تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۹ فروردین ۱۴۰۰ - ۸:۳۸
کد خبر : 42772

هزینه ۲هزار میلیارد تومانی بیمه سلامت برای مبتلایان کرونا تا کنون

هزینه ۲هزار میلیارد تومانی بیمه سلامت برای مبتلایان کرونا تا کنون

مدیرعامل سازمان بیمه سلامت اعلام کرد هزینه ۲هزار میلیارد تومانی بیمه سلامت برای مبتلایان کرونا تا کنون مدیرعامل سازمان بیمه سلامت کشور گفت: سازمان بیمه سلامت ایران تا کنون ۲ هزار میلیارد تومان برای مق..

مدیرعامل سازمان بیمه سلامت اعلام کرد

هزینه ۲هزار میلیارد تومانی بیمه سلامت برای مبتلایان کرونا تا کنون

هزینه ۲هزار میلیارد تومانی بیمه سلامت برای مبتلایان کرونا تا کنون

مدیرعامل سازمان بیمه سلامت کشور گفت: سازمان بیمه سلامت ایران تا کنون ۲ هزار میلیارد تومان برای مقابله با کرونا هزینه کرده است.

به گزارش ایسنا و بنابر اعلام پایگاه خبری سازمان بیمه سلامت، محمد مهدی ناصحی در آئین تکریم و معارفه مدیران کل بیمه سلامت استان کرمانشاه گفت: ایران در خیلی از موارد سلامت جزو کشورهای برتراست، کرمانشاه نیز با این پیشینه تاریخی همواره یکی از استان‌های پیشران در کشور بوده است.

وی تصریح کرد: با وجود شرایط کرونا در کشور بر خود لازم دانستیم برای تشکر از زحمات دکتر مظفری و معرفی دکتر قادری در استان حضور پیدا کنیم.

ناصحی اظهارکرد: نظام سلامت با گستردگی که دارد یک پوشش ۴۲ میلیون نفری را در پنج صندوق بیمه‌ای فراهم کرده است.

مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران، با اشاره به شرایط ناشی از حاکم شدن کرونا بر نظام سلامت کشور بیان داشت: تا کنون۲ هزار میلیارد تومان برای کرونا هزینه کرده‌ایم.

وی تصریح کرد: برای تحقق این امر منابع مازادی نگرفته‌ایم و صرفا با صرفه‌جویی و مدیریت منابع این مهم را پوشش داده‌ایم.

ناصحی ادامه داد: نسخه الکترونیک که کرمانشاه هم وضعیت مناسبی در اجرای آن دارد در حال حاضر جزو اولویت‌های اصلی بیمه سلامت است.

وی افزود: تحقق این امر فواید بسیاری برای مدیریت منابع سلامت دارد. سیستم کنونی هزینه‌های غیر ضرور بر سلامت وارد آورده که باید ساماندهی شود.

ناصحی ضمن تقدیر از عملکرد دکتر مظفری مدیرکل سابق بیمه سلامت استان کرمانشاه اظهارکرد: دکتر قادری با تمام توان و با تعامل مناسب با سایر دستگاه‌ها برای بهبود شرایط گام بردارند.

مدیرعامل سازمان بیمه سلامت کشور، با اشاره به اینکه در حال حاضر کرونا فشار زیادی را به نظام سلامت کشور وارد کرده است، ابراز امیدواری کرد که با پوشش واکسن همگانی تا نیمه اول سال دیگر دغدغه آنچنانی در این خصوص نداشته باشیم.

انتهای پیام

منبع خبر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.