تاریخ انتشار : پنجشنبه ۵ آبان ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۵
کد خبر : 586748

هدفون LinkBuds S Earth Blue سونی ، واقعا از بطری‌های آب ساخته شده است!

هدفون LinkBuds S Earth Blue سونی ، واقعا از بطری‌های آب ساخته شده است!

هدفون LinkBuds S Earth Blue سونی ، واقعا از بطری‌های آب ساخته شده است! هدفون توگوشی LinkBuds S Earth Blue سونی که از بطری‌های بازیافتی آب ساخته شده، معرفی و به رنگ‌های قبلی لینک بادز اس اضافه شد. سونی از یک گجت صوتی جدید، به نام LinkBuds S Earth Blue رونمایی کرد؛ یک هدفون وایرلس

هدفون LinkBuds S Earth Blue سونی ، واقعا از بطری‌های آب ساخته شده است!

هدفون توگوشی LinkBuds S Earth Blue سونی که از بطری‌های بازیافتی آب ساخته شده، معرفی و به رنگ‌های قبلی لینک بادز اس اضافه شد.

سونی از یک گجت صوتی جدید، به نام LinkBuds S Earth Blue رونمایی کرد؛ یک هدفون وایرلس با قابلیت اتصال دو دستگاهی و حذف نویز فعال!

رنگ آبی و طرح سنگ مرمری این گجت، متناسب با ساختارش است. سونی در مسیر تحقق برنامه زیست محیطی خود (Road to Zero)، بدنه و کیس این هدفون را از بطری‌های بازیافتی ساخته است. هدف نهایی کمپانی این است که تا سال 2050، اثرات منفی زیست محیطی خود را به صفر برساند. برنامه میان مدت سونی اما، موسوم به مدیریت سبز 2025، از سال 2021 شروع شده و تا سال 2025 ادامه خواهد داشت.

لینک بادز اس ارث بلو، طراحی توگوشی دارد و به خوبی درون گوش می‌نشیند. علاوه بر حذف نویز فعال (ANC)، از قابلیت کنترل نویز محیطی و عایق کردن صدا هم برخوردار است. همچنین باید به وجود یک میکروفون داخلی، قابلیت Dolby Atmos و صدای محیطی 360 درجه اشاره کنیم. پشتیبانی آن از بلوتوث 5.2 نیز، کیفیت صدای بهتر و پوشش وسیع‌تری را به ارمغان می‌آورد.

بیشتر بخوانید: سونی LinkBuds S به عنوان کوچکترین و سبک ترین ایرباد بیسیم جهان رونمایی شد

مدت شارژدهی هدفون در هر بار استفاده، 6 ساعت است؛ اما کیس شارژ، 14 ساعت دیگر به این زمان اضافه می‌کند. برای شارژ شدن کامل باتری، باید 2 ساعت منتظر بمانید؛ ولی با شارژ سریع از درگاه USB-C، می‌توانید انرژی لازم برای 1 ساعت پلی‌بک را فقط در 5 دقیقه تامین کنید.

این گجت از گوگل اسیستنت، آمازون الکسا و سیری هم پشتیبانی می‌کند تا دست کاربران برای انتخاب دستیار مجازی، باز باشد. درون جعبه آن، 4 سرگوشی با سایزهای مختلف (خیلی کوچک، کوچک، متوسط، خیلی بزرگ) نیز وجود دارد.

قیمت هدفون LinkBuds S Earth Blue سونی

فروش این محصول در ماه جاری (اکتبر) توسط سونی، آمازون و خرده‌فروشی‌های معتبر، با قیمت 200 دلار آغاز می‌شود.

هدفون LinkBuds S Earth Blue سونی

البته یک مدل دیگر به نام LinkBuds UC هم معرفی شده که با Microsoft Teams سازگار است و برچسب قیمت 250 دلاری دارد.

مقاله اصلی

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.