تاریخ انتشار : شنبه ۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۲
کد خبر : 590113

نکات و قوانین فنگشویی در چیدمان مبل

نکات و قوانین فنگشویی در چیدمان مبل

  افراد زیادی علاقه دارند که مبلمان خود را با قوانین فنگ‌شویی بچینند. قوانین فنگ‌شویی باید با توجه به انتخاب مبلمان مناسب انجام شود. با توجه به قوانین فنگشویی نمی‌توان مبل را به هر شکلی در مکان‌های مختلف چیدمان کرد. اصولی که در این قوانین وجود دارد باعث چیدمان بهترین مبلمان و تاثیر مثبت آن

 

افراد زیادی علاقه دارند که مبلمان خود را با قوانین فنگ‌شویی بچینند. قوانین فنگ‌شویی باید با توجه به انتخاب مبلمان مناسب انجام شود. با توجه به قوانین فنگشویی نمی‌توان مبل را به هر شکلی در مکان‌های مختلف چیدمان کرد. اصولی که در این قوانین وجود دارد باعث چیدمان بهترین مبلمان و تاثیر مثبت آن در زندگی روزمره شما خواهد شد. طبق قوانین رایج فنگ‌شویی باید مبلمان به صورت منظم و کاملا اصولی چیده شود.

به جرئت میشه گفت مبلمان یکی از جذاب ترین و محبوب ترین لوازم دکوراسیون داخلی هستش! انواع مدل ها و طرح ها و رنگ های مختلف این محصول باعث شده که مبل هیچ دو خونه ای شبیه هم نباشه. از طرفی تقریبا میشه گفت که دیگه خونه ای نیست که داخلش مبلمان وجود نداشته باشه؛ اما آیا هر مبلی برای هر خونه ای مناسب هست و میشه ازش استفاده کرد؟

قانون فنگشویی

یکی از اصلی‌ترین قوانین فنگ‌شویی که برای چیدمان مبل باید رعایت شود عدم قرار دادن مبلمان در وسط اتاق است. طبق این قانون باید مبلمان به صورتی چیده شود که حس آرامش را در خانه افزایش یابد. یکی از قوانین رایج دیگر فنگ‌شویی می‌گوید که مبلمان را نباید پشت درب ورودی قرار داد. به طور کلی باید مبلمان اصلی همانند میزهای اداری مشرف به درب ورودی قرار گیرد. این کار باعث می‌شود موقعیت قدرت یا موقعیت فرمان در منزل شما ایجاد شود. اگر نتوانستید مکانی مشرف به درب ورودی پیدا کنید، می‌توانید از آیینه کمک گرفته و آن را روبروی دیوار قرار دهید. این کار باعث می‌شود که هر فرد با ورود به منزل شما مبلمان شما را مشاهده نماید.

تاثیر پنجره برای چیدمان مبل

یکی دیگر از قوانین فنگ‌شویی می‌گوید که پنجره‌ها هم مانند درب ورودی موقعیت قدرت یک منزل محسوب می‌شوند. از آن جایی که پنجره محلی برای رفت‌وآمد انرژی در منزل شماست نباید مبلمان را در مقابل پنجره بگذارید. اگر بخواهید انرژی همواره در منزل شما جریان داشته باشد نباید مبلمان روبروی پنجره قرار گیرد. مبلمان شما به هیچ عنوان هم نباید در مقابل نقطه کانونی خانه قرار گیرد. شما می‌توانید مبلمان خود را روبروی شومینه یا تلویزیون منزل خود بچینید.

چگونه مبلمان خود را بچینید؟

قانون فنگ‌شویی می‌گوید که گوشه‌های منزل نقاط سمی آن محسوب می‌شوند. در این قانون نقاط سمی دارای انرژی منفی بسیار زیادی هستند. مبلمان باید در اتاق نشیمن زاویه نداشته باشند. زاویه‌دار چیدن مبلمان در اتاق نشیمن باعث عدم آرامش شما در منزل خواهد شد. تا جایی که می‌توانید باید از جمع شدن هرگونه انرژی منفی در اتاق نشیمن خود جلوگیری نمایید. اگر می‌خواهید مبلمان خود را در اتاق نشیمن بچینید سعی کنید از حالت زاویه‌دار جلوگیری کرده و مبلمان را به صورت خطی بچینید.

اکثر افراد علاقه به چیدمان مبلمان در اتاق نشیمن با طرح ال دارند. اما قانون فنگ‌شویی می‌گوید این قانون با این حالت چیدمان موافق نیست. طبق این قانون باید در زوایای مختلف از یک گلدان گل برای انرژی مثبت استفاده کرد.

اصول فنگ‌شویی در هماهنگی فضا

طبق اصول فنگ‌شویی مبلمان باید به صورتی چیده شود که با اشیای موجود در منزل هماهنگی داشته باشد. این هماهنگی اهمیت بسیار زیادی برای ایجاد انرژی مثبت در منزل دارد. یک قدم مهم برای چیدمان مبلمان بر اساس قوانین فنگ‌شویی حذف وسایل غیرضروری از محیط منزل شما است. باید تا حد امکان از شروع شدن منزل خود جلوگیری کرده و فضای درهم ریخته را از بین ببرید. زمانی انرژی مثبت در منزل شما ایجاد می‌شود که هیچگونه درهم‌ریختگی در آن وجود نداشته باشد.

مسیر بدون مانع برای انرژی بیشتر

طبق قوانین فنگ‌شویی مبلمان باید به صورتی چیده شوند که مسیرهای منتهی به درگاه‌ها با مبلمان مسدود نشوند. پس از چیده شدن مبلمان باید مسیر مناسب برای رفت‌وآمد وجود داشته باشد. یکی دیگر از نکات مهم برای چیدمان مبلمان عدم چسباندن مبلمان به دیوار است. باید بین دیوار و مبلمان چند سانتیمتر فاصله ایجاد شود. این باعث می‌شود که انرژی در منزل شما جریان داشته باشد و انرژی منفی در منزل شما ساکن نشود. سعی کنید از وجود وسایل غیر‌ضروری در اطراف مبلمان خود جلوگیری کرده و فضای بازی در اطراف آنها ایجاد نمایید.

جذب عشق

برای جذب عشق می‌توانید یکی از روش‌های اصولی را برای چیدمان مبل در منزل خود انتخاب نمایید. اگر مبلمان را دایره‌ای شکل بچینید، می‌توانید به برقراری ارتباط دوستانه بین افراد خانه کمک کنید. باید از قرار دادن دو صندلی جلوی یکدیگر جلوگیری کنید این کار باعث می‌شود که میان دو نفر بحث ایجاد شود. بر اساس اصول فنگ‌شویی باید مبل‌ها با فاصله‌های نزدیک به یکدیگر برای افزایش روابط عاطفی خانوادگی چیده شوند.

جذب ثروت با قوانین فنگشویی

علاوه بر این که برای چیدمان مبلمان باید از قوانین فنگ‌شویی کمک بگیرید، می‌توانید با رنگ مناسب به جذب ثروت در منزل خود کمک کنید. رنگ مبلمان نقش بسیار مهمی برای ایجاد انرژی مثبت در منزل شما دارد. رنگ‌هایی که به جذب ثروت در منزل شما کمک کند شامل رنگ‌های طوسی روشن، زرد کم رنگ، آبی و… می‌شوند.

مشاوره برای قوانین فنگ‌شویی

قوانین فنگشویی تنوع بسیار زیادی دارند. شما می‌توانید با توجه به این قوانین هر یک از فعالیتهای روزانه خود را در منزل انجام دهید. برای چیدمان مبلمان نیز باید از اصول و قواعدی پیروی کنید تا همواره انرژی مثبت در زندگی شما جریان پیدا کند. اگر برای دانستن اطلاعات درباره فنگ‌شویی به مشاوره نیاز دارید می‌توانید با کارشناسانی که در این زمینه فعالیت دارند ارتباط برقرار کنید.

پس از دریافت مشاوره می‌توانید به راحتی اصول و قواعد را یاد گرفته و مبلمان را در منزل خود با رعایت نکات مهم بچینید. اگر چیدمان مبلمان شما بر اساس قوانین فنگ‌شویی در منزل انجام شود نه تنها به افزایش انرژی مثبت کمک می‌کنید، بلکه می‌توانید به جذب ثروت و عشق نیز بپردازید.

فروشگاه مبلمان سوفاداتیس مجموعه ای مناسب برای خرید مبل

علاوه بر اینکه چیدمان مبلمان در منزل شما باید با رعایت قوانین فنگ‌شویی باشد خرید مبلمان نیز باید با همین اصول و قواعد انجام گیرد. در صورتی که می‌خواهید خرید بهتری داشته باشید می‌توانید از طریق فروشگاه های معتبری همچون آف دکور، سوفا داتیس، ایران میز و ….  نسبت به خرید اقدام کرده و رضایت کافی از خرید داشته باشید. این فروشگاه ها به شما امکان خرید بهترین مبلمان ها از جمله مبل راحتی، مبل سلطنتی، مبل کلاسیک، مبل ریلکسی، مبل مدرن و …. میدهند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.