در نمایش رادیویی «مسافر»٬ نگاهی نو به کارکردهای راهبردی مساجد و امامان محله انداخته شده است. به گزارش سایت خبری کافه دانش٬ نمایش کوتاه «مسافر» نگاهی نو به کارکردهای مسجد و امامان محله دارد و این نمایش رادیویی که به همت قرارگاه مسجد صدا و سیما و به تهیه‌کنندگی حمیدرضا مظفری ساخته شده و درحال …

در نمایش رادیویی «مسافر»٬ نگاهی نو به کارکردهای راهبردی مساجد و امامان محله انداخته شده است.

به گزارش سایت خبری کافه دانش٬ نمایش کوتاه «مسافر» نگاهی نو به کارکردهای مسجد و امامان محله دارد و این نمایش رادیویی که به همت قرارگاه مسجد صدا و سیما و به تهیه‌کنندگی حمیدرضا مظفری ساخته شده و درحال پخش است، در نظر دارد تا کاربردهای دیگر مسجد و امام محله را به مخاطب گوشزد کند.

حمیدرضا مظفری، تهیه کننده این نمایش رادیویی در گفت‌و‌گو با ایکنا، اظهار کرد: هدف ما از ساخت این مجموعه نمایشی، تبیین جایگاه مسجد و امامان محله در زندگی اجتماعی، فرهنگی، سیاسی و فردی و هم‌محله‌ای‌های مسجد است.

وی با بیان اینکه انزوای مساجد در عصر حاضر حاصل عدم شناخت و فراموشی مردم و مسئولان از کارکردهای آن است، گفت: زمانی که به مساجد صدر اسلام می‌نگریم، مشاهده می‌کنیم که مسجد مأمن و پناهگاه مردم در هر زمینه‌ای است و در مسجد علاوه بر نماز و عبادت، به حل و فصل مشکلات و رسیدگی به امور مردم در هر زمینه‌ای می‌پرداختند.

مظفری ادامه داد: جامعه ایمانی ما باید به سمت و سویی حرکت کند که در هر زمینه‌ای به مسجد احساس نیاز کرده و این مکان مقدس را محل رجوع برای انجام کارهای روزمره خود بداند.

وی در ادامه سخنان خود تصریح کرد: نمایش مسافر که در ۶٠ قسمت تهیه شده و احتمال دارد تعداد آن به بیش از ۶٠ قسمت نیز برسد، از روز پنجم تیرماه به روی آنتن رفته و هر روز از ساعت‌ ۸:۱۰ تا ۱۱:۱۰ صبح پخش می‌شود.

مظفری در پایان با بیان اینکه نویسندگی این نمایش بر عهده اکبر خورد چشم بوده است، اظهار کرد: در این نمایش رادیویی، میرطاهر مظلومی، مجتبی ابراهیمی، شیرین سپهراد و بهادر ابراهیمی به ایفای نقش می‌پردازند.

انتشار خبر: مهدی حسنی

خروج از نسخه موبایل