تاریخ انتشار : چهارشنبه ۶ مهر ۱۴۰۱ - ۳:۴۶
کد خبر : 585915

نکبند بلوتوثی شیائومی با شارژدهی ۲۰ ساعته معرفی شد

نکبند بلوتوثی شیائومی با شارژدهی ۲۰ ساعته معرفی شد

نکبند بلوتوثی شیائومی با شارژدهی ۲۰ ساعته معرفی شد شیائومی از یک نکبند بلوتوثی جدید رونمایی کرد که از فناوری‌های صوتی باکیفیت، سیستم لغو نویز و شارژدهی ۲۰ ساعته برخوردار است و قیمت ۶۰ دلاری دارد. شیائومی از یک نکبند بلوتوثی جدید رونمایی کرد که شارژدهی ۲۰ ساعته دارد. این محصول از طریق یک کمپین

نکبند بلوتوثی شیائومی با شارژدهی ۲۰ ساعته معرفی شد

شیائومی از یک نکبند بلوتوثی جدید رونمایی کرد که از فناوری‌های صوتی باکیفیت، سیستم لغو نویز و شارژدهی ۲۰ ساعته برخوردار است و قیمت ۶۰ دلاری دارد.

شیائومی از یک نکبند بلوتوثی جدید رونمایی کرد که شارژدهی ۲۰ ساعته دارد. این محصول از طریق یک کمپین تأمین مالی جمعی، با قیمت حدود ۶۰ دلار عرضه می‌شود. این هدفون بی‌سیم دور گردنی که از فناوری لغو نویز هم پشتیبانی می‌کند، طراحی بسیار زیبایی دارد و در مواقعی که نیازی به استفاده از آن نیست، می‌توانید به عنوان یک گردنبند از آن استفاده کنید. روی این دیوایس پنج کنترل لمسی تعبیه شده و گوشی‌های آن به صورت مغناطیسی به یکدیگر متصل می‌شوند. علاوه بر این قادر به لغو نویز تا ۴۳ دسی‌بل است.

این هدست از گواهی ضد آب IPX5 برخوردار است و به فناوری شیشه‌ای 2.5D مجهز است. مکالمات کاربر را هم می‌تواند با استفاده از یک سیستم شش میکروفونه شفاف و بدون نویز کند. سیستم صوتی باکیفیت نکبند Xiaomi از یک واحد کویل متحرک بزرگ ۱۳.۴ میلی‌متری، دکودینگ فوق شفاف HHDC 4.0 و تیونینگ حرفه‌ای HRTF بهره می‌برد. علاوه بر این از مکانیزم دکودینگ صوتی کم تأخیر LLAC نیز پشتیبانی می‌کند.

هدفون دور گردنی شیائومی می‌تواند به سرعت شارژ شود و تنها با ۱۰ دقیقه شارژ، ۷ ساعت عمر باتری داشته باشد. کابل شارژ هم در داخل خود یقه دستگاه است.

مقاله اصلی

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.