تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۴
کد خبر : 63389

نقش آفرینی گروه بهمن در نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی

نقش آفرینی گروه بهمن در نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی

کافه دانش: گروه بهمن با حضور در نمایشگاه حمل و نقل، لجستیک و صنایع وابسته، برای ایجاد تحولی شگرف در بخش حمل و نقل، جدیدترین محصولات تجاری خود را به نمایش گذاشت. به گزارش سایت خبری کافه دانش، بهمن دیزل و سیبا موتور که شرکت‌های تولید کننده خودروهای تجاری گروه بهمن محسوب می شوند، اقدامات …

کافه دانش: گروه بهمن با حضور در نمایشگاه حمل و نقل، لجستیک و صنایع وابسته، برای ایجاد تحولی شگرف در بخش حمل و نقل، جدیدترین محصولات تجاری خود را به نمایش گذاشت.

به گزارش سایت خبری کافه دانش، بهمن دیزل و سیبا موتور که شرکت‌های تولید کننده خودروهای تجاری گروه بهمن محسوب می شوند، اقدامات جدی در راستای نوسازی ناوگان حمل و نقل شهری در برنامه کوتاه مدت خود دارند و بخشی از آن را در پنجمین نمایشگاه حمل و نقل در معرض دید عموم قرار دادند.

شرکت بهمن دیزل به عنوان بزرگترین تولیدکننده خودروهای تجاری در کشور که با تولید محصول داخلی شیلر و مینی بوس پگاسوس، توانمندی مهندسان کشور را به منصه ظهور رساند و در قدمی جدید کامیونت های جدید فورس را به بازار معرفی کرد، اقدامات موثری در راستای کمک به نوسازی ناوگان حمل و نقل کشور در برنامه دارد؛ از جمله این اقدامات می توان به عرضه‌ مدرن‌ترین و ‌پر قدرت‌ترین کامیون ساخت کشور با قیمت بسیار مناسب و رقابتی و‌ پس از آن یک کامیون کشنده ۱۸ تن تا دو ماه آینده اشاره کرد که از نظر قدرت، کیفیت و قیمت به عنوان بهترین کامیون‌های بازار شناخته خواهند شد.

دیگر تجاری ساز گروه بهمن، شرکت سیباموتور که تولید محصولات FAW را به عهده دارد، با دو محصول پر قدرت و‌ پیشرفته در ابتدای سال آینده در بازار حضور پیدا می‌کند.بنا به این گزارش، شرکت FAW بزرگترین‌ سازنده‌ کامیون‌ در چین شناخته شده و کیفیت و اصالت محصولات این برند در بازار کشور مورد قبول بوده و هزاران خودرو از آن در جاده‌های کشور در حال تردد است.

همچنین اوایل سال آینده تولید انبوه مدرن ترین اتوبوس شهری ۱۲ و ۱۸ متری توسط یکی از شرکت‌های زیر مجموعه گروه بهمن آغاز و به بازار عرضه خواهد شد.

گفتنی است شرکت های بهمن دیزل، سیبا موتور به عنوان تولید کننده خودروهای تجاری گروه بهمن، جدیدترین محصولات خود را از ۲۸ لغایت ۳۰ آذر ماه ۱۴۰۰ در نمایشگاه حمل و نقل، لجستیک و صنایع وابسته واقع در مصلی امام خمینی (ره) از ساعت ۹ الی ۱۹ به نمایش عموم قرار داده است.

خبرنگار: کوروش جم

فیلم غرفه گروه بهمن – پنجمین نمایشگاه حمل و نقل

  1. VID-20211220-WA-VC


برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.