تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۲:۳۰
کد خبر : 74259

نمایش ماداگاسکار میزبان عکاسان و خبرنگاران می شود

نمایش ماداگاسکار میزبان عکاسان و خبرنگاران می شود

کافه دانش: نمایش ماداگاسکار به کارگردانی میلاد رخش بهار روز سه شنبه ۲۴ خرداد برای عکاسان و خبرنگاران تئاتر روی صحنه می رود. ماداگاسکار نوشته احسان نوروزی و با طراحی و کارگردانی میلاد رخش بهار که در تماشاخانه هیلاج روی صحنه است نگاهی طنز به ماجرای گرفتاری چهار مرد در نقطه ای دور از زادگاهشان …

کافه دانش: نمایش ماداگاسکار به کارگردانی میلاد رخش بهار روز سه شنبه ۲۴ خرداد برای عکاسان و خبرنگاران تئاتر روی صحنه می رود.

ماداگاسکار نوشته احسان نوروزی و با طراحی و کارگردانی میلاد رخش بهار که در تماشاخانه هیلاج روی صحنه است نگاهی طنز به ماجرای گرفتاری چهار مرد در نقطه ای دور از زادگاهشان دارد. آنها که از یک جنگ جهانی گریخته و به نقطه ای امن در کوهستان پناه برده اند با یک سوءتفاهم دستگیر و مورد بازجویی قرار می گیرند.

در این نمایش بازیگرانی همچون فرانک حسینی ، حامد مقدسی، علیرضا داوودوندی، محمدرضا آبانگاه، پویا آرام و علیرضا زیوری به ایفای نقش می پردازند.

نمایش ماداگاسکار با تهیه کنندگی امیر شهاب رضویان/موسسه هیلاج و مجری طرح موسسه فرهنگی و هنری برداشت ودراماتورژی زهرا شایان فر تا ۳۱ خرداد ماه جاری، ساعت ۲۱  در تماشاخانه هیلاج واقع در خیابان ایرانشهر- کوچه استاد سمندریان روی صحنه است.

انتشار: کوروش جم

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.