجیتالی ایران، بتواند بخشی از مشکلات به وجود آمده برای شرایط کنونی کشور را به خوبی حل نماید. مشکلاتی که امید است به زودی برطرف شده و شرایطی آرام و مناسب برای فضای داخلی کشور بتواند بهبود رشد و پیشرفت تمامی برندهای دیجیتال را به دنبال داشته باشد.

خروج از نسخه موبایل