تاریخ انتشار : پنجشنبه ۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۳
کد خبر : 64142

نمایشگاه انفرادی برخاسته از گور مرتضی محسنی (سیاوش) افتتاح می شود

نمایشگاه انفرادی برخاسته از گور مرتضی محسنی (سیاوش) افتتاح می شود

کافه دانش: نمایشگاه انفرادی “برخاسته از گور” مرتضی محسنی (سیاوش)، در گالری ژینوس افتتاح می‌شود. به گزارش خبرنگار هنرهای تجسمی کافه دانش، نمایشگاه انفرادی “برخاسته از گور” مرتضی محسنی (سیاوش)، عصر جمعه ١٠ دی ماه ١۴٠٠، در گالری ژینوس افتتاح می‌شود. بنا به این گزارش، آیین افتتاحیه نمایشگاه انقرادی برخاسته از گور، مرتضی محسنی (سیاوش)، …

کافه دانش: نمایشگاه انفرادی “برخاسته از گور” مرتضی محسنی (سیاوش)، در گالری ژینوس افتتاح می‌شود.

به گزارش خبرنگار هنرهای تجسمی کافه دانش، نمایشگاه انفرادی “برخاسته از گور” مرتضی محسنی (سیاوش)، عصر جمعه ١٠ دی ماه ١۴٠٠، در گالری ژینوس افتتاح می‌شود.

بنا به این گزارش، آیین افتتاحیه نمایشگاه انقرادی برخاسته از گور، مرتضی محسنی (سیاوش)، جمعه ۱۰ دی ماه از ساعت ۱۶ الی ۲۰ در گالری ژینوس برگزار می شود.

مرتضی محسنی، متولد ١٣۶٧، فوق دیپلم نقاشی ایرانی، لیسانس و فوق لیسانس کارگردانی سینما می‌باشد.

این هنرمند، پس از سالها رنگ گذاری روی بوم های پر تجربه خود چنین میگوید: ۸ سال تمام روی بوم ها نقش و رنگ زدم. هر بار رنگهای قبلی رو زیر رنگهای جدید دفن کردم. هر بار حس می کردم، نگارگر عصر من فقط شیوه ظاهری را حفظ می کند و نقاشی هیچ روحی ندارد. مانند یک نیاموخته که به کتاب نگاه می کند و در آن عمیق می شود ولی هیچ چیزی از آن کتاب نمی داند…..
و باز رنگ جدید جای رنگهای قبل رو گرفت!
دیگر طرح های قدیم از خاطرم رفته بود. طرحهایی که سالهای گذشته در زیر رنگهای دوره های بعد دفن شده بود. هیچ صدایی از زیر رنگها شنیده نمی شد.
هر دوره فرهنگی هنر ویژه خود را می آفریند که تکرار ناشدنی است. هنری که کودک زمان خویش باشد و نتواند بذر فردا را در خود بپروراند، هنری عقیم است.
شروع به تراشیدن و شستن رنگها کردم: _نبش قبر _

گفتنی است، نمایشگاه همه روزه از ساعت ١۵ تا ١٩، آماده بازدید از عموم علاقمندان به هنر نقاشی، در گالری ژینوس به آدرس: تهران – خیابان دکتر فاطمی، روبروی مترو جهاد، پلاک ٢۱ طبقه اول می باشد.

خبرنگار: فاطمه داداشی

برچسب ها : ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.