تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۹
کد خبر : 73396

نسخه برقی فیدلیتی بهمن موتور به بازار ایران می‌آید

نسخه برقی فیدلیتی بهمن موتور به بازار ایران می‌آید

نسخه برقی فیدلیتی بهمن موتور به بازار ایران می‌آیدمعاون مهندسی بهمن موتور در چهارمین نمایشگاه خودرو تهران اعلام کرد نسخه برقی فیدلیتی به زودی به بازار ایران عرضه خواهد شد.
علی پورابراهیم، رئیس هیئت مد..

نسخه برقی فیدلیتی بهمن موتور به بازار ایران می‌آید

معاون مهندسی بهمن موتور در چهارمین نمایشگاه خودرو تهران اعلام کرد نسخه برقی فیدلیتی به زودی به بازار ایران عرضه خواهد شد.

علی پورابراهیم، رئیس هیئت مدیره شرکت بهمن موتور در نمایشگاه خودرو تهران ۱۴۰۱ طی نشستی در مورد برنامه‌های توسعه‌ای این گروه خودروسازی عنوان کرد افزایش تولید در اولویت این گروه طی سال‌های قبل بود و هم‌اکنون ساخت بدنه و رنگ را به گونه‌ای طراحی کردیم تا میزان تولید سالانه این شرکت به ۶۰ هزار خودرو برسد.

محمد ضرابیان، مدیرعامل بهمن موتور نیز در این نشست عنوان کرد خودروی اینرودز را برای کسب‌وکارهای خاص تولید کردیم و عرضه خودرو سدان رسپکت، شاسی بلندهای دیگنیتی پرستیژ و فیدلیتی پرستیژ طی سال ۱۴۰۱ نیز در دستور کار این گروه خودروسازی قرار گرفته است.

جزئیات عرضه نسخه برقی فیدلیتی

پارسا نوری، معاون مهندسی بهمن موتور نیز در این نشست در مورد میزان بومی‌سازی محصولات در این شرکت عنوان کرد از ابتدای پروژه فیدلیتی به دنبال داخلی‌سازی قطعات این شاسی بلند بودیم و تا به امروز توانستیم حدود ۲۵ درصد آن را داخلی‌سازی کنیم و بومی‌سازی آن با سرعت بالایی در حال انجام است. وی افزود علاوه بر فیدلیتی پرستیژ، نسخه برقی این خودرو نیز در دستور کار بهمن موتور قرار دارد و به زودی روانه بازار خواهد شد.

منبع گجت نیوز

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.