تاریخ انتشار : شنبه ۱۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۵
کد خبر : 58332

نمایشگر آیفون ۱۳ پرو مکس «بهترین صفحه نمایش در بین گوشی‌ها» شد

نمایشگر آیفون ۱۳ پرو مکس «بهترین صفحه نمایش در بین گوشی‌ها» شد

نمایشگر آیفون ۱۳ پرو مکس «بهترین صفحه نمایش در بین گوشی‌ها» شددیسپلی میت به بررسی نمایشگر آیفون ۱۳ پرو مکس اپل – Apple iPhone 13 Pro Max پرداخته و لقب بهترین صفحه نمایش گوشی‌های هوشمند را به آن داده ا..

نمایشگر آیفون ۱۳ پرو مکسنمایشگر آیفون ۱۳ پرو مکس «بهترین صفحه نمایش در بین گوشی‌ها» شد

دیسپلی میت به بررسی نمایشگر آیفون ۱۳ پرو مکس اپل – Apple iPhone 13 Pro Max پرداخته و لقب بهترین صفحه نمایش گوشی‌های هوشمند را به آن داده است.

دیسپلی میت چند روز پیش نتایج بررسی نمایشگر آیفون ۱۳ پرو مکس اپل را منتشر کرد و جایزه «بهترین نمایشگر گوشی‌های هوشمند» را هم به این دیوایس داد. این گوشی توانسته با امتیاز +A بالاترین امتیاز آزمایش‌های DisplayMate را دریافت کند و ۱۲ رکورد مختلف این آزمایش‌ها را هم به نام خودش ثبت کند.

گوشی‌های سری آیفون ۱۳ پرو به یک نمایشگر جدید Super Retina XDR با فناوری ProMotion مجهز هستند که می‌تواند نرخ رفرش متغیر ۱۰ تا ۱۲۰ هرتزی را ارائه کند. این فناوری به نمایشگر آیفون‌ها اجازه می‌دهد نسبت به محتوایی که در حال نمایش روی صفحه است نرخ رفرش را از ۱۰ هرتز که کم‌ترین میزان است تا ۱۲۰ هرتز تغییر دهد.

رکوردشکنی نمایشگر آیفون ۱۳ پرو مکس

یکی از رکوردهایی که صفحه نمایش آیفون ۱۳ پرو مکس موفق به نام خودش ثبت کرده، بیشترین میزان روشنایی تمام صفحه برای گوشی‌های هوشمند مجهز به نمایشگرهای OLED بوده است. اپل می‌گوید پنل این گوشی می‌تواند اوج روشنایی ۱۰۰۰ نیت را برای محتوای معمولی و ۱۲۰۰ نیت را برای محتوای HDR ارائه کند. به طور مثال اوج روشنایی نمایشگر آیفون ۱۲ پرو مکس برای محتوای معمولی و HDR به ترتیب ۸۰۰ و ۱۲۰۰ نیت بود.

از دیگر رکوردهایی که به نام پرچمدار جدید اپل ثبت شده می‌توان به بالاترین دقت رنگ، بیشترین نرخ کنتراست و کمترین بازتاب نور اشاره کرد. سامسونگ تنها تولیدکننده انحصاری پنل‌های ‌LTPO OLED به کار رفته در این گوشی است؛ در حالی که از اوایل سال آینده کمپانی ال جی نیز برای تولید این پنل‌ها به سامسونگ خواهد پیوست.

منبع گجت نیوز

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.