تاریخ انتشار : پنجشنبه ۳۰ دی ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۲
کد خبر : 65721

نمایشگاه ویزارد پلت ۲ در گالری ژینوس افتتاح می گردد

نمایشگاه ویزارد پلت ۲ در گالری ژینوس افتتاح می گردد

کافه دانش: اپلیکیشن ویزارد پلت از مهرماه سال ۱۳۹۸ با هدف ایجاد دنیایی جذابتر و امن‌تر میان هنرمندان و هنردوستان شروع به ایجاد و توسعه گذرگاه‌های معرفی هنرمندان به هنردوستان از طریق پلتفورم‌های آی او اس و اندروید نمود. تیم فعالان در بخش تکنولوژی  که در نقاط  مختلف کشور حضور داشتند، با توجه به شیوع بیماری …

کافه دانش: اپلیکیشن ویزارد پلت از مهرماه سال ۱۳۹۸ با هدف ایجاد دنیایی جذابتر و امن‌تر میان هنرمندان و هنردوستان شروع به ایجاد و توسعه گذرگاه‌های معرفی هنرمندان به هنردوستان از طریق پلتفورم‌های آی او اس و اندروید نمود.

تیم فعالان در بخش تکنولوژی  که در نقاط  مختلف کشور حضور داشتند، با توجه به شیوع بیماری کرونا و دشواری‌هایی که در ابتدای شکل‌گیری و راه‌اندازی هر حرکت نو و بخصوص تیمی ایجاد می‌گردد، با این حال شروع به کار نمود.

حمایت مالی سرکارخانم گلناز منوچهری از این رویکرد‌ نو و مؤثر، مسیر حرکت را در ابتدای راه برای این مجموعه بسیار هموارتر کرد. با عشق و تعصبی که استاد پژمان شکیب به دنیای هنر و هنرمندان عزیز این سرزمین داشت، و همچنین شناخت خوب و دقیق ایشان از شرایط هنر ایران و مشکلات موجود برای هنرمندان، برپایی نمایشگاه‌های آنلاین را پیش از هر حرکتی در رأس همه امور اجرایی قرار دادند.

در ادامه‌ی برنامه‌های اجرایی، برپایی نمایشگاه‌ها از فضای آنلاین و مجازی به فضای غیرمجازی و حضوری مورد توجه قرارگرفت.

اولین نمایشگاه ویزاردپلت با عنوان wizardpalette1 در تاریخ ۲۶ آذر ماه سال ۱۴۰۰ با حضوری جمعی از هنرمندان به نام و عزیز کشورمان در گالری ژینوس برپاگردید و هم اکنون، نمایشگاه wizardpalette2 نیز با همکاری گالری ژینوس و حضور هنرمندان بزرگ و عزیزمان در تاریخ جمعه اول بهمن ماه افتتاح خواهد گردید.

ضمنا هنرمندان و هنردوستان عزیز می‌توانند از طریق لینک زیر اپلیکیشن اندروید و آی‌اواس ویزارد پلت را دانلود نموده و عضو گروه ویزارد پلت شده و در این حرکت بزرگ همراه شوند.

www.wizardpalette.me

Instagram: WizardPalette – @zhinus.gallery – @roohy.r – @۱__nafiseh__1 – @zhinous.art.gallery –

گفتنی است، نمایشگاه wizardpalette2 با همکاری گالری ژینوس و با حضور هنرمندان بزرگ کشورمان، در تاریخ جمعه ۱ بهمن ماه ۱۴۰۰، در گالری ژینوس افتتاح می شود.

خبرنگار: فاطمه داداشی

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.