تاریخ انتشار : شنبه ۲۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۸
کد خبر : 67392

نکات بسیار مهم خرید جک پارکینگی 

نکات بسیار مهم خرید جک پارکینگی 

اهمیت استفاده از جک پارکینگی در آسایش مردم قابل انکار نیست و امروزه بیشتر درب های  پارکینگ ساختمان مجهز به جک پارکینگی هستند. برای محصولاتی مانند جک پارکینگی بازار خاص وجود ندارد و مکانی به صورت بورس برای این محصول وجود ندارد. بهترین راه برای تهیه جک درب پارکینگ اینترنت است، شما می توانید با …

اهمیت استفاده از جک پارکینگی در آسایش مردم قابل انکار نیست و امروزه بیشتر درب های  پارکینگ ساختمان مجهز به جک پارکینگی هستند.

برای محصولاتی مانند جک پارکینگی بازار خاص وجود ندارد و مکانی به صورت بورس برای این محصول وجود ندارد. بهترین راه برای تهیه جک درب پارکینگ اینترنت است، شما می توانید با جستجو در گوگل یکی از بهترین فروشگاه های معتبر اینترنتی را برای خرید جک پارکینگی انتخاب کنید.

فروشگاه جک پارکینگی گذر کنترل با بیش از ۱۰ سال تجربه در زمینه، فروش و نصب انواع جک پارکینگی می تواند شما را برای بهترین خرید راهنمایی و مشاوره دهد. از مزایای خرید از فروشگاه گذر کنترل می توان به خرید ارزان و با اصالت  به همراه گارانتی معتبر اشاره کرد.

 

به چه نکاتی برای خرید جک پارکینگی باید توجه کرد؟

برای خرید این جک ها باید به نکاتی توجه کرد تا محصولی  را انتخاب کنید که مناسب شرایط درب پارکینگ شما باشد تا در آینده جک ها زودتر از عمرشان خراب نشود و باعث آزار و اذیت شما نشوند.

نکات بسیار مهم خرید جک پارکینگی

برای انتخاب جک پارکینگی،حتما باید وزن هر لنگه درب را به صورت حدودی بدانید زیرا جک های پارکینگی برای وزن های مختلف انتخاب شده اند،اگر این مورد رعایت نشود طول عمر جک کاهش میابد.توجه داشته باشید که میتوانید جک پارکینگی منزل خود را توسط آیفون تصویری که قابلیت این کار را داشته باشد باز کنید.برخی از مدل های آیفون تصویری شرکت سیماران این قابلیت را دارد.

عرض هر لنگه هم نکته بعدی است که باید در نظر گرفته شود.طول بازوی جک های پارکینگی معمولا ۴۰۰، ۵۰۰، ۶۰۰، ۷۰۰، میلیمتر هستند، هرچه عرض درب پارکینگ بیشتر باشد باید از جک با طول بازو بیشتر استفاده شود زیرا گشتاور بیشتری ایجاد میشود و نیروی جک ها برای بازو بسته کردن درب ها بیشتر میشود و در نتیجه طول عمر جک ها بیشتر میشود.

هر چقدر میزان تردد در ساختمانها زیاد باشد می بایست از جک پارکینگی بهتر و قوی تری استفاده نمود.ساختمانی با حداکثر ۲۰ یا ۳۰ واحد تردد خودرو  می تواند از درب های اتوماتیک الکترومکانیک استفاده نماید، اما برای مجتمع های مسکونی یا تجاری با تردد بسیار بالا سیستمهای هیدرولیکی پیشنهاد می شوند. در نوع انتخاب جک پارکینگی باید به موضوعات دیگری مثل عرض درب نیز باید توجه داشت که اگر بالاتر از حد استاندارد بود(دو متر) بود از جکهایی با عرض بندتر استفاده کرد.

برای درب هایی که تردد آنها در روز بالاتر است مانند مجتمع ها و پارکینگ های بزرگ از جک های پارکینگی هیدرولیک استفاده کنید زیرا تردد این جک ها نامحدود است و در اثر بازو بسته شدن مکرر داغ نمی کند و خراب نمیشود،البته قیمت این نوع جک ها بسیار گرانتر است.

نوع دیگر جک های پارکینگی الکترو مکانیک هستند که عمدتا از این جک ها برای تردد های متوسط حدود ۳۰ مرتبه در روز استفاده میشود، این جک پارکینگی در قدرت های مختلفی تولید میشود و کیفیت آنها نیز متفاوت است. برندهای ایرانی در زمینه جک پارکینگ بسیار خوب عمل کرده اند و محصولات خوبی را به بازار عرضه کرده اند، برندهایی مانند سیماران، یال، میلان، که خدمات پس از فروش مناسبی هم دارند.

قفل برقی جک پارکینگی

نکات بسیار مهم خرید جک پارکینگی

اکثر جک های پارکینگی بگونه ای طراحی شده اند که در هنگامی که درب بسته می شود، گیربکس آنها قفل می گردد و با فشار از بیرون درب باز نمی شود. ولی اگر دو نفر بصورت همزمان با فشار خیلی زیاد از بیرون به درب نیرو وارد کنند و یا خودرویی در هنگام سروته کردن در کوچه با درب پارکینگ شما برخورد کند این احتمال وجود دارد که شفت جک کج شود و بین درب باز شود. جهت جلوگیری از کج شدن شفت جک پارکینگی و همچنین بالابردن امنیت و جلوگیری از ورود افراد ناشناس به پارکینگ اکیداً توصیه می شود که بهمراه جک پارکینگی از قفل برقی استفاده شود.

حتما به  فروشگاه اینترنتی گذر کنترل با لینک ابتدای همین صفحه سر بزنید.

۰۲۱۷۷۳۳۰۹۴۶

۰۲۱۷۷۳۵۶۱۶۷

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.