تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۶
کد خبر : 39138

نمایشگر مخصوص آی درایو بی ام و معرفی شد

نمایشگر مخصوص آی درایو بی ام و معرفی شد

نمایشگر مخصوص آی درایو بی ام و معرفی شدبی ام و نسخه بعدی نرم افزار آی درایو خود را با تغییرات نسبتاً زیاد معرفی کرد. آی درایو یک نرم‌افزار و سیستم مخصوص سرگرمی و دریافت اطلاعات است که در ۲۰ سال گذشته در هسته اصلی اتومبیل‌های این خودروساز بوده است.
نمایشگر جدید آی درایو بی ام و از دو قسمت تشکیل شده استویژگی‌های نسخه هشتم نرم افزار آی درایو عمدتا در نمایشگر جدید خمیده خلاصه می‌شود که از پشت فرمان شروع می‌شود و تا نیمی از داشبورد امتداد دارد. این نمایشگر شامل ادغام یک صفحه ابزار ۱۲. ۳ اینچی و یک صفحه نمایش اطلاعات و سرگرمی مرکزی ۱۴. ۹ اینچی در واحدی است که با راننده زاویه دارد. این خودروساز بیان کرد که اندازه صفحه نمایش از یک خودرو به خودرو دیگر متفاوت خواهد بود، اما ظاهر صفحه نمایش شناور خواهد بود. آی درایو جدید اولین بار در اواخر امسال در اس یو وی برقی جدید بی ام و آی ایکس و سدان برقی بی ام و ای ۴ آغاز به کار خواهد کرد.
بی ام و بیان کرد که در مقایسه با مدل‌های قبلی، هوش مصنوعی این خودرو نیز بسیار بهبود خواهد یافت. کامپیوتر روی صفحه قادر خواهد بود ۲۰ تا ۳۰ برابر مقدار داده‌های مدل قبلی ی..

نمایشگر مخصوص آی درایو بی ام و معرفی شد

بی ام و نسخه بعدی نرم افزار آی درایو خود را با تغییرات نسبتاً زیاد معرفی کرد. آی درایو یک نرم‌افزار و سیستم مخصوص سرگرمی و دریافت اطلاعات است که در ۲۰ سال گذشته در هسته اصلی اتومبیل‌های این خودروساز بوده است.

نمایشگر جدید آی درایو بی ام و از دو قسمت تشکیل شده است

ویژگی‌های نسخه هشتم نرم افزار آی درایو عمدتا در نمایشگر جدید خمیده خلاصه می‌شود که از پشت فرمان شروع می‌شود و تا نیمی از داشبورد امتداد دارد. این نمایشگر شامل ادغام یک صفحه ابزار ۱۲. ۳ اینچی و یک صفحه نمایش اطلاعات و سرگرمی مرکزی ۱۴. ۹ اینچی در واحدی است که با راننده زاویه دارد. این خودروساز بیان کرد که اندازه صفحه نمایش از یک خودرو به خودرو دیگر متفاوت خواهد بود، اما ظاهر صفحه نمایش شناور خواهد بود. آی درایو جدید اولین بار در اواخر امسال در اس یو وی برقی جدید بی ام و آی ایکس و سدان برقی بی ام و ای ۴ آغاز به کار خواهد کرد.

بی ام و بیان کرد که در مقایسه با مدل‌های قبلی، هوش مصنوعی این خودرو نیز بسیار بهبود خواهد یافت. کامپیوتر روی صفحه قادر خواهد بود ۲۰ تا ۳۰ برابر مقدار داده‌های مدل قبلی یا تقریباً دو برابر اطلاعات قابل پردازش قبلی را مدیریت کند. این امکان ادغام بیشتر سنسور‌های وسیله نقلیه را فراهم می‌کند، که به دستیابی به سطح بالاتری از رانندگی مستقل کمک می‌کند.

هوش مصنوعی آی درایو در خودرو جدید بی ام و نیز در مقایسه با مدل‌های گذشته پیشرفت چشمگیری خواهد داشت

فرانک وبر، مدیر ارشد فناوری بی ام و، بیان کرد که آی درایو گامی مهم در جهت وسایل نقلیه کاملاً مستقل است. وی توضیح داد که آی درایو برای پشتیبانی از سیستم‌های رانندگی خودکار سطح ۲ و ۳ طراحی شده است.

وبر گفت:

این قدمی نیست که ما (در مقایسه با نسل قبلی) برداشته باشیم. از نظر سنسور‌ها، محاسبات و روش‌های توسعه، این یک سیستم کاملاً جدید است.

انجمن مهندسان خودرو سیستم‌های پیشرفته کمک راننده را سطح ۲ تعریف می‌کند که شامل نگهداری خودرو درون لاین، تشخیص نقاط مختلف جاده، ترمز اضطراری خودکار و کنترل کروز تطبیقی است. امروزه، اکثر تولیدکنندگان بزرگ اتومبیل نسخه‌های مختلفی از ویژگی‌های پیشرفته کمک راننده را در وسایل نقلیه خود ارائه می‌دهند. سطح ۳ به رانندگی تقریباً خودکار اشاره دارد که به آن اتوماسیون مشروط نیز گفته می‌شود. در این حالت، هنوز راننده باید بتواند در صورت لزوم کنترل وسیله نقلیه را به دست بگیرد.

بی ام و
بی ام و
بی ام و

سیستم آی درایو جدید بی ام و کاملاً جدید و از پایه ساخته‌شده است

با توجه به معرفی فناوری رانندگی سه سطح، دیگر خودروسازان باید برای رسیدن به فناوری جدید بی ام و سخت تلاش کنند. به عنوان مثال، آئودی بیان کرد که ای ۸ سدان آن به ویژگی‌ای تحت عنوان راننده ترافیک مجهز خواهد شد که با فعال شدن، دیگر نیازی به توجه رانندگان به توجه به توقف و تردد نیست و این نگرانی از بین می‌رود. اما این ویژگی به تأیید دولت محلی بستگی دارد و رانندگان ترافیک هنوز در اکثر بازار‌های جهان در این مورد نظر قطعی نداده اند. آئودی قصد ندارد این ویژگی را در خودروهای خود فعال کند و اتوماسیون سطح ۳ هنوز هم قوانین، مقررات و چالش‌های مربوط به تجارت را محدود کرده است.

وبر اعلام نکرد که بی ام و سیستم اتوماسیون سطح ۳ را معرفی می‌کند و اشاره کرد که این ویژگی بیشتر مربوط به آزمایشات مسافت پیموده شده در وسایل نقلیه مجهز به آی درایو جدید است.

تم شخصی‌سازی شده از طریق به روزرسانی‌های جدید نرم‌افزار سازنده خودرو ارائه می‌شود. این شرکت بیان کرد که دستیار هوشمند شخصی بی ام و بر روی سیستم ابری مایکروسافت اژور ساخته شده است و با توجه به نیاز‌های شخصی راننده و مسائل مربوطه سازگار می‌شود تا را به یک کانال اصلی و مهم برای تعامل انسان و کامپیوتر تبدیل کند.

سال هاست که از دستیار‌های مجازی در اتومبیل‌های بی ام و استفاده می‌شود. این ویژگی یک نقش دیجیتالی، امکان گفتگوی طبیعی با راننده و سرنشین جلو، مانند رابطه بین مردم را بازی می‌کند. انتظار می‌رود شباهت‌هایی با سیستم ام بی یو ایکس مرسدس بنز یا دستیار گوگل مجهز به اندروید داشته باشد.

یو دبلیو بی چیست؟

پهنای باند فوق العاده فقط به ارتباطات رادیویی با فرکانس بالا بالای ۵۰۰ مگاهرتز مربوط می شود، اما اکنون شامل دو مفهوم خاص نیز است:

یو دبلیو بی استانداردی است که در آن دستگاه پالس‌های کم قدرت و معدود را برای نمایش و تأیید مکان خود پخش می‌کند. این برای ردیاب‌های مورد، کلید‌های دیجیتال اتومبیل و جلوگیری از برخورد روبات‌ها با یکدیگر بسیار مفید است.

۵ جی یو دبلیو بی یک اصطلاح بازاریابی برای ارتباطات اینترنتی تلفن همراه پرسرعت در مسافت‌های کوتاه است که در فرکانس‌های موج میلی متر کار می‌کنند.

هنگامی که راننده شروع به نزدیک شدن به وسیله نقلیه می‌کند، با کمک فناوری پهنای باند فوق العاده (یو دبلیو بی)، آی درایو می‌تواند تنظیمات شخصی خود را با حس کردن دکمه کلیدی یا تلفن هوشمند خود بارگیری کند. بی ام و آن را لحظه عظیم ورود توصیف می‌کند، که شامل پیش بینی‌های هندسی، دستگیره‌های روشن در و سایر جلوه‌های روشنایی است.

سه حالت رانندگی وجود دارد: اسپرت، شخصی و کارآمد. این عملکرد‌های کنترل درایو شامل دریچه گاز موتور، ویژگی‌های فرمان، ترمز احیا‌کننده، تنظیمات شاسی و صدا‌های داخلی و خارجی است. در آینده، حالت‌های جدید ممکن است از طریق به روزرسانی نرم‌افزار بی‌سیم اضافه شود.

اطلاعات مربوط به ناوبری، پارکینگ و شارژ خودرو‌های الکتریکی به طور کامل در آی درایو ادغام می‌شود. بی ام و تم شخصی‌سازی شده را با ویژگی جدیدی به نام یادگیری پیمایش به عملکرد نقشه گسترش داده است، که با توجه به‌شناسه شخصی راننده، مقصد بعدی راننده را یاد می‌گیرد و پیش بینی می‌کند. این باعث صرفه جویی در وقت و شناسایی خطرات جاده‌ای می‌شود که ممکن است سفر شما را به تأخیر بیندازد.

این شرکت بیان کرد که آی درایو به صورت بی‌سیم از اپل کار پلی و اندروید آتو پشتیبانی خواهد کرد. سال‌ها بود که بی ام و یکی از معدود خودروسازانی بود که سالیانه هزینه‌ای را برای منعکس کردن نمایشگر تلفن هوشمند خود روی صفحه نمایش سرگرمی و سرگرمی خودرو از مشتریان می‌گرفت، که در آن زمان تفاوت مشکوکی بود. بی ام و در سال ۲۰۱۹ این تصمیم را پس گرفت و از آن زمان کار پلی و اندروید آتو را به صورت رایگان در اختیار مشتریان خود قرار داده است.

۱

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.