تاریخ انتشار : جمعه ۲۰ فروردین ۱۴۰۰ - ۴:۰۰
کد خبر : 42861

نوکیا از ۶ گوشی جدید رونمایی کرد

نوکیا از ۶ گوشی جدید رونمایی کرد

نوکیا از ۶ گوشی جدید رونمایی کردروز گذشته، شرکت اچ ام دی گلوبال (HMD Global) از دو گوشی اقتصادی و چهار گوشی میان‌رده رونمایی کرد. گوشی‌های اقتصادی با نام‌های C10 و C20، گوشی‌های میان‌رده با نام‌های G10 و G20 و گوشی‌های میان‌رده دیگر با نام‌های X10 و X20 به فروش خواهند رسید.
هرکدام از این گوشیها بازارهای مختلفی را هدف قرار گرفته‌اند. در همین راستا، نوکیا بیان کرد که این گوشی‌ها برای ماندگاری و منسوخ نشدن تولید و عرضه خواهند شد و این کار را با سرویس‌دهی و پشتیبانی طولانی‌مدت انجام خواهد داد.
بیایید به‌ترتیب به محصولات معرفی‌شده نگاهی بیندازیم.
نوکیا C10 و نوکیا C20
این دو گوشی بر روی ارائه تجربه‌ای خوب و امکاناتی اساسی در جهت رفع نیازهای کاربران بازار هدف با قیمت ۷۹ یورویی برای C10 و ۸۹ یورویی برای C20 تولید شده و به فروش خواهند رسید. این دو گوشی دارای باتری مناسب و دو سال گارانتی ارائه به‌روزرسانی‌های امنیتی و نرم‌افزاری مختلف عرضه خواهد شد. نوکیا بیان کرد که هر دو تلفن همراه هوشمند با وجود قیمت کم از مواد عالی ساخته شده‌اند که دوام بیشتری داشته و ماندگار باشند. حتی گفته شده که C10 و C2..

نوکیا از ۶ گوشی جدید رونمایی کرد

روز گذشته، شرکت اچ ام دی گلوبال (HMD Global) از دو گوشی اقتصادی و چهار گوشی میان‌رده رونمایی کرد. گوشی‌های اقتصادی با نام‌های C10 و C20، گوشی‌های میان‌رده با نام‌های G10 و G20 و گوشی‌های میان‌رده دیگر با نام‌های X10 و X20 به فروش خواهند رسید.

هرکدام از این گوشیها بازارهای مختلفی را هدف قرار گرفته‌اند. در همین راستا، نوکیا بیان کرد که این گوشی‌ها برای ماندگاری و منسوخ نشدن تولید و عرضه خواهند شد و این کار را با سرویس‌دهی و پشتیبانی طولانی‌مدت انجام خواهد داد.

بیایید به‌ترتیب به محصولات معرفی‌شده نگاهی بیندازیم.

نوکیا C10 و نوکیا C20

این دو گوشی بر روی ارائه تجربه‌ای خوب و امکاناتی اساسی در جهت رفع نیازهای کاربران بازار هدف با قیمت ۷۹ یورویی برای C10 و ۸۹ یورویی برای C20 تولید شده و به فروش خواهند رسید. این دو گوشی دارای باتری مناسب و دو سال گارانتی ارائه به‌روزرسانی‌های امنیتی و نرم‌افزاری مختلف عرضه خواهد شد. نوکیا بیان کرد که هر دو تلفن همراه هوشمند با وجود قیمت کم از مواد عالی ساخته شده‌اند که دوام بیشتری داشته و ماندگار باشند. حتی گفته شده که C10 و C20 آزمایشات تحت فشار را نیز به‌خوبی گذرانده‌اند.

از نظر طراحی، نوکیا C10 و C20 دارای نمایشگر ۶٫۵ اینچی اچ دی پلاس، دوربین سلفی حفره‌ای و یک حسگر دوربین در پنل پشتی هستند. هر دو گوشی دارای فلش در پنل پشتی بوده ولی C20 یک فلش برای دوربین سلفی نیز دارد. از نظر مشخصات، هر دو با سیستم‌عامل اندروید ۱۱ عرضه شده و ۲ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی دارند. همچنین این گوشی‌ها دارای درگاه حافظه جانبی بوده و با باتری ۳۰۰۰ میلی‌آمپری ساخته شده‌اند.

از آن‌جایی که این گوشی‌ها اقتصادی هستند، هر دو با درگاه USB 2.0 OTG ساخته شده‌اند ولی دارای درگاه هدفون، GPS و پشتیبانی از فیس آنلاک می‌باشند.

نوکیا G10 و نوکیا G20

جدیدترین میان‌رده‌های نوکیا تا اندروید ۱۳ و تا ۳ سال بسته‌های امنیتی را دریافت خواهند کرد. همچنین ادعا شده که باتری این گوشی‌ها با هربار شارژ تا ۳ روز دوام خواهد آورد. قیمت اعلام‌شده برای G10 حدود ۱۴۰ یورو و برای G20 حدود ۱۶۰ یورو اعلام شده است، اما قیمت فروش در بازار آمریکا مشخص نیست.

نوکیا G10 دارای دو مدل ۳ و ۴ گیگابایتی و ظرفیت داخلی ۶۴ الی ۱۲۸ گیگابایتی به فروش می‌رسد ولی نوکیا G20 فقط دارای نسخه رم ۴ گیگابایتی است. نوکیا G10 با پردازنده مدیاتک G25 و G20 با پردازنده مدیاتک G35 ساخته شده است. به‌علاوه، هر دو گوشی از حافظه جانبی نیز پشتیبانی خواهند کرد. نوکیا G10 و G20 دارای نمایشگر ۶٫۵ اینچی با رزولوشن اچ دی پلاس، سیستم‌عامل اندروید ۱۱، باتری ۵۰۵۰ میلی‌امپری و طراحی مدرن ساخته شده‌اند.

مطالب مرتبط:

نوکیا ۸٫۴ با دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی در دست توسعه است

نوکیا X10 و نوکیا X20

این دو گوشی‌ دارای قابلیت ۵G بوده و پردازنده اسنپدرگون ۴۸۰ ۵G هستند. به‌علاوه هر دو گوشی دارای ۶ گیگابایت رم و ظرفیت داخلی ۱۲۸ گیگابایتی هستند که البته از حافظه جانبی نیز پشتیبانی می‌کنند. نوکیا قول ۳ سال ارائه اندروید و بسته‌های امنیتی را داده است.

نوکیا X10 دارای حسگر دوربین ۴۸ مگاپیکسلی و نوکیا X20 دارای حسگر دوربین ۶۴ مگاپیکسلی اصلی است. هر دو گوشی دارای حسگر الترا واید ۵ مگاپیکسلی و ۲ مگاییکسلی ماکرو هستند. حسگرهای دوربین این سری از گوشی‌های نوکیا ساخت شرکت زایس هستند و بیان شده که دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی X20 عکس‌های فوق‌العاده‌ای می‌گیرد.

هر دو گوشی دارای نمایشگر ۶٫۷ اینچی فول اچ دی پلاس، دوربین سلفی حفره‌ای و باتری ۴۴۷۰ میلی‌آمپری هستند. باید خاطرنشان کرد که نوکیا X10 و X20 در بازار اروپا بدون شارژر عرضه می‌شوند، ولی نوکیا گفته است که قابی با ارزشی برابر با شارژر در درون جعبه قرار خواهد داد. البته باید گفت که درون جعبه کابل شارژ وجود دارد. نوکیا X10 با قیمت ۳۰۹ یورو و نوکیا X20 با قیمت ۳۴۹ یورو به فروش می‌رسند.

منبع: phoneareba

۰

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.