تاریخ انتشار : یکشنبه ۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۱
کد خبر : 11753

نرکس آبیار به عنوان یکی از زنان برتر جهان اسلام انتخاب شد + ویدئو

نرکس آبیار به عنوان یکی از زنان برتر جهان اسلام انتخاب شد + ویدئو

نرکس آبیار جزو زنان برتر جهان اسلام شد+ویدئو مراسم اهدای نشان زنان برتر جهان اسلام در کراچی پاکستان برگزار شد. – اخبار فرهنگی – به گزارش خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران پویا، نرگس آبیار کارگردان «شیار ۱۴۳» و «نفس» نشان زنان برتر و موفق جهان اسلام را دریافت کرد.
کاهش مخاطبان سینما در سال ۱۳۹۸«جنگ ستارگان» جدید ساخته می‌شودبنابر این گزارش مراسم اعطای نشان زنان راهبر ۲۰۲۰ با حضور عارف علوی، رئیس‌جمهور پاکستان و جمعی از مقامات و شخصیت‌های سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و هنری پاکستان و دیپلمات‌های مقیم کراچی، در شامگاه چهارشنبه ۳۰ بهمن ماه در محل استانداری ایالت سند برگزار شد.
«نرگس آبیار» کارگردان و نویسندۀ کشورمان نیز به عنوان یکی از زنان تاثیرگذار این نشان را دریافت کرد. در این مراسم ضمن پخش تصاویری جهت معرفی کارنامه سینمایی این کارگردان سینمای کشور و توضیح فعالیت‌های وی از او تقدیر شد.
آبیار در زمان حضور در کراچی علاوه بر شرکت در برنامه مذکور، در برنامه‌های دیگری از جمله سمینار بررسی مشکلات و چالش‌های زنان در دنیای معاصر، کارگاه انتقال تجربیات به هنرمندان پاکستانی، برنامۀ نمایش فیلم شیار ۱۴۳ ب..

نرگس آبیار کارگردان فیلم شبی که ماه کامل شد به عنوان زن برتر جهان اسلام انتخاب شد ، وی نشان زنان راهبر ۲۰۲۰ را با حضور رئیس جمهور پاکستان و جمعی از شخصیت های سیاسی ، اقتصادی و فرهنگی و هنری پاکستان از آن خود کرد.

«نرگس آبیار» کارگردان و نویسندۀ کشورمان نیز به عنوان یکی از زنان تاثیرگذار این نشان را از آن خود کرد.در این مراسم برخی از آثار ارزشمند این کارگران کشورمان پخش شد و از وی تقدیر شد. ویدئو زیر از این مراسم می باشد.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.