تاریخ انتشار : یکشنبه ۶ تیر ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۸
کد خبر : 52271

نکاتی برای یک سفر امن به کیش در زمان کرونا

نکاتی برای یک سفر امن به کیش در زمان کرونا

فهرست۱ چگونه سفر امنی به کیش داشته باشیم؟۲ ۷کلید طلایی برای امنیت سفر به کیش در دوران کرونا!۳ تردد در کیش: فرصتی برای سلامتی یا تهدیدی از طرف کرونا!۴ سخن پایانی سفر به کیش در دوران کرونا، تجربه بی‌نظیری است. از یکسو زیبایی‌های طبیعی و از سویی مراعات نکات بهداشتی در چنین دورانی، این سفر …

سفر به کیش در دوران کرونا، تجربه بی‌نظیری است. از یکسو زیبایی‌های طبیعی و از سویی مراعات نکات بهداشتی در چنین دورانی، این سفر را خاص و استثنایی کرده است.

ترکیب زیبایی ساحل استوایی و نمای مدرن جزیره هر گردشگر خوش ذوقی را به خود جلب می‌کند. وجود امکانات رفاهی و گردشگری در سطح استانداردهای جهانی، تمایل توریست‌های خارجی را نیز به این نقطه جلب کرده است.

اما با شیوع پاندمی کرونا شکل و شیوه سفر از جمله به کیش دستخوش تغییرات زیادی شد. ملاحظات بهداشتی ویژه‌ای برای پیشگیری از شیوع این بیماری وضع شده که بسیاری از موارد مانند تردد و حمل و نقل را شامل می‌شود.

در این مطلب به بررسی نکاتی می‌پردازیم که با رعایت آنها می‌توان سفری امن به کیش داشت.

با ما در مطالعه این نوشتار همراه شوید.

چگونه سفر امنی به کیش داشته باشیم؟

کیش به‌لحاظ جاذبه‌های گردشگری فراوانی که در آن انتظار مسافران را می‌کشد، فوق‌العاده و بی‌نظیر است. چه برای آنها که نخستین بار چنین سفری را تجربه می‌کنند و چه افرادی که خاطرات شیرین سفرهای قبل به این جزیره مرجانی آنها را بار دیگر به این مکان کشانده است.

از تصمیم به سفر تا بازگشت به منزل، نکات فراوانی وجود دارد که مراعات آنها سفر را شیرین، آسان و امن می‌کند.

وسیله‌ای که با آن به سفر می‌رویم، محل اسکان، غذاهایی که در مدت سفر سرو می‌کنیم، رستوران و مکان سرو غذا و وسیله نقلیه‌‌ای که در طول سفر از آن استفاده می‌کنیم، همه در میزان لذت و سلامتی حین سفر موثرند.

سفر به کیش در دوران کرونا همه ما را محدود کرده و بسیاری از استانداردهای زندگی ما را دستخوش چالش نموده است.

اکنون پیش از هر سفر از خود می‌پرسیم برای داشتن سفری امن چه نکاتی را باید مراعات کنیم؟

در ادامه این نوشتار به مهم‌ترین این موارد می‌پردازیم.

با ما همراه بمانید.

اجاره خودرو در کیش

۷کلید طلایی برای امنیت سفر به کیش در دوران کرونا!

  • انتخاب وسیله مناسب برای سفر

این روزها هر چیز می‌تواند ما را نسبت به آلودگی مشکوک و حساس کند. وسایل نقلیه مورد استفاده برای سفر هم از این قاعده جدا نیستند. اما با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی، در هر حالت خواهیم توانست تاحدامکان خود را از آلودگی با ویروس مصون نگه داریم. از اتومبیل شخصی تا هواپیما همه جا رعایت نکات بهداشتی و حفظ فاصله اجتماعی رمز سلامتی است.

  • انتخاب محل اسکان پیش از رسیدن به مقصد!

هیچ چیز بدتر از بلاتکلیفی بابت اقامتگاه پس از رسیدن به مقصد نیست. به ویژه اگر مسافتی طولانی طی کرده و خسته سفر هم باشید. این روزها که آلودگی ویروسی حساسیت‌های بهداشتی را بیش از همیشه بالا برده، اطمینان از رعایت نکات بهداشتی در محل اسکان در طول سفر نیز، اهمیت بیشتری یافته است.

بهتر است با رزرواسیون محل اقامت خود پیش از سفر به کیش در دوران کرونا خود و همراهان را بابت این مورد مهم آسوده خاطر کنیم.

  • تجمع در نقاط شلوغ و پرازدحام ممنوع!

شلوغی و تماس مستقیم با جمعیت از  عوامل مهم در شیوع و ابتلا به کروناست. تاحدامکان از چنین مکان‌هایی دوری کنیم. انتخاب ساعات کم‌تردد و خلوت برای حضور در بازارها، سواحل و مکان‌های گردشگری راه خوبی برای پیشگیری از این مشکل در سفر به کیش در دوران کروناست.

  • شخصا نکات بهداشتی را مراعات کنیم

با گذشت مدتی از شیوع کرونا، بسیاری از موارد و حساسیت‌های بهداشتی مردم نسبت به نکات بهداشتی کاهش یافته، در حالی‌که خطر پراکندگی ویروس نه تنها کم نشده بلکه افزایش نیز یافته است! توصیه پزشکان و محافل بیمارستانی رعایت کلیه نکات بهداشتی، کاربرد مداوم ماسک و شستشوی مستمر و کامل دست‌ها در طول سفر برای همگان است. ما نیز همین موارد را بار دیگر یادآور می‌شویم.

تردد در کیش: فرصتی برای سلامتی یا تهدیدی از طرف کرونا!

در کیش مناطق دیدنی آنقدر زیاد است که حتی با صرف زمان طولانی و ساعت‌های متوالی نیز در یک وهله سفر نمی‌توان به همه آنها سر زد.

از آنجا که اغلب سفرها به این جزیره زیبا از طریق هوایی صورت می‌گیرد، بسیاری از مسافران کیش اتومبیل شخصی به‌همراه ندارند. موردی که آنها را به فکر اجاره خودرو در کیش یا استفاده از ناوگان تاکسیرانی جزیره کیش می‌کند.

گرچه هر دو روش طرفدارانی دارد، اما در سفر به کیش در دوران کرونا، کرایه اتومبیل شخصی در مقایسه با تاکسی از امنیت بیشتری برخوردار است.

این نوع خودرو به‌ویژه اگر آن را از موسسات معتبر و تحت پوشش اتحادیه رزرو کنید، کاملا تمیز و ضدعفونی شده به شما تحویل داده می‌شود.

هم‌چنین زمان و مکان تحویل خودرو اجاره‌ای به‌نحوی تنظیم می‌شود که بابت تحویل آن مجبور به صرف زمان اضافه یا رفتن به نقاط پرخطر از نظر شیوع آلودگی کرونا نباشید.

به این ترتیب باید اذعان نمود که ریسک ابتلا در سفر به کیش در دوران کرونا با استفاده از اجاره ماشین به‌مراتب کاهش می‌یابد.

تاکسی به‌دلیل استفاده افراد مختلف از آن می‌تواند ریسک آلودگی بیشتری داشته باشد، همچنین برای مشاهده قیمت ها به صفحه هزینه تاکسی در کیش مراجعه کنید.

سخن پایانی

کیش زیبا همواره مقصد گردشگری بسیاری از مسافران بوده و هست. اما سفر به کیش در دوران کرونا رعایت نکات و اصولی را طلب می‌کند.

از وسیله سفر تا محل اقامت و صرف غذا و بسیاری نکات دیگر، همه جا مراعات نکات ایمنی بهداشتی لازم و ضروری است.

هنگام تردد در جزیره نیز، استفاده از خدمات اجاره خودرو احتمال آلودگی ویروسی را تاحدزیادی کاهش می‌دهد.

شرکت سام سیر نوین کیش، با در اختیار داشتن اتومبیل های فراوان، مجهز،‌ متنوع و کاملا بهداشتی این مشکل را از پیش پای گردشگران این جزیره مرجانی برداشته است. همچنین پس از اجاره ماشین در کیش می توانید پس از گذشت یک ماه با مراجعه به صفحه خلافی ماشین کیش  مراجعه کنید و خلافی ماشین را استعلام کنید.

ضدعفونی مرتب و مستمر خودرو و تحویل آن در حالی‌که درون و بیرون آن از هرگونه آلودگی پاک شده، راه حلی است که نوین رنت برای رفاه حال مشتریان خود و مصونیت آنها از آلودگی به ویروس تدارک دیده است.

هم‌چنین استفاده اختصاصی هر کاربر از خودرو در طول مدت اجاره آن، احتمال آلودگی را نسبت به هر نوع وسیله عمومی از جمله تاکسی کمتر می‌کند.

برای آشنایی بیشتر با خدمات این مجموعه و رزرو خودرو جهت مدت اقامت در کیش، می‌توانید نوین رنت را در آدرس اینترنتی زیر جستجو کنید و بیابید.

اجاره ماشین در کیش

ضمنا این مجموعه برای پاسخگویی به سوالات بیشتر از ۹ صبح تا ۱۱ شب با تماس تلفنی در کنار شماست.

نوین رنت اقامتی دلپذیر همراه با تجربه‌های خوب گردشگری را برای شما آرزومند است.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.