تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۸
کد خبر : 49183

هشدار سطح زرد هواشناسی کردستان

هشدار سطح زرد هواشناسی کردستان

هشدار سطح زرد هواشناسی کردستان ایسنا/کردستان کارشناس هواشناسی کردستان اعلام کرد که در ساعات بعدازظهر و اوایل شب امکان رگبار باران وجود دارد و همچنین با توجه به وزش شدید باد کیفیت هوای استان در روزهای ..

هشدار سطح زرد هواشناسی کردستان

هشدار سطح زرد هواشناسی کردستان

ایسنا/کردستان کارشناس هواشناسی کردستان اعلام کرد که در ساعات بعدازظهر و اوایل شب امکان رگبار باران وجود دارد و همچنین با توجه به وزش شدید باد کیفیت هوای استان در روزهای آینده کاهش می‌یابد.

نشمیل احمدیانی در گفت و گو با ایسنا با اشاره به آخرین بررسی نقشه ها و خروجی مدل های جوی اظهار کرد که کماکان از امروز تا آخر هفته در ساعات بعدازظهر و اوایل شب امکان رخداد بارش‌های رگباری و موقت بهاره همراه با رعدوبرق و امکان بارش تگرگ فراهم است.

وی افزود که این شرایط در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه محتمل تر است و در روز چهارشنبه امکان آبگرفتگی موقت در نیمه جنوبی و شرقی استان دور از انتظار نیست.

کارشناس هواشناسی کردستان با اشاره به صدور هشدار سطح زرد تصریح کرد که وزش باد در بعدازظهر امروز و فردا شدید و قابل ملاحظه پیش بینی می شود که سبب خیزش گردوخاک در بعضی از ساعت و کاهش کیفیت هوا در پاره ای از نقاط استان بویژه در نواحی شمال و شرقی استان می‌شود.

وی در پایان یادآور شد که دمای هوا در روزهای آتی با تغییرات محسوس همراه نخواهد بود.
انتهای پیام

منبع خبر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.