تاریخ انتشار: شنبه ۱۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۶
هر آنچه که در مورد کولرهای گازی ایستاده باید بدانید

با افزایش آهسته گرما و نزدیک شدن به روزهای تابستانی، اقامت در منطقه ای که نمی توانید احساس خنکی داشته باشید ، به خصوص در مناطق گرمسیری که هوای گرم یا گرم و مرطوب دارند ، می تواند ناراحت کننده باشد. علاوه بر تعریق بیش از حد و احساس چسبندگی، گرما می تواند بسیاری از

با افزایش آهسته گرما و نزدیک شدن به روزهای تابستانی، اقامت در منطقه ای که نمی توانید احساس خنکی داشته باشید ، به خصوص در مناطق گرمسیری که هوای گرم یا گرم و مرطوب دارند ، می تواند ناراحت کننده باشد. علاوه بر تعریق بیش از حد و احساس چسبندگی، گرما می تواند بسیاری از مشکلات سلامتی را به همراه داشته باشد که ممکن است بر شما و خانواده شما تأثیر بگذارد، مانند گرمازدگی، مشکلات پوستی و کم آبی. با در نظر گرفتن این موضوع، متخصصین تهویه مطبوع ، صاحبان خانه را تشویق می کنند تا سیستم تهویه مطبوع را خریداری کنند که به بهترین وجه مطابق با ترجیح آنها باشد. با این حال، زمانی که شما هیچ ایده ای در مورد واحدهای تهویه مطبوع ندارید، این کار می تواند کمی چالش برانگیز باشد.

یکی از کولر گازی های امیدوارکننده ای که باید به آن بسیار  توجه کنید، کولر گازی ایستاده است. آنها برای مشاغل مختلف عالی و برای استفاده خانگی نیز فوق العاده هستند. خوشبختانه، ما این مقاله را برای راهنمایی را نوشته ایم تا هر آنچه را که باید در مورد این مدل کولر گازی بدانید را به شما آموزش دهیم، بنابراین عجله کنید و در زیر بررسی کنید!

 

کولر گازی ایستاده چیست؟ 

کولر گازی ایستاده مانند کولر گازی اسپلیت عمل می کند. وجه تمایز اصلی این دو در این است که یونیت داخلی کولر گازی ایستاده بر روی زمین نصب می شوند.

اگر در برخی شرایط می توانید بنا به رایط روی چهارپایه نیز نصب کنید. حتی اگر با سلیقه شما مطابقت دارد، می توانید آن را در زیر پنجره نیز قرار دهید.

کولر گازی ایستاده چگونه کار می کنند؟ 

ممکن است تعجب کنید که کولر گازی ایستاده چگونه روی زمین کار می کند، اما در واقع مانند هر سیستم تهویه مطبوع دیگری عمل می کند.

کولر گازی ایستاده مشابه سایر کولر گازی های دو تکه دیگر طراحی شده است و عملکردی مشابه سیستم دیواری دارد .یعنی به جاب اینکه پنل داخلی روی دیوار نصب شود ، روش زمین قرار داده می شود و به نصبت شرایط قرارگیری ظاهر متفاوتی به خود می گیرد.

چه زمانی باید از کولر گازی ایستاده استفاده کنم؟ 

هنگامی که نصب پنل داخلی یک کولر گازی روی دیوار  غیرممکن است، معمولاً از پنل نصب شده روی زمین استفاده می شود. این اغلب به دلیل فضای محدود روی دیوارهای اتاق یا حتی به دلیل ساختار ساختمان است. در چند دهه اخیر، ساختمان  با پنجره های بزرگ و دیوارهای شیشه ای افزایش پیدا کرده اند، بنابراین استفاده از سیستم های ایستاده ترجیح داده می شود.

علاوه بر این، برخی از مناطق وجود دارد که دسترسی به دیوار دشوار است یا سقف ها خیلی زاویه دار هستند و فضای کمی برای نصب سیستم دیواری باقی می ماند آثار هنری زیادی مانند نقاشی و قاب عکس روی دیوار نصب شده است، در این صورت یک کولر گازی ایستاده بهترین راه حل خواهد بود زیرا بر ظاهر و دکوراسیون لطمه نخواهد زد.

هزینه کولر گازی ایستاده چقدر است؟ 

یکی از مواردی که باعث می‌شود کولر گازی ایستاده انتخاب سختی باشد این است که نسبتاً گرانتر از سایر انواع دیواری هستند. آنها جریان هوای با کیفیت عالی را ارائه می دهند و در خنک نگه داشتن اتاق شما بدون توجه به آب و هوای بیرون بسیار موثرتر  هستند.

نتیجه 

کولر گازی ایستاده به دلیل عملکرد رضایت بخشی که به صاحبان خانه و مشاغل ارائه می دهند، در حال حاضر فروششان در حال افزایش هست.پس اگر قصد خرید یک کولر گازی جدید را دارید و می خواهید بهترین عملکرد را داشته باشد، مطمئناً این مدل برای شما بهترین خواهد بود!

www.gree-iran.com

خروج از نسخه موبایل