تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۸ فروردین ۱۴۰۰ - ۹:۴۷
کد خبر : 42615

نمونه اولیه گوشی رول شونده ال جی فاش شد

نمونه اولیه گوشی رول شونده ال جی فاش شد

نمونه اولیه گوشی رول شونده ال جی فاش شدال جی به تازگی رسما از تجارت تلفن‌های هوشمند خارج شده است، بنابراین ما هرگز تلفن مفهومی و جدید رول شونده این شرکت را که به طور کلی در سی ای اس ۲۰۲۱ رونمایی شده بود، مشاهده نخواهیم کرد. این گوشی هوشمند می‌توانست انقلابی را در صنعت تلفن همراه ایجاد کند اما متأسفانه و با توجه به فروش بسیار کم گوشی‌های هوشمند ال جی طی سالیان متعدد، این شرکت از انتشار و عرضه این تلفن همراه خودداری کرد.
فروشنده‌ای با نام فرانت ترون در توییتر لیست جدیدی از محصولات سری کره جنوبی را کشف کرد، که نشان می‌دهد حجم نمونه‌ها به طور قطعی مشخص نیست.
ال جی از صنعت تلفن همراه خارج شده استاین دستگاه با مدل ال ام آر ۹۱۰ ان قرار بود که به بازار ارائه شود و در واقع می‌توانیم صفحه نمایش تقریباً خمیده آن را مشاهده کنیم و این گوشی هوشمند به یک دوربین سلفی در گوشه بالا سمت چپ که به نظر می‌رسد ال جی این مکان را برای راحتی بیشتر کاربر و همچنین مکانیزم صفحه نمایش رول شونده انتخاب کرده است، برخوردار بوده است. متأسفانه، ما فقط یک تصویر واحد از این دستگاه را به صورت غیر گسترش یافته و باز نشده به ..

نمونه اولیه گوشی رول شونده ال جی فاش شد

ال جی به تازگی رسما از تجارت تلفن‌های هوشمند خارج شده است، بنابراین ما هرگز تلفن مفهومی و جدید رول شونده این شرکت را که به طور کلی در سی ای اس ۲۰۲۱ رونمایی شده بود، مشاهده نخواهیم کرد. این گوشی هوشمند می‌توانست انقلابی را در صنعت تلفن همراه ایجاد کند اما متأسفانه و با توجه به فروش بسیار کم گوشی‌های هوشمند ال جی طی سالیان متعدد، این شرکت از انتشار و عرضه این تلفن همراه خودداری کرد.

فروشنده‌ای با نام فرانت ترون در توییتر لیست جدیدی از محصولات سری کره جنوبی را کشف کرد، که نشان می‌دهد حجم نمونه‌ها به طور قطعی مشخص نیست.

ال جی از صنعت تلفن همراه خارج شده است

این دستگاه با مدل ال ام آر ۹۱۰ ان قرار بود که به بازار ارائه شود و در واقع می‌توانیم صفحه نمایش تقریباً خمیده آن را مشاهده کنیم و این گوشی هوشمند به یک دوربین سلفی در گوشه بالا سمت چپ که به نظر می‌رسد ال جی این مکان را برای راحتی بیشتر کاربر و همچنین مکانیزم صفحه نمایش رول شونده انتخاب کرده است، برخوردار بوده است. متأسفانه، ما فقط یک تصویر واحد از این دستگاه را به صورت غیر گسترش یافته و باز نشده به دست آوردیم.

ال جی
ال جی

در این لیست اساساً مشخصاتی ذکر نشده است که ما در حال حاضر از آن‌ها بی‌خبر باشیم. تنها اطلاعات شناخته شده‌ای که ما از آن‌ها اطلاعات کامل داریم این است که گوشی هوشمند رول شونده شرکت ال جی دارای یک صفحه نمایش اولد انعطاف پذیر بوده است که توسط شرکت سازنده بی‌ او‌ ای ساخته شده است، که یک شرکت معتبر در زمینه طراحی و ساخت صفحه نمایش است.

این لیست همچنین اثبات می‌کند که ال جی تا حد زیادی تصمیم جدی خود را برای معرفی این گوشی قبل از تصمیم‌گیری نهایی برای تعطیل کردن بخش تلفن همراه خود گرفته بود که اگر این شرکت به ساخت تلفن همراه ادامه می‌داد، شاید به لطف چنین گوشی هوشمند نوآورانه‌ای، می‌توانست دوباره به دوران اوج حود بازگردد.

منبع: GSMArena

۰

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.