تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۵
کد خبر : 59602

نیسان آریا معرفی شد؛ شاسی بلند با وقار ژاپنی+عکس

نیسان آریا معرفی شد؛ شاسی بلند با وقار ژاپنی+عکس

نیسان آریا معرفی شد؛ شاسی بلند با وقار ژاپنی+عکساتومبیل شاسی بلند نیسان آریا ۲۰۲۲ در نمایشگاه دبی اکسپو ۲۰۲۰ رونمایی شد. مهم‌ترین ویژگی Nissan Ariya 2022 پیشرانه الکتریکی با چهار توان است.
برگزاری نما..

اتومبیل شاسی بلند نیسان آریا 2022نیسان آریا معرفی شد؛ شاسی بلند با وقار ژاپنی+عکس

اتومبیل شاسی بلند نیسان آریا ۲۰۲۲ در نمایشگاه دبی اکسپو ۲۰۲۰ رونمایی شد. مهم‌ترین ویژگی Nissan Ariya 2022 پیشرانه الکتریکی با چهار توان است.

برگزاری نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۰ دبی از نزدیک به سه هفته پیش استارت خورده و همچنان نیز ادامه دارد. معتبرترین شرکت‌های دنیا به منظور به نمایش گذاشتن دستاوردهای جدید خود که می‌توانند باعث حل مشکلات کره زمین بشوند در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۲ حضور یافته‌اند. یکی از برندهای شرکت کننده در این نمایشگاه نیسان است که به منظور رونمایی از نیسان آریا ۲۰۲۲ در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۲ حضور پیدا کرده است.

بررسی نیسان آریا ۲۰۲۲ از نظر مشخصات فنی

نیسان آریا

نیسان که به عنوان اسپانسر بخش عمده‌ای هزینه‌های مورد نیاز این نمایشگاه را تأمین می‌کند تا پیش از این عنوان کرده بود که جدیدترین محصولات خود را به نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۲ خواهد آورد. قطعا یکی از بهترین دستاوردهایی که می‌تواند آینده بشر را با تحولات زیادی همراه کند اتومبیل برقی است.

اتومبیل شاسی بلند نیسان آریا 2022
اتومبیل شاسی بلند نیسان آریا 2022

کمپانی نیسان یکی از جدیدترین محصولات خود یعنی کراس اوور نیسان آریا را که به یک پیشرانه الکتریکی مجهز شده است برای رونمایی به نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۲ آورده است. این کراس اوور ژاپنی از یک موتور با چهار توان بهره می‌برد که می‌تواند به ترتیب ۲۱۵، ۲۳۹، ۳۵ و ۳۳۸ اسب بخار قدرت را با تکیه بر باتری خود تولید کند.

منبع گجت نیوز

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.