تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۶
کد خبر : 65660

نشست خبری سمینار سیستم سازی و تیم سازی برگزار شد

نشست خبری سمینار سیستم سازی و تیم سازی برگزار شد

سمینار سیستم سازی و تیم سازی در کسب و کار روز پنجشنبه ۳۰ دی ماه ۱۴۰۰ در سالن بین المللی نور دانشگاه الزهرا تهران برگزار خواهد شد. در این رویداد متخصصین سئو، تولید محتوا و علاقه مندان به کسب و کار های اینترنتی دور هم جمع خواهند شد تا از تجربیات خود در این حوزه …

سمینار سیستم سازی و تیم سازی در کسب و کار روز پنجشنبه ۳۰ دی ماه ۱۴۰۰ در سالن بین المللی نور دانشگاه الزهرا تهران برگزار خواهد شد.

در این رویداد متخصصین سئو، تولید محتوا و علاقه مندان به کسب و کار های اینترنتی دور هم جمع خواهند شد تا از تجربیات خود در این حوزه سخن بگویند.

لازم به ذکر است که نشست خبری این رویداد سه شنبه ۲۸ دی ماه با حضور اصحاب رسانه در آکادمی dmroom برگزار شد.

در این نشست خبری، عماد چابک، موسس آکادمی دیجیتال مارکتینگ دی ام روم گفت: از برگزاری این سمینار دو هدف مهم داشته است؛ ابتدا انتقال تجربه به کمک پنل های آموزشی توسط افراد فعال و متخصص حوزه وب در جهت سیستم سازی و تیم سازی و سپس دور هم جمع کردن این اساتید برای دیدار با علاقه‌مندان.

در این سمینار سعی شده است با حضور فعالان اکو سیستم تجربیات بدست آمده در سال های گذشته با توجه به وجود بحران کرونا و اجبار دورکاری برای کسب و کار ها به بررسی چالش این حوزه پرداخته شود.

این چالش ها تجربیات متفاوتی را برای مدیران کسب و کارها داشته است که در این سمینار سعی خواهد شد به بررسی چالش ها و راه حل مشکلات پرداخته شود. مطمئنا الگوی درست تیم سازی و سیستم سازی می تواند به چابک بودن کسب و کار ها برای مقابله با بحران ها را همراه خواهد داشت.

سمینار سیستم سازی و تیم سازی برگزار خواهد شد

این سمینار با سخنرانی عماد چابک موسس آکادمی Dmroom متخصص سئو و فروش اینترنتی آغاز خواهد شد. وی سابقه‌ اجرای بیش از ۱۶۰ پروژه دیجیتال مارکتینگ و آموزش سئو به بیش از ۱۰۰۰ مهارت‌آموز را در پرونده‌ی کاری خود دارد. ایشان در این سمینار از تجربیاتش در رابطه با تیم‌سازی و سیستم‌سازی سخن خواهند گفت.

در ادامه این سمینار دو پنل آموزشی وجود دارد:

پنل اول با نام تیم سازی در سئو با حضور محسن طاووسی، بابک بنیادی، عماد چابک و سهیل عباسی می باشد که به تبادل نظر در مورد تیم سازی در سئو خواهد پرداخت.

در پنل دوم که با موضوع سیستم سازی در کسب و کار ادامه خواهد داشت، رضا شیرازی، سعید حسینی، رضا حسینی راد و مهران منصوری فر در مورد سیستم سازی کسب و کار ها و ارائه تجربیات خود در این حوزه خواهند پرداخت. در ادامه با عکس یادگاری و شبکه سازی بین حاضرین این سمینار پایان خواهد یافت.

وقتی تیم‌سازی به درستی انجام شود، می‌توان گفت یک کسب‌و‌کار شکل گرفته و حالا وقت سیستم سازی در کسب‌و‌کار ها است.

این رویداد با حمایت آکادمیdmroom، تریبون، ژاکت، رپورتاژ ادز، پیارینو، آیو، محتوا مارکتینگ و رنک فایند برگزار می شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این رویداد می توانید به آدرس اینترنتی https://dmroom.co  مراجعه نمایید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.